@Zappa
Het schroefje van de slangklem die al op het Y-stuk zit, is eigenlijk te kort. Daarom zit er ook een lang inbusboutje bij.
En heb je de standaard #45 er nog in zitten? Ik namelijk al klaarliggen #47,5 voor je klaar liggen.
BTW: al gespeeld met de stationair mengsel schroef?
Enne, ik ben op veel zaken dé uitzondering op de regel hè
@Cor
Helaas, maar ik heb geen rommel liggen. Alleen maar bruikbare overstock.
De advertentie van StoeiSoeS (voorheen het Zwarte Kreng) heb ik gisteren voorlopig offline gehaald. Eerst eens kijken of de motor welke ik op het oog heb, ook in het echt bevalt. Ga gewoon door met de uitverkoop om de sok weer te vullen. Er moet immers ook weer wat voor terug komen.
Hoop zelf weer wat energie te krijgen, want in tegenstelling tot een paar jaar terug blijft er hier op BIG-klusgebied nog erg veel liggen helaas.
K&N upgrade versie 2.0
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Daar zit misschien wel iets in, mijn vrouw heeft een frozen schoulder, blijkt dat hoewel we erg blij zijn met onze nieuwste aankoop zij een verkeerde houding had in de auto. Misschien wel omdat er een te grote variatie is in mogelijkheden achter het stuur. We zijn toen met basis regels van de rijschool eens een zit"houding" gezocht wat al direct verbetering gaf.zappa.suzuki schreef:
Lijkt me stug dat de Big je schouder klachten veroorzaakt, misschien wel welke houding jij er op aan neemt
Misschien moet je eens een ander stuur, hoger of lager met je huidige stuur of recht je je rug niet genoeg waardoor je armen en schouders moeten compenseren.......
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06