DJ Motors organiseert van 28 mei t/m 30 mei 2004
een allroadmeeting in de buurt van Mill (NB).
vrijdags aankomst met allroadopwarmritje en `s avonds nightride
zaterdags grote allroadrit
Nadere info volgt z.s.m. op onze website en op het noppenforum.
www.djmotors.nl
Groeten,
Sander en Roel
DJ Motors allroadmeeting 2004
Moderators: ghulst, Jo VdB, Zot, henk-v
Ik meld me alvast aan
Ik wacht nog even, kwil eerst weten wie de route(s) uitzet .......DR-Big schreef:Ik meld me alvast aan
LEO
Uhhhh, jij?
Nee hoor, Leo, ik weet het, jij geeft de pijp aan Maarten....
Maar serieus, je kan toch een paar routes aan elkaar knopen of anderzins creatief iets met de bestaande routes doen?
Nee hoor, Leo, ik weet het, jij geeft de pijp aan Maarten....
Maar serieus, je kan toch een paar routes aan elkaar knopen of anderzins creatief iets met de bestaande routes doen?
Creatief met kurkDR-Big schreef:... je kan toch een paar routes aan elkaar knopen of anderzins creatief iets met de bestaande routes doen?....
Het was maar een geintje.
Hij staat al voor 80% op papier door gebruik te maken van reeds bestaand materiaal, komt verder goed.
Alleen is de koek aardig op aan het raken hier in de buurt voor de harde kern rijders die er de vorige ritten er ook bij waren.
LEO
Nou, en? De volgende keer dat jij weer in Twente komt rijden, is de route ook voor 80% hetzelfdeAlleen is de koek aardig op aan het raken hier in de buurt voor de harde kern rijders die er de vorige ritten er ook bij waren.
Ik weet nog niet of ik dat weekend kan (Pinksteren....vakantie...).
Hé die Sander & Roel!
Dat ziet er goed uit: lekker met z'n allen Pinksteren vieren in het Brabantse zand! Schrijf mij er maar bij (zal zien of Marcel tegen die tijd de restauratie van z'n CRretje af heeft.... )
En dat gezemel over dezelfde route: dacht je nou echt dat ik me nog kan herinneren hoeveel linker en rechter bochtjes we in oktober hebben gereden
Het is tenslotte ALTIJD beter dan bij ons in de Polder
Zijn jullie er trouwens ook bij, de 28e??
Groeten,
Arnaud.
Dat ziet er goed uit: lekker met z'n allen Pinksteren vieren in het Brabantse zand! Schrijf mij er maar bij (zal zien of Marcel tegen die tijd de restauratie van z'n CRretje af heeft.... )
En dat gezemel over dezelfde route: dacht je nou echt dat ik me nog kan herinneren hoeveel linker en rechter bochtjes we in oktober hebben gereden
Het is tenslotte ALTIJD beter dan bij ons in de Polder
Zijn jullie er trouwens ook bij, de 28e??
Groeten,
Arnaud.
meer plezier NAAST de weg
www.noxian.nl
www.noxian.nl
Van de oktoberrit zit er precies 0 km in verwerkt.Arnaud schreef:.. dacht je nou echt dat ik me nog kan herinneren hoeveel linker en rechter bochtjes we in oktober hebben gereden
.....
We hebben voor een gedeelte van de rit moeten putten uit de voorraad reeds bestaande ritten zoals bijvoorbeeld het "langs de kanalen denderen zonder erin te donderen" en het "whoopdiedoo bosje "
Daar bedoelde ik mee dat de koek rond Odiliapeel een beetje op begint te raken maar zoals jij het beschrijft had ik het niet bekeken.
LEO
Leuk. Ik kom natuurlijk ook. Weer of weer geen weer.Anonymous schreef:DJ Motors organiseert van 28 mei t/m 30 mei 2004
Precies! En ik ook!Anonymous schreef:Leuk. Ik kom natuurlijk ook. Weer of weer geen weer.Anonymous schreef:DJ Motors organiseert van 28 mei t/m 30 mei 2004
Laatste update: http://www.djmotors.nl/acties.htm
Al denk ik persoonlijk dat de data nog aangepast gaan worden naar 28 t/m 30 mei
LEO
Al denk ik persoonlijk dat de data nog aangepast gaan worden naar 28 t/m 30 mei
LEO
Update:
Er zijn reeds 30 aanmeldingen uit binnen en buitenland ontvangen voor het bijwonen van de gehele meeting.
LEO
Er zijn reeds 30 aanmeldingen uit binnen en buitenland ontvangen voor het bijwonen van de gehele meeting.
LEO
Mocht je je nog bedenken vanwege het mooie weer:
Blokhut De Brugse Berg
Graafseweg 16
5451 NA Mill
vanaf vrijdag 16.00 tot zondag 10.00 voor het bijwonen van de gehele meeting (kosten zie www.djmotors.nl)
Of het rijden van alleen een allroadrit (keuze uit 3 afstanden):
zaterdag vanaf 09.00 djmotors oude dijk 69 Odiliapeel
Groeten,
LEO
Blokhut De Brugse Berg
Graafseweg 16
5451 NA Mill
vanaf vrijdag 16.00 tot zondag 10.00 voor het bijwonen van de gehele meeting (kosten zie www.djmotors.nl)
Of het rijden van alleen een allroadrit (keuze uit 3 afstanden):
zaterdag vanaf 09.00 djmotors oude dijk 69 Odiliapeel
Groeten,
LEO
Ik bedoel: Bij deze!TTT schreef:Kan deze meneer zich even bekend maken?
Ik ben helaas het kaartje verloren.
Groeten,
Toine