Koopjes gespot?

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

Plaats reactie
ghulst
Site Admin
Contacteer:

We zitten allemaal regelmatig te kijken naar wat anders, iets erbij of die handige spullen die je ook wel in jouw garage zou willen zien.
Heb je wat leuks gezien op Marktplaats, Facebook Marketplace, de garage van de buurman? Deel het dan hier.

(Noppenforum is natuurlijk niet verantwoordelijk voor het aanbod als je iets koopt en het tegenvalt. ;) )
Nu Street Triple R - Op zoek naar een reis-enduro project
ghulst
Site Admin
Contacteer:

Afbeelding

Ik kwam vanavond deze Stark Varg tegen. Dat lijkt me geen gekke prijs als je geen kenteken nodig hebt. :)
Erwin P

Zeker geen gekke prijs. Jammer dat ze daar al voor gaan.

Ik heb de eigenaar "gekend" en die is er heel netjes mee geweest.

Die Starks slijten heel erg op de framebuis waar je klemt. Dat deze dat niet heeft zegt genoeg.
ghulst
Site Admin
Contacteer:

Ik vind het ook nogal flinke afschrijving. Maar voor iemand een hele leuke optie om elektrisch te gaan rijden.
Erwin P

Vind ik ook, ik heb er 1 :oops:

Die afschrijving komt omdat ze van €14000 nieuw naar €12000 zijn gegaan. Daarbij zij het de enige crossers met 2 jaar volledige garantie. Dusja als er dan 1 koopt dan is de keus voor nieuw ipv 1 jaar oud redelijk snel gemaakt. Tenzij ze flink goedkoper zijn dan die €12000. Ja dan kom je al snel op de €8500 a €9000 uit.
Komt bij dat ik weet dat Resa er net 2 in heeft gekocht 2e hands (vanwege een overlijden en de partner die er ook mee stopt), nog 1 heeft ingeruild en verwacht er nog een paar in te ruilen voor EX'en.

Ik was van plan een EX aan te schaffen, maar daar wacht ik nog even lekker mee tot iig het najaar. As-is is het een geweldige crossmotor, maar had er graag een kenteken bij gehad.
ghulst
Site Admin
Contacteer:

Het heeft inderdaad weinig zin om een motor zonder garantie te kopen voor een bedrag dat in de buurt blijft van de nieuwprijs. Zeker bij een elektrische motor, waarbij iedereen vooral zenuwachtig wordt over de accu. ;) Dat is misschien nog wel de belangrijkste factor, want als je naar de tweedehandsprijzen van bijvoorbeeld een Yamaha T7 kijkt, dan blijven die best dicht bij de nieuwprijs hangen. De nieuwprijs van de nieuwe EX tegen €16.000 is misschien ook wel een factor. Dan krijg je wel een kenteken en dat zorgt er wel voor dat hij veel breder inzetbaar is.

Zou je eigenlijk een kenteken kunnen krijgen op een gewone Stark Varg als je er verlichting op zet? Veel meer ontbreekt er niet, toch? Zouden er straks ombouwsetjes komen? Of kom je dan sowieso niet door de keuring?
ghulst
Site Admin
Contacteer:

Meteen door voor de rally?

Afbeelding

Ik zag vanavond deze KTM 690 met rally toren staan. https://link.marktplaats.nl/m2221797038
Ziet er uit als een goede optie voor iemand die iets wil hebben en niet wil bouwen. :)
(Ik heb natuurlijk geen banden met de verkoper. :) )
Plaats reactie