Voor de tentofielen onder ons

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
Leo

BRON : ARM

In het weekend van 21 ,22 en 23 september organiseren wij een allroad weekend.
We hebben vorig jaar ook een allroad event georganiseerd en dit was een groot succes.

We hebben twee ritten. Er is een allroad rit en een onroad rit. Zo is er voor een ieder wat.
We starten dit weekend op vrijdagavond. Dan kan de tent worden opgezet. Eventueel kunnen we nog een ritje maken. Maar dat is voor een ieder die dat graag wil.Op zaterdag hebben we eerst ontbijt. Daar worden de groepen verdeelt.
Want er is ook voor de minder ervaren deelnemers een clinic.

kijk voor meer info: klik hier voor info

Gieterveen (Drenthe)

Gieterveen........ ik ken het ergens van maar weet nog niet precies waarvan :lol:
BIG88

Moet het met een tent, of mag het ook met een Afbeelding camper
Maar wat is inbegrepen bij de prijs ?

Allroad weekend. € 140,00 ( na 31 juli 160,00 )
Dit weekend is voor alle motorrijders, zowel voor verhard als op onverhard willen rijden. We rijden op gras, grevel en aangereden paden.
Tevens is er een training, gegeven onder leiding van een ervaren allroad rijder. Hij heeft onder andere meegedaan aan de KTM allroad event in Italië.

Wat kun je verwachten ?

Opzoek naar je balans met je motor. Remmen zonder je ABS. Heuvel op en heuval af.
Op deze dag gaan we ook een aantal kilometers echt van de weg af en rijden we op onverharde wegen.

Voor de ervaren rijders hebben we een mooie rit door het groningse en drentse landschap.
We rijden alleen legale verharde en onverharde wegen.

Speciale banden is voor dit event niet nodig.

Voor de onroad liefhebbers hebben we ook dit jaar een mooie rit. Zo is er voor elk wat.

Lokatie:

De start is in Gieterveen. De aankomst is op vrijdagavond op de camping de BroekseHoeve. Je dient zelf voor een tent, luchtbed en slaapzak te zorgen. De overnachting is niet voor iedereen verplicht. Je kunt natuurlijk ook smorgens komen.
We willen wel graag dat iedereen er is bij het ontbijt. Tijdens het ontbijt nemen we de dag door en verdelen we de groep.

Voor eventuele vragen kunt u ons mailen. info@motoracc.shop.

Elke deelnemer rijdt mee op eigen risico en dient ten minste WA verzekerd te zijn en in het bezit te zijn van een geldig rijbewijs.

Voor 31 juli aanmelden is 20,- korting. Deze korting is al verwerkt in het af te rekenen bedrag

( GEKOPIEERD VAN Adventure Motor Shop )
have BIG fun

D.F.M.T.
Leo

Ik lees op hun saait : De complete invulling is nog niet bekend. Maar noteer het 3e weekend van september alvast in je agenda.

We gaan het nog horen dus.

Edit 21:30 lees ik op het ARM dat het idd 140 euro kost.

kopie van het ARM antwoord:

Hallo allemaal.
Ik zal even reageren. De informatie op de website en webshop zal ik ook aanvullen.
De kosten zijn inmiddels genoemd.
Deze prijs is inclusief camping overnachtingen. Ontbijt, BBQ, clinic (indien gewenst) en koffie thee frisdrank en een pilsje voor de liefhebber.
Dus ja, alles inclusief.

Wil je alleen de zaterdag komen. Dit kan best. We willen dat iedereen een leuke dag/weekend heeft.
Mail me dan even rechtstreeks. De gegevens zijn op de website en webshop wel te vinden.

Zijn er nog meer vragen. Stel ze gerust.

Groeten,
Rob Wierenga
frankn

Leuk! :lol: :lol: :lol:
Ik ken de beheerder en heb hem even op de hoogte gebracht van wat HIJ kan verwachten... :roll:
Als je geen speciale banden nodig hebt zal het allroad gedeelte niet al te uitdagend zijn, denk ik.
Verder vind ik het niet echt een koopje, maar misschien moeten WIJ ons tarief wel aanpassen. :shock: :shock: :shock:

:toost: :toost: :toost:
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
Leo

frankn schreef: Verder vind ik het niet echt een koopje, maar misschien moeten WIJ ons tarief wel aanpassen
Als je voor dat laatste kiest wil je mijn naam dan niet in dezelfde zin noemen aub ?
:lol:

Ben benieuwd hoeveel inschrijvers er zijn nu de prijs bekend is gemaakt.
de antrapper

2 nachten, 2x ontbijt, BBQ , alle fris en een clinic incl, is al netjes, maar ook het bier incl, hier zie ik wel een verdien model voor de BIG cultuur. :mrgreen:
Onder de streep is het wel wat duur voor een vriendenclub, maar voor (semi) commercieel is het een nette prijs denk ik.
Je hoeft niet te verwachten dat iemand dagen misschien wel weken hier druk mee is,de verantwoordelijkheid hiervoor draagt en zich hiervoor moet verzekeren en dat voor mensen die een helm kopen van 600 euries omdat
ze zo goed zijn, maar wel voor weinig een heel verzorgd weekend willen hebben. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Kortom, laten wij Ans en Frank ook maar een kerstkaart sturen :toost:
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
BIG88

Als ik de camping tarieven en eten bekijk zijn ze al zo'n 65, 00 pp kwijt, en dan heb ik het bier nog niet mee gerekend :toost:

Er zal ook nog wel wat personeel in worden gezet, alles officieel in de boekhouding verwerken, belastingen er over betalen, vergunning met leges regelen en routes controleren.
Dus tegen een uurloon afgezet word je er vast niet rijk van.

Dus idd bij de volgende bigmeeting maar even een flink voetstuk timmeren voor Ans, Frank en consorten.
Al zal de vuurmeester het wel snel kort en klein meppen en opfikken.
have BIG fun

D.F.M.T.
Plaats reactie