Is het diep zand? Steile klimmen? Hoogtevrees op de afdalingen? Losliggende stenen? Iets compleet anders?
Dus barst los zou ik zeggen. Ook bijbehorende frustraties mogen uiteraard geuit worden

Moderator: ghulst
Ha ha, ja dat is een hele goede.
Ooit had elke grote plaats wel een stukje gedoogd crossterrein. Als je meer wilde was er Ruigoord, het westelijk havengebied bij Amsterdam, "de kuil" in Ijmuiden.....allemaal dicht ondertussen. Om nu in het Noord Holland wat leuks te rijden moet je wel illegaal bezig helaas.GezwindeSpoed schreef: ↑ma aug 12, 2024 07:32Ha ha, ja dat is een hele goede.
In mijn begintijd veel op een zandafgraving gespeeld, die moeten er toch ook wel in het Westen zijn. Erg leerzaam en zolang de groep niet te grootis, geen puinzooi van maakt dan kan het lang goed gaan.
Hahaha ja die quads zijn echt wel een dingetje. Ben er zelf al een keer door het ziekenhuis in gereden en meermaals netaan kunnen ontwijken terwijl ik in een boog van misschien wel 10 meter omheen reed...
Gewoon wat otr ritjes meepakken en op eigen tempo je rondjes maken en jezelf verbeteren en evt optrekken aan de snellere rijders .die angst raak je alleen kwijt door de kunst van het rijden eigen te maken ,dwz : vaak doen .thumper schreef: ↑ma feb 03, 2025 17:43 Ook in Noord-Holland is er erg veel mogelijk.
Er zijn meer mogelijkheden dan mensen om de trails te maken en rijdbaar te houden....
Maar inderdaad, je moet er wat voor doen.
Grootste probleem bij mij is angst en daarmee kwa houding van het gevaar af willen, wat dus nu juist net niet moet... O, en het tekort aan bochten, rechtdoor is niet zo mijn ding