BIG88 schreef:Flinke bierbuik opgebouwd de laatste tijd ?

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Zullen ze ook ff op jouw ballen wijzenLeo schreef:Zaterdagochtend heel vroeg arriverende antrapper schreef:wat zijn jullie plannen?
en samen met Pink en Floyd jullie allemaal een voor een wakker te maken door een tennisbal op jullie te gooien![]()
Maar vind je het niet erg als we niet op je wachten en ik op mijn nieuwe LC8 stap en gewoon ga rijden terwijl jij met je beemer aant sleutelen bent ?zappa.suzuki schreef:9 uur op, 09.30 ontbijt, 10.15 BMW uit elkaar halen ivm storing, 11 uur vertrek terwijl de BMW geheel uit elkaar ligt tot op het laatste boutje..
Wat is er mis met oranje handkappen?futurist schreef:Ik vind die oranje handkappen er wel een beetje "over"
futurist
Ja kijk dit is een combinatie van kleuren die het geweldig doet op zo'n prachtmotor.MANUS-3000 schreef:Wat is er mis met oranje handkappen?futurist schreef:Ik vind die oranje handkappen er wel een beetje "over"
futurist
![]()
Leo schreef:Nope. Niet bedacht.zappa.suzuki schreef:zelfs als je hem nu wou kopen dan heb jij je morgenochtend weer bedacht
Zou de Orga op buitensex vakantie zijn in zonnig Spanje ?
Tis zo stil
Ja daar gaat wat werk inzitten als je het alleen moet doen.ans schreef:.. sorry druk met de plantjes enzo ...