Kijk hoe James"bubba"Stewart springschansen neemt

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

dennisktm

je hoeft toch geen gp rijder te zijn om leuk te kunnen springen ?
Fox-kid
Contacteer:

Hee, wat een comotie hier :!: Gewoon goed oefenen en wat dingetjes proberen :D .

Jullie moeten niet alles te serieus nemen :oops: !! en de humor een beetje inzien. Wees niet bang dat ik echt zo goed ben als onze halfgod James "hubba Bubba" Steward of hoe heet die knakker.

Ik reed inderdaad met 1.8 bar rond in mijn band (was inderdaad te hard)! Ik dacht natuurlijk: als ik hard rijd moet mijn band ook maar hard zijn. Op julle aanraden heb ik dit met een barretje omlaag gebracht maar dat vind ik dus echt helemaal niks. Ik rijd nu met 1,4. Zachter moet ik hem niet hebben want dan voel ik hem gewoon wringen.
Maar helaas zegt de bandenspanning en de hoeveelheid wedstrijden nog niet zoveel over hoe iemand een springbult pakt.

Dennis hier boven begrijpt het. Zelf vind ik een bocht vol sporen moeilijker dan een flinke jump over een tafel. Ik wou me nu al bijna weer gaan vergelijken met die Amerikaan Travis Pasta of zoiets..
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
Erik V

GEEUWWWW :!: :!: :!: :sleeping:
adje

Erik V schreef:GEEUWWWW :!: :!: :!: :sleeping:
Inderdaad , moderator sluit deze topic nu maar af a.u.b.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Rudy
Contacteer:

dennisktm schreef:je hoeft toch geen gp rijder te zijn om leuk te kunnen springen ?
Idd van een brug etc

Genoeg

Close
Gesloten