Hoi,
Als het goed is krijg ik midden Febr. de Yamaha WR450F.
Ik zag op een Amerikaanse site dat er al geleverd zijn maar
dat er b.v. geen snelheidsmeter op zit (wel km teller), de verlichting niet
aangesloten zit, geen remlicht.
Het schijnt dat het per land verschillend is hoe zo'n off the road is uitgevoerd.
Vraagje aan de WR 400 en WR 426 rijders, hoe zit dat in Nederland ??
Hier worden ze toch hopelijk wel met complete verlichting en snelheidsmeter enz afgeleverd, of niet ??
Vraagje aan de WR rijders
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
WR400 en 426 hebben std km teller enz, zit idd redelijk verschil tussen verschillende landen qua wat dingen (ook banden enz blijkt importeur nog wel eens wat invloed op te hebben)
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Klopt, af fabriek worden ze geleverd met die km TELLER! Zo worden ze in de US ook uitgeleverd. Aangezien dit in Europa niet goedgekeurd is, worden ze door de importeur aangepast. Zoals: gekeurde verlichting, km teller, richtingaanwijzers, pijpje aan de uitlaat en uiteraard de bekende aanslag voor het gas. In Duitsland krijg je er de oude onderdelen bij, een kennis woont over de grens en kreeg er een verlichtingsset extra bij.
Het "pijpje" is een kort gebogen stukje pijp dat met een paar popnagels aan de uitlaatdemper bevestigd is. Ik denk dat dit het geluid nog meer moet dempen.
Aanslag is inderdaad om de gasschuif te beperken. De Yamaha heeft een dubbele kabel die bij de carburateur een wieltje aandrijft. Er zit een schroef die de slag zeer beperkt, dus volgas is niet mogelijk. Bij verwijderen ook de sproeierbezetting even bekijken. Je krijgt er dacht ik een stuk of drie sproeiers bij.
Aanslag is inderdaad om de gasschuif te beperken. De Yamaha heeft een dubbele kabel die bij de carburateur een wieltje aandrijft. Er zit een schroef die de slag zeer beperkt, dus volgas is niet mogelijk. Bij verwijderen ook de sproeierbezetting even bekijken. Je krijgt er dacht ik een stuk of drie sproeiers bij.
Weet iemand of een soortgelijk verhaal ook voor de xt 600 van 2002 geldt of valt daar op een simpele manier geen succes te boeken
beste
Als je contacten hebt op de voor-en achterrem kan je simpel de voeding aftakken en het contact voorrem + het contact achterrem in paralel aansluiten en zo door met de + naar je achterlicht waar als je geluk hebt een dubbel lamp inzit die zowel voor gewoon als voor stoplicht dient
Als je contacten hebt op de voor-en achterrem kan je simpel de voeding aftakken en het contact voorrem + het contact achterrem in paralel aansluiten en zo door met de + naar je achterlicht waar als je geluk hebt een dubbel lamp inzit die zowel voor gewoon als voor stoplicht dient
Das het grote verschil tussen KTM en Yamaha: bij de KTM staat er alles standaard op !!!!
Bij mij is dat een (olie)drukkontact dat boven in de remcilinder gedraaid is , maar bij jou ?ik rij huskie.