ik had zelf een paar banden bij banden leader in mijn winkelwagentje gedaan waarin ik interesse had en daarbij de prijzen van de banden genoteerd.dit omdat ik er nog even over na wilde denken.de geselecteerde banden bleven gewoon voor onbeperkte tijd in de winkelwagen staan dus ik keek elke dag er eens naar van wat zal ik doen. en een week later waren er prijzen gestegen tot wel 10 euro duurder. er waren ook enkele banden die in prijs gedaald waren maar dat was maar 1 euro of minder en niet echt een overhaler om direct je slag te slaan.voor mij dus de reden om de banden die 10 euro duurder waren geworden dan ook gelijk te verwijderen uit de winkel wagen. jammer voor het bedrijf want dan koop ik ze niet! ik wil de laagste prijs en als iedereen zo als mij is dan verdienen ze niet veel..daarvoor kijk en vergelijk ik op internet bij andere aanbieders.bijna had ik mijn keuze gemaakt maar ben niet bereid om 10 euro meer neer te leggen als ik hem de dag of week ervoor voor 10 euro goedkoper had kunnen kopen.dan koop ik nog liever bij een ander bedrijf voor hetzelfde geld of meer waar de prijzen vast blijven.het gaat mij ook om het principe dat ze een klant nietsvermoedend geld door de neus proberen te boren waar ik niet tegen kan. ook een beetje rot voor die mensen die nietsvermoedend zo'n band wel kopen voor 10 euro meer dan de week ervoor..het zal je maar overkomen..dan voel je je toch mooi genaaid en zou je ze wel kunnen