Hallo,
tijd voor een nieuwe crossbroek. Ik zou me een Thor Core willen aanschaffen, doch deze zijn alleen op bestelling te krijgen in Belgie (en anders bestel ik wel via Internet ergens in de States) Ik kan dus nergens op voorhand passen...
Hoe zit dat echter met de maat van een Thor. Ik heb al ergens gelezen dat ze iets ruimer zitten dan een normale (jeans)maat. Iemand ervaring mee ?
Jo VdB
THOR crossbroek
Moderator: ghulst
- mxrider#28
aan die thor broeken kan je best makkelijk komen hoor... alleen de accesoires van thor niet zoals bv bodyprotectors. Bij www.laurensemotors.com kun je thor broeken halen voor 170 euro geloof ik (core pant) en bij j&j in axel dat nr zal ik nog wel ff opzoeken voor je...
Niet dus klaarblijkelijk, want ik heb deze morgen al gebeld naar de importeur voor de Benelux (Holeshot in Tournai), en die hadden maar op stock tot maat 36... En ik heb wschl de 38 nodig...mxrider#28 schreef:aan die thor broeken kan je best makkelijk komen hoor...
Zij importeerden zelfs maat 38 niet !!!!
Jo VdB (die beter wat minder Bourgondiër zou zijn ...)
- mxrider#28
dat wist ik van te voren ook niet natuurlijk:D maar ik zal dat ene nr nog wel even opzoeken en ik weet ook nog wel iemand die een winkel heeft en waarschijnlijk wel wat uit duitsland kan halen... (de voorraad is daar in ieder geval veel beter dan in belgië)
Laurense heeft er maar een paar op voorraad, niet alle kleueren en maten (ben daar toevallig vorige week wezen kijken).mxrider#28 schreef:aan die thor broeken kan je best makkelijk komen hoor... alleen de accesoires van thor niet zoals bv bodyprotectors. Bij www.laurensemotors.com kun je thor broeken halen voor 170 euro geloof ik (core pant) en bij j&j in axel dat nr zal ik nog wel ff opzoeken voor je...
Ziet er wel gelikt uit die Core-spulletjes, dus waarschijnlijk toch in de Steeds bestellen (bv. bij www.gmo1.com of www.throttlehead.com of zo). Volgens de site van Thor is er wel een importeur in Belgie (in Nederland niet dus), dus zullen er toch ook wel dealers in Belgie zijn
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Laurense heeft enkel maat 30 + 32 op voorraad...
Ik ga dus bestellen bij http://www.btosports.com , dit is
a) een goedkope leverancier
b) een betrouwbaar leverancier (heb er al goede ervaring mee)
Jo VdB
Jo VdB
Daar heb ik ook eens wat spulletjes besteld en dat is altijd goed gegaan.Jo VdB schreef:
Jo VdB
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Zojuist ook maar via www.btosports.com de Thor Core (mooi spul en ziet er kwalitatief goed uit)besteld, aangezien jullie daar goede ervaringen mee hebben.
Kwou eerst via de nederlandse importeur Troy Lee spullen bestellen, maar prijsopgave leverde voor een broek 249,= Pleuroos op (kost in de Steeds slecht 129,= USDollar), dus die beste man kan me zak opblazen (pijpie hangt erbij)
Kwou eerst via de nederlandse importeur Troy Lee spullen bestellen, maar prijsopgave leverde voor een broek 249,= Pleuroos op (kost in de Steeds slecht 129,= USDollar), dus die beste man kan me zak opblazen (pijpie hangt erbij)
-
- Contacteer:
Ik heb net besteld bij http://www.rockymountainatv.com
Thor AC Yamaha Jersey en pants. Zelfde prijs als bij bto.
Thor AC Yamaha Jersey en pants. Zelfde prijs als bij bto.
No LImit Grizzly : Go Big of Go Home !
Je hebt bij BTO nog extra 10% korting als je de code VSTHOR ingeeft bij je bestelling.
En nog belangrijker : de verzending is volledig gratis !!!
Ik heb dinsdagavond een Thor Core broek, blouse en handschoenen besteld : 207 $ (ongeveer 170 €)
Vrijdag was UPS er al met mijn pakje (helaas was ik er niet, dus morgen komen ze terug het pakket aanbieden)
Er komt nog 51.19 € extra bij (douane-invoer + BTW)
Kost me dus alles bij elkaar zo'n 220 € all in !!
Intussen gisteren ook een THOR Force protector besteld (ook gratis verzending bij BTO ! ) Deze protector heeft als voordeel dat hij een extra ruggengraat bescherming biedt.
Jo VdB
Ik heb dinsdagavond een Thor Core broek, blouse en handschoenen besteld : 207 $ (ongeveer 170 €)
Vrijdag was UPS er al met mijn pakje (helaas was ik er niet, dus morgen komen ze terug het pakket aanbieden)
Er komt nog 51.19 € extra bij (douane-invoer + BTW)
Kost me dus alles bij elkaar zo'n 220 € all in !!
Intussen gisteren ook een THOR Force protector besteld (ook gratis verzending bij BTO ! ) Deze protector heeft als voordeel dat hij een extra ruggengraat bescherming biedt.
Jo VdB
-
- Contacteer:
Meen je dat ? Gratis verzending vanuit de VS ? Wat een luxe ! Geldt dit voor al hun producten ? Hoe weet je dat trouwens van de code VSTHOR ?
-
- Contacteer:
Ben even door hun site gesurfd en heb toch niets gemerkt van gratis verzending...
Natuurlijk meen ik dat. Gratis en binnen de 3 dagen in België !!
Je moet alleen de link aanklikken waarin gerefereerd wordt naar "de laagste prijs". Dan stuurt de computer je een mailtje, met de nodige info.
ik heb de mail alvast aan deze posting gehangen...
Thank you for choosing BTO Sports. Here is the discounted price information for the Thor products. If you would like to place an order, please enter the discount code below when checking out and you will receive your discount. Please make sure to fill the code in before you submit the order. We will be unable to give you the discount if you forget to input the discount code when placing the order.
Discount Code:
VSTHOR
Please click on the link below to view your special BTO Sports' Thor prices.
Thor Price List:
http://www.btosports.com/Pages/thorprices.html
De code dien je in te vullen bij het opmaken van je definitieve bestelling.
Jo VdB (die dan toch stukken goedkoper dan jou gekocht heeft )
P.S. Overigens geldt dit niet alleen voor de prijzen van Thor !
Je moet alleen de link aanklikken waarin gerefereerd wordt naar "de laagste prijs". Dan stuurt de computer je een mailtje, met de nodige info.
ik heb de mail alvast aan deze posting gehangen...
Thank you for choosing BTO Sports. Here is the discounted price information for the Thor products. If you would like to place an order, please enter the discount code below when checking out and you will receive your discount. Please make sure to fill the code in before you submit the order. We will be unable to give you the discount if you forget to input the discount code when placing the order.
Discount Code:
VSTHOR
Please click on the link below to view your special BTO Sports' Thor prices.
Thor Price List:
http://www.btosports.com/Pages/thorprices.html
De code dien je in te vullen bij het opmaken van je definitieve bestelling.
Jo VdB (die dan toch stukken goedkoper dan jou gekocht heeft )
P.S. Overigens geldt dit niet alleen voor de prijzen van Thor !
- mxrider#28
Hoe werkt het bestellen precies als ik deze wil bestellen: Thor1418 Thor - 2004 Scattershield Protector (Free Shipping) $109.95 $98.96?
ik heb op de site gekeken maar ik kom er nog niet echt uit en word hij dan thuis bezorgt of moet ik hem nog op gaan halen in belgië??? alvast bedankt
weet iemand misschien hoeveel het in totaal zal gaan kosten?
ik heb op de site gekeken maar ik kom er nog niet echt uit en word hij dan thuis bezorgt of moet ik hem nog op gaan halen in belgië??? alvast bedankt
weet iemand misschien hoeveel het in totaal zal gaan kosten?
Opgelet : Free Shipping is niet hetzelfde als Free International Shipping !! Het 1ste is enkel voor de USA, het 2de is wereldwijd !
Het product word natuurlijk bij je thuis afgeleverd.
Er komt vaak wel nog invoertaks en BTW bij (maar BTO zet altijd een lagere prijs op zijn invoice / factuur - in mijn geval 62 $ voor mijn broek/blouse/handschoenen tezamen)
Men geeft je wel altijd een juist bedrag van de shipping-kost via e-mail. Dan kan je alsnog beslissen van het produkt niet te laten opsturen.
Daarom is dit alleen interessant als
a) de prijzen heel scherp zijn
b) de verzendkosten laag
c) het produkt moeilijk verkrijgbaar is in de Benelux (of Europa)
Jo VdB
Er komt vaak wel nog invoertaks en BTW bij (maar BTO zet altijd een lagere prijs op zijn invoice / factuur - in mijn geval 62 $ voor mijn broek/blouse/handschoenen tezamen)
Men geeft je wel altijd een juist bedrag van de shipping-kost via e-mail. Dan kan je alsnog beslissen van het produkt niet te laten opsturen.
b) de verzendkosten laag
Jo VdB
En dat heb ik dus weer gemistJo VdB schreef:Je hebt bij BTO nog extra 10% korting als je de code VSTHOR ingeeft bij je bestelling.
Jo VdB
Gisteren m'n nieuwe broek en shirt binnengekregen (Thor Core 2004) enne Sjeezus, wat een kwaliteit. Is wel FF wat anders dan het hier gemakkelijker verkrijgbare spul.
Broek wou ik wat groter als m'n oude Foxie, maar heb op advies van jullie toch dezelfde maat maar besteld, en inderdaad, Thor-broeken vallen (vooral bij de knieen, waarschijnlijk om plaats te maken voor van die dure kniebraces) wat ruimer. Maatje 34 is perfect voor mijn welgevormde dijen. Shirts vindt ik persoonlijk wat krapper, ik had maat XXL besteld maar als ik m'n bodyptrotector onder m'n shirt wil dragen had hij zelfs maat XXXL mogen zijn.
De korting en gratis verzendkosten heb ik dus gemist, maar al bij al heb ik nu voor ongeveer € 195,= een Megakwaliteit broek en dito shirt, inclusief verzendkosten. Invoerrechten niet van toepassing, want opgestuurd als "gift", en op de verzendbon opgave van de waarde van de broek op USD 40,= en voor het shirt ook USD 40,=.
En ik heb weer eens iets wat niet iedereen heeft (behalve Jo en misschien nog enkele andere snelle mannen, bv. Marc de Reuver en Steve Ramon of zo).
P.S. Kleur blauw van shirt is precies TM-blauw
(en kleur zwart van broek is precies uitlatenbinnenkantenzwartvaneenmotordieterijkstaatofoliezuipt).
Tof dat je er ook zo over denkt. Ik heb ook zo'n zwart/witte broek, dus uniek ben je er niet meer meeSjokske schreef:Gisteren m'n nieuwe broek en shirt binnengekregen (Thor Core 2004) enne Sjeezus, wat een kwaliteit. Is wel FF wat anders dan het hier gemakkelijker verkrijgbare spul.
Vooral het leder aan de binnenkant van de broek bekoort me enorm, en ook het feit dat er voldoende plaats is voor mijn (bestelde) kniebrace.
Bij andere merken durft de ruimte hiervoor aan de erg krappe kant te zijn !
Voortaan wel beter de site bekijken vooraleer te bestellen ! Praktisch elke Amerikaanse site biedt betere prijzen aan dan de geadverteerde !! Waarschijnlijk een soort overeenkomst met de fabrikanten om allemaal een standaard prijs op te geven... En via "gepersonaliseerde " mail krijg je een betere prijs/condities !
Jo VdB
Zowel bij mijn Jopa en Yoko broek is er voldoende ruimte voor een CTI knie brace.Vooral het leder aan de binnenkant van de broek bekoort me enorm, en ook het feit dat er voldoende plaats is voor mijn (bestelde) kniebrace.
Bij andere merken durft de ruimte hiervoor aan de erg krappe kant te zijn !
Had ik dus op de foto op de Thor-site FF niet gezien, dat die @#*&%$#^-kuitstukken zo verrekte wit zijnJo VdB schreef:Tof dat je er ook zo over denkt. Ik heb ook zo'n zwart/witte broek, dus uniek ben je er niet meer meeSjokske schreef:Gisteren m'n nieuwe broek en shirt binnengekregen (Thor Core 2004) enne Sjeezus, wat een kwaliteit. Is wel FF wat anders dan het hier gemakkelijker verkrijgbare spul.
Jo VdB
Ben benieuwd hoe lang ze zo maagdelijk wit blijven
Hey sjokske,
Hoe beviel de broek je afgelopen zaterdag ?
En heb je dat witte nog schoon kunnen houden ?
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
Broek is perfect bevallen, vooral dat stretch-spul in het kruis (plek zat nu voor alle losse onderdelen ).ad f. schreef:Hey sjokske,
Wit is weer wit, alleen het drogen van de kniestukken duurt nog even (zijn net zemen, dus als de broek ooit een keer versleten raakt kan ik nog altijd de ramen lappen met de kniestukken).
P.S. Ik bedoel dus eigenlijk Moeders de vrouw (voor wat betreft die ramen lappen) .
- mxrider#28
Bedankt voor de info, maar nu heb ik nog een vraag: wat moet je hier invullen?Jo VdB schreef:Opgelet : Free Shipping is niet hetzelfde als Free International Shipping !! Het 1ste is enkel voor de USA, het 2de is wereldwijd !
b) de verzendkosten laag
Jo VdB
Coupon Code:
Ship Via: US Domestic - UPS Ground ($0.00)International - Post Office (EMS Air Mail) less expensive ($0.00)International - (UPS Express) more expensive ($0.00)
Pay With: <Select One> Visa MasterCard American Express Discover
coupon code = VSTHOR
Ship via UPS Express (het is immers toch gratis in bepaalde gevallen)
Anders kies je voor de "less expensive" optie...
Jo VdB
Ship via UPS Express (het is immers toch gratis in bepaalde gevallen)
Anders kies je voor de "less expensive" optie...
Jo VdB
- mxrider#28
ik heb mijn bestelling gedaan (Thor scatterschield protector) en heb een mailtje ontvangen, maar daar staat geen bedrag van de verzendkosten wat ik een beetje raar vind omdat er alleen maar free shipping achter het produkt staat en niet free international shipping...
Jo VdB, ik heb in 1 van je vorige berichten gelezen dat je een Thor force protector hebt besteld, wat heeft die in totaal nog gekost? en heb jij die met UPS of met dat less expensive laten komen? als je het onder rembours (COD) laat komen moet je eerst bellen (krijg je dan ook een NL sprekend iemand aan de lijn?) voordat ze het opsturen, heb jij dat ook gedaan of voor een andere betaalwijze gekozen?
alvast bedankt,
ps sorry dat ik zoveel vragen stel, die bodyprotector valt in Nederland gewoon niet aan te komen er heeft zelfs iemand voor mij het bij duitse dealers nagevraagt maar allemaal zonder succes...
Jo VdB, ik heb in 1 van je vorige berichten gelezen dat je een Thor force protector hebt besteld, wat heeft die in totaal nog gekost? en heb jij die met UPS of met dat less expensive laten komen? als je het onder rembours (COD) laat komen moet je eerst bellen (krijg je dan ook een NL sprekend iemand aan de lijn?) voordat ze het opsturen, heb jij dat ook gedaan of voor een andere betaalwijze gekozen?
alvast bedankt,
ps sorry dat ik zoveel vragen stel, die bodyprotector valt in Nederland gewoon niet aan te komen er heeft zelfs iemand voor mij het bij duitse dealers nagevraagt maar allemaal zonder succes...