Trial version TTQV 3

GPS, (detail)kaarten enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Fr@venture
Berichten: 265
Lid geworden op: ma dec 16, 2002 00:21

Wie weet waarom er niet twee keer een proefversie van TTQV3 op mijn computer geinstalleerd kan worden??
Ik heb enkele maanden geleden een proefversie gedownload en die werkte wel aardig. Helaas heb ik niet de functionaliteit met PathAway goed kunnen uitproberen.
Nu heb ik weer eens een proefversie van TTQV 3 gedownload en die werkt dus niet!!!??? Weet iemand waarom? Ik heb de oude versie door Windows laten verwijderen.....
Tja, en toen ben ik maar op zoek gegaan naar een crack.... maar heb die nog niet gevonden voor deze versie.
Alle tips zijn welkom.

Groeten,

Fr@venture
Er komt een tijd
dat iedereen op een Adventure rijdt
N!co
Berichten: 184
Lid geworden op: ma dec 16, 2002 00:02
Locatie: Zuid-Holland aan zee
Contacteer:

Dat is meestal zo met trial-versies. Eenmaal geinstalleerd zet die een key in je registry. Windows opnieuw installeren en hij doet het weer :lol:
Fr@venture
Berichten: 265
Lid geworden op: ma dec 16, 2002 00:21

Ja lekker makkelijk.....ff windows installeren :-(
Maar ehh...... er zal toch wel ergens een handige computeraar op dit forum rondstruinen die weet hoe ik die key uit m'n registry kan halen??
Of is dat heel moeilijk (ik weert niet eens wat het is :-)?

Groeten,

Fr@venture
Er komt een tijd
dat iedereen op een Adventure rijdt
Gast

Je kan altijd proberen om via regedit alle verwijzingen naar ttqv te verwijderen.
Ga via start naar uitvoeren typ daar regedit (registery editor) en laat deze zoeken naar TTQV.
Wel opletten dat je geen verkeerde zaken delete.
Daarna terug installeren en hopelijk werkt de zaak dan weer
N!co
Berichten: 184
Lid geworden op: ma dec 16, 2002 00:02
Locatie: Zuid-Holland aan zee
Contacteer:

#316 Guyke schreef:Je kan altijd proberen om via regedit alle verwijzingen naar ttqv te verwijderen.
Ga via start naar uitvoeren typ daar regedit (registery editor) en laat deze zoeken naar TTQV.
Wel opletten dat je geen verkeerde zaken delete.
Daarna terug installeren en hopelijk werkt de zaak dan weer
Meestal zijn ze zo slim die key iedergeval niet de een naam met TTQV te geven maar SDKJFHL8uu838ur#JEIu*#*ur ofziets...
Rachez
Berichten: 89
Lid geworden op: zo jul 28, 2002 16:51
Locatie: Velp

Met XP kan je proberen om dmv systeemherstel een eerdere status van je pc terug te zetten.
Lennaart
Berichten: 32
Lid geworden op: di jan 07, 2003 21:50
Locatie: Kortenberg
Contacteer:

Wel niet vergeten als je in je registry gaat prutsen om een back up te maken en deze ergens anders op te slaan. Als er dan iets misloopt heb je altijd nog een goede versie staan.
pinin39
Berichten: 39
Lid geworden op: zo apr 11, 2004 09:31
Locatie: borger
Contacteer:

Dom vraagje maar je bedoeld toch niet Tom Tom 3 ????

want daar heb ik alles voor !!!

groeten

maurice
Fr@venture
Berichten: 265
Lid geworden op: ma dec 16, 2002 00:21

Ik weet eigenlijk niet eens waar ik die registry ergens kan vinden....aanpassen is er dus ff niet bij.
En dat terug halen van een oude configuratie m.b.v. systeemherstel lijkt me niet meer mogelijk. Ik heb al zoveel veranderd sinds die tijd.

Is het een idee om, uitgaande van een computer waar nog nooit TTQV3 op geinstalleerd geweest is, in de registry te kijken en vervolgens direct na installatie te kijken hoe de registry er uit ziet. Dan is bekend wat TTQV precies achter laat :idea:
Als dit een goed idee is dan moet ik jullie eigenlijk even aanmoedigen om TTQV te istalleren :D
HANDIG PROGRAMMA JONGENS TTQV3!!!!!

En Maurice, nee ik bedoel niet Tom Tom 3 (wat is dat eigenlijk??)

Als dat ook handig is wil dat ook wel proberen (hi, hi).

Groeten,

Fr@venture
Er komt een tijd
dat iedereen op een Adventure rijdt
pinin39
Berichten: 39
Lid geworden op: zo apr 11, 2004 09:31
Locatie: borger
Contacteer:

:oops: Tja was ik al bang voor maar TomTom is
HET programma voor de PDA om navigatie uit te voeren

ik heb alle kaarten van europa , alle cracks en natuurlijk de TOMTOM 3

maar goed, riesje was dus een beetje dom


groeten

maurice
Fr@venture
Berichten: 265
Lid geworden op: ma dec 16, 2002 00:21

Ooooh die TomTom..... dat klinkt niet verkeerd.
Ook voor Palm PDA??? Ik heb een Tungsten T3 en gebruik nu PathAway. Dat is echter een raster georienteerd programma. TomTom is vector georienteerd geloof ik en daarmee kun je natuurlijk van deur naar deur navigeren he?? Da's even hele andere koek!! Bij offroad rijden heb je daar natuurlijk niet zoveel aan, maar ik rij ook wel eens op de gewone weg.....
Hoewel niet de reactie waar ik op hoopte, toch bedankt voor je reactie.

Groeten,

Fr@venture
Er komt een tijd
dat iedereen op een Adventure rijdt
Noppy
Berichten: 2958
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 23:49
Locatie: Midden-Nederland

Ik denk dat je het in één keer aan de praat krijgt...

...door gewoon de volle licentie te kopen;-)

Daarnaast kan je vie eMule e.d. gewoon de cracks downloaden van Touratech, zodat je de volle versie gewoon kunt installeren over je demoversie. Maar dat heb je niet van mij...
:toost:
Plaats reactie