Biggers
Aangezien de mijne er een tijdje terug wéér er mee gestopt is en de fiets nu domweg onbetrouwbaar is geworden:
Te koop, 1 x Suzuki DR750 (kenteken MV-24-SR)
Datum eerste toelating 28-02-1990
Datum tenaamstelling 11-11-2005
Datum eerste afgifte Nederland 29-03-1996
Algehele staat is niet al te denderend, echter zijn er onlangs nog wel wat dingen aan gedaan zoals grote beurt, nieuwe achterband, carbs ultrasoon gereinigd.
Loopt wel maar start niet, oorzaak is hoogstwaarschijnlijk oxidatie in de bekabeling. (99% zeker) Voorband moet vervangen worden !
Aangezien ik reeds een TDM heb aangeschaft mag ie dus weg.
Prijs: teab
Pica's:
Te koop teab Dr750
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Op basis van toelating (1990) en de schijfrem zou ik toch zweren dat het een DR800 (SR42) zou zijn.
Maar de stickers zijn wel degelijk van een 750 (SR41), en de RDW geeft ook aan een 750.
Betreft dan een van de weinige DR750'n die een schijfje achter hebben. Dat is wat ik noem een Unique Selling Point
Maar de stickers zijn wel degelijk van een 750 (SR41), en de RDW geeft ook aan een 750.
Betreft dan een van de weinige DR750'n die een schijfje achter hebben. Dat is wat ik noem een Unique Selling Point
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Klopt helemaal, het is waarschijnlijk een DR die uit "somewhere in the EU" is gekomen, de witte hier is hetzelfde met schijf (1989). Heeft ook een vast bovenlager in het balhoofd zoals een 42/43 ipv losse kogeltjes (41).
Verder een 41.
't Is dat ik ff geen plaats heb want het zou weer een leuk project kunnen zijn.
R
Verder een 41.
't Is dat ik ff geen plaats heb want het zou weer een leuk project kunnen zijn.
R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)