Club ritje zondag 6 september geannuleerd

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

zappa.suzuki
Berichten: 8370
Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
Locatie: Bij Utreg

Sorry maar denk dat het niet door gaat, mn kayak waarvan de kuiprand gebroken was en die na 7 weken eindelijk gerepareerd was is na 3 weken weer op de zelfde plek kapot :schieten: over 2 weken vertrekken we voor een zeekajak vakantie naar Sardinië :shock: dus heb eigenlijk alleen komend weekend om een andere boot te regelen..
Dat betekend dus waarschijnlijk geen tijd om zondag te rijden :(

Als het nog doorgaat horen jullie het maar ga er maar van uit van niet.

Sorry

Wie heeft er zin/tijd en kan een beetje rijden en heeft grove banden?
Zal in de bekende hoek van NL zijn :wink:

Lengte van de rit word bepaalt door de hoeveelheid geklep en pech onderweg maar zit ergens tussen de 10 en 270km, nivo niet heel lastig helaas maar wel kans op heel mul zand en glibberige modder :wink:

Deelnemers die geheel op eigen risico deelnemen zijn;


Zappa
Edwin
Frans van R
Loek de kort
Rammelbak
Leo misschien [ zal wel niet, gaat nooit mee met me, heeft een hekel aan me :( ]
DaBit misschien
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Ouwe Reus
Berichten: 2121
Lid geworden op: za jul 16, 2011 22:38
Locatie: SpikeCity

Heb wel zin en tijd, maar het lijkt mij verstandig als ik gewoon op T asfalt blijf :lol:
Hoop op meer animo dan de laatste keer dat je een rit wilde gaan organiseren :!:
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Gebruikersavatar
Edwin
Berichten: 2050
Lid geworden op: vr apr 18, 2008 22:48
Locatie: Onder de rook van Rotterdam
Contacteer:

Eens kijken of er nog wat noppen in de schuur staan :lol: Ga wel mee hoor, tijd geleden weer

:toost:
Assumption is the mother of all fuck ups
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

Hij staat met potlood op de kalender
DaBit
Berichten: 50
Lid geworden op: wo mei 10, 2006 16:15
Locatie: Oss

Mogen KTM's ook? :lol:
zappa.suzuki
Berichten: 8370
Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
Locatie: Bij Utreg

ik discrimineer niet op merken, zo lang je een bekende van mij en/of de club ben en je een beetje kan rijden mag je mee... dus je mag mee :wink:
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
loek de kort
Berichten: 373
Lid geworden op: vr aug 30, 2013 12:08
Locatie: Aarle - Rixtel

zet het onder voorbehoud in mijn agenda
wat is de bekende hoek van Nederland?
In principe wel zin in een ritje.
wat is een beetje rijden :)

gr loek
DR BIG 1996 verkocht
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB
zappa.suzuki
Berichten: 8370
Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
Locatie: Bij Utreg

We gaan!

Deelnemers die geheel op eigen risico deelnemen zijn;

Zappa
Edwin
Frans van R
Leo misschien [ zal wel niet, gaat nooit mee met me, heeft een hekel aan me :( ]
loek de kort misschien
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

KTM`s mogen niet mee begrijp ik ?
zappa.suzuki
Berichten: 8370
Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
Locatie: Bij Utreg

Zeker wel, kom ik denk ik ook mee, maar DaBit vroeg of KTM's mee mochten, hij vroeg niet of hij mee kon :wink: maar als ie mee wil is ie van harte welkom :D
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
DaBit
Berichten: 50
Lid geworden op: wo mei 10, 2006 16:15
Locatie: Oss

Leo maakte me attent op dit ritje.
Ziet er wel leuk uit, dus als ik kan (weekenden zijn altijd vechten kwa tijd met 2 van die kleine kinderen thuis) dan rij ik graag mee. Dat zou op de KTM950 op noppen moeten dan.
zappa.suzuki
Berichten: 8370
Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
Locatie: Bij Utreg

Je staat op de lijst, hoop dat t beter gaat dan met de vorige 950 die mee ging, die had scorpions er onder en viel een paar x en de laatste x bijna tegen een boom gevouwen en ging na 50km met lichte schade naar huis...
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

zappa.suzuki schreef:Je staat op de lijst, hoop dat t beter gaat dan met de vorige 950 die mee ging, die had scorpions er onder en viel een paar x en de laatste x bijna tegen een boom gevouwen en ging na 50km met lichte schade naar huis...
Aan jouw avatar te zien hebben die oranje dingen af fabriek iets met bomen
:mrgreen:
Frans van Roosmalen
Berichten: 796
Lid geworden op: zo okt 05, 2008 23:01

DaBit schreef:Leo maakte me attent op dit ritje.
Ziet er wel leuk uit, dus als ik kan (weekenden zijn altijd vechten kwa tijd met 2 van die kleine kinderen thuis) dan rij ik graag mee. Dat zou op de KTM950 op noppen moeten dan.
zie je je oude 640 ook nog eens rijden :twisted:
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
DaBit
Berichten: 50
Lid geworden op: wo mei 10, 2006 16:15
Locatie: Oss

Het schijnt dat mijn opvolger er niet zo best voor gezorgd had, dus ik ben wel benieuwd :lol:

(op het blok na is zo'n LC4 Adventure toch nog steeds aardig Mijn Ideale Motor, al ben ik met die LC8 ook heel, heel, heel, heel, heel erg tevree)
zappa.suzuki
Berichten: 8370
Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
Locatie: Bij Utreg

ff nieuwsgierig, wat is er mis met t blok?
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
DaBit
Berichten: 50
Lid geworden op: wo mei 10, 2006 16:15
Locatie: Oss

Als je gas geeft met de motor op de middenbok dan wandelt-ie weg, wat mij net even te gortig is voor de wat langere afstanden en stukken snelweg. Ik reed ooit ritten van >600km op een dag en soms moest ik er ook gewoon saai mee naar Lutjebroek over de Aweetikveel en weer terug. Niet prettig als je tanden 's avonds nog naklapperen.

Verder heb ik toch aardig wat ditjes en datjes gehad; lagertje op tuimelaar inlaat stuk, dat rolletjesding van de starter stuk, lekke waterpomp, scheurtje tussen uitlaatkanaal en koelkanaal in de kop, bla. Allemaal stuk voor stuk niet zo'n heel groot drama en zelfs met die geintjes heb ik nog steeds liever en LC4 blok dan bijvoorbeeld een F650 blok, maar het gebeurt natuurlijk weer net als je het niet kunt gebruiken. Dat moet een Big-rijder toch bekend in de oren klinken :twisted: :lol:

Na dat lekkende-kop gedoe heb ik toen van 2 blokken de beste delen genomen en samengebouwd tot 1 blok, en daarna niks meer gehad, maartoch.
Begrijp me overigens niet verkeerd: als ik zou moeten kiezen tussen een LC4 of iets als bijvoorbeeld een F650, dan is het LC4 anytime. Het blijft een heerlijk rauwe brok geweld, en dat is en blijft leuk :D

De keuze tussen LC4 en LC8 is inmiddels ook een makkelijke trouwens: LC8. Ik ben er offroad lang zo vlot niet mee als met de LC4 en het is soms hard werken, maar dat ding zit me als gegoten, ik kom er overal mee waar ik wezen wil, en zelfs nu ik 'm al een paar jaar heb krijg ik nog steeds vlinders in de buik en een grote grijns op m'n gezicht als ik de dooie dino in grote hoeveelheden door de carburateurs jaag. En da's toch waarom we motorrijden tenslotte.
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

DaBit schreef: als ik zou moeten kiezen tussen een LC4 of bijvoorbeeld een honda, dan is het honda anytime.

Zeg ik zit even naar de deelnemerslijst te kijken

Zappa
Edwin
Frans van R
Leo misschien
Loek de kort misschien
DaBit misschien

En ik vroeg me af of er deze keer een beetje door gereden kan worden. De laatste keer dat ik met het meerendeel van dit groepje reed viel ik namelijk in slaap en daar haal ik mijn F650RR niet meer voor van stal hoor
zappa.suzuki
Berichten: 8370
Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
Locatie: Bij Utreg

@ DaBit, dat verhaal klinkt me bekent in de oren :wink:

@ leo, grote worden maar je draait de boel nu wel om :lol:
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Gebruikersavatar
Edwin
Berichten: 2050
Lid geworden op: vr apr 18, 2008 22:48
Locatie: Onder de rook van Rotterdam
Contacteer:

@Leo,

Doet mij toch denken aan het laatste ritje, waarbij na 500 meter de muesli repen en AA drink tevoorschijn getoverd werden, omdat sommige volledig uitgedroogd en slap op de benen niet meer verder konden. De Reise-fūhrer van knap 2 meter die dag, op een Honda, zal in de lengte der dagen daaraan herinnerd worden.

Live long en prosper

:zwaaien: !
Assumption is the mother of all fuck ups
Gebruikersavatar
de antrapper
Berichten: 2199
Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
Locatie: Apeldoorn

Ja goh die dag heb ik 350 km gereden, en eerder thuis , was duidelijk meer benzine kwijt dan de rest, misschien moet ik voor deze dag
maar vast een asfaltritje verzinnen? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

zappa.suzuki schreef: Leo, grote worden maar je draait de boel nu wel om :lol:
:lol: :lol: :lol:

@dwin: Ik had een foto van je gezicht moeten maken toen het doordrong dat we ECHT na 5 km een pauze hadden
( voor de beginners die uit hun trui zweetten ) onbetaalbaar :lol:

Maar de toon "honda tegen de rest" is weer gezet :slaan: en ik zou zeggen aftellen naar 6 september !
DaBit
Berichten: 50
Lid geworden op: wo mei 10, 2006 16:15
Locatie: Oss

Ach Leo, tegen de tijd dat ik net zo oud en wijs ben als jij snap ik vast ook wel wat er leuk is aan een Honda :mrgreen:
zappa.suzuki
Berichten: 8370
Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
Locatie: Bij Utreg

Leo schreef:
@dwin: Ik had een foto van je gezicht moeten maken toen het doordrong dat we ECHT na 5 km een pauze hadden
( voor de beginners die uit hun trui zweetten ) onbetaalbaar :lol:

Maar de toon "honda tegen de rest" is weer gezet :slaan: en ik zou zeggen aftellen naar 6 september !
Ehh Leo, ben nu op de KTM....... en kan me van de laatste rit herinneren dat je je op een bepaalt stuk Marc Coma waande tot je een zwarte snavel links naast je zag met de berijder gebarend dat je wat door moest rijden, ow en die kwam toen als achterste rijder naar voren om je wat op te porren :lol:
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

zappa.suzuki schreef: ...... stoere praat denkende dat i Jefrrey Herlings is omdat die ook op een oranje brommer rijdt ......
Heb jij het nu over die beginnersrit waar je inhaakte terwijl je de gevorderde route zou rijden ?


Zeg de route van 6 september is toch wel een beetje op lengte hè niet dat je weer aan komt kakken met een 4 keer om de kerk ritje ?

Keb wat mailtjes verzonden naar rijders die ik nog miste in de lijst.
Plaats reactie