Kromme valbeugels

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
djeeke

Ik heb onderstaande van de blauwe BIG gehaald...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zat volgens mij verkeerd gemonteerd, verschillende bouten gebruikt, zelfs grote moeren ipv afstandsbussen etc...
Is op het eerste zicht ook niet helemaal recht dus dit is het resultaat van een amateurherstelling na een valpartij...
Ik kan hem in elk geval niet zo terug monteren...

Alvorens terug te monteren wil ik graag een correct montagesetje samenstellen (bouten, bussen, etc...) en natuurlijk recht maken wat krom is :lol:

Ik kom er zelf ook wel maar weet iemand toevallig welk type valbeugel dit is?
Zo ja, heb je er zelf eentje en zou je foto's kunnen maken van de montage op je motor of heb je het montageplan nog?
:toost:
dhc6

Dit soort beugel kan weinig hebben en buigt bij de geringste val, zit volgens mij vast met het boutje van de claxon.

Deze is beter
Screen shot 2017-03-06 at 13.23.07.png
Screen shot 2017-03-06 at 13.23.07.png (102.51 KiB) 778 keer bekeken
RDmoto: https://www.rdmoto.eu/en/motorcycle/144

R

Heb een gebruikte evt.
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
djeeke

dhc6 schreef:Dit soort beugel kan weinig hebben en buigt bij de geringste val, zit volgens mij vast met het boutje van de claxon.
Dat is wel duidelijk... Alleen zonde dat ze hem gebogen er weer opschroeven ...

Bovenaan inderdaad aan claxonbevestiging, onderaan motorsteun maar die bevestiging is ook niet ideaal uitgevoerd
dhc6 schreef:Heb een gebruikte evt.
Thx, vind dat zulke dingen echt wel op een BIG passen, ik stuur je even een pb'tje...
Plaats reactie