De KM-teller van m´n KTM 250 EXC heeft nogal kuren. Het is zo´n fietsteller, een Sigma Sport 500, die in een kapje is weggewerkt. Voor zover ik weet wordt dit type teller niet meer gemaakt. Weet iemand een adres waar je zo´n losse fietsteller kan kopen? Of weet iemand een ander type teller dat in dezelfde behuizing past.
M. vr. gr.
Fred
KM-teller KTM
Moderator: ghulst
Sigma gebruikt al jaren hetzelfde houdertje voor al zijn tellers. Dus waarschijnlijk kun je elke willekeurige Sigma kopen.
Maar de kans dat er iets anders stuk is lijkt me groter. Heb je dat al eens bekeken? Draadbreuk leidt tot rare dingen, bv 220 rijden op een zandpaadje.
Maar de kans dat er iets anders stuk is lijkt me groter. Heb je dat al eens bekeken? Draadbreuk leidt tot rare dingen, bv 220 rijden op een zandpaadje.
Twente Rulez!
zo'n ander model zal denk ik niet in je behuizing passen omdat deze anders van vorm zijn (net iets breder) maarja een dremel doet wonderen. Die tellers kosten trouwens maar 13,95
Maar zoals al gezegd de kans is groot dat je iets anders kapot hebt. Maar als je een KTM hebt en je wil een nieuwe sensor hebben, dan trek je beurs maar vast want zo'n dong kost bijna 40 euro bij de importeur (ik heb er pas ene gekocht voor op m'n honda want ik wou ook een digitale teller )
Maar zoals al gezegd de kans is groot dat je iets anders kapot hebt. Maar als je een KTM hebt en je wil een nieuwe sensor hebben, dan trek je beurs maar vast want zo'n dong kost bijna 40 euro bij de importeur (ik heb er pas ene gekocht voor op m'n honda want ik wou ook een digitale teller )
En altijd ene met een draad kopen.
De draadloze schijnen last te hebben met de spanning rondom het elektriek van de motor
De draadloze schijnen last te hebben met de spanning rondom het elektriek van de motor
Heb ook lang lopen klooien met die fietsmeters
maar uiteindelijk gelukt .
die magneet in mijn remschijf geplaatst
en de ontvanger op mijn voorvork bij de remklauw
en koste wat moeite om ze gelijk te krijgen maar
het is gelukt
dankzij de forumfreaks !!!
maar uiteindelijk gelukt .
die magneet in mijn remschijf geplaatst
en de ontvanger op mijn voorvork bij de remklauw
en koste wat moeite om ze gelijk te krijgen maar
het is gelukt