Geïnteresseerden
- Leo
- Rammelbak
- Edwin
- Zappa (zondag/maandag)
- DR-Big (OJ)
(- Thoran)
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Leo schreef:Ik heb een SMsetje voor de BIG dus kom maar op met die asfaltritten volgend jaar !zappa.suzuki schreef: En voor t asfalt waar Leo zo van houd is misschien via Thoran wat te regelen...............
![]()
Is ie dan al klaar?Leo schreef:Ik heb een SMsetje voor de BIG dus kom maar op met die asfaltritten volgend jaar !zappa.suzuki schreef: En voor t asfalt waar Leo zo van houd is misschien via Thoran wat te regelen...............
![]()
hoezo niet echt, we zijn geen ouwe viese mannetjes (nou ja) die zich voordoen als puistige 16 jarige die meisjes voor een webcam laten uit kleden hoor, hahahahaha lukte me dat maar hahahahahaThoran schreef:En ik ken niemand van jullie in het echt
Maak je geen zorgen, als het door gaat en je dan richt op het Trail gedeelte regelen we/ik wel een camping enzoThoran schreef:Voordat dit te groot wordt, ik weet nog niet zeker of ik er wel een "echte" meeting van wil maken. Hier blijven slapen is sowieso niet echt mogelijk (Studentenhuis), maar daar valt wel wat op te vinden, in de buurt zijn een aantal hotels en/of campings.
En ik ken niemand van jullie in het echt
Dat lijkt me een goede verdelingzappa.suzuki schreef:Maak je geen zorgen, als het door gaat en je dan richt op het Trail gedeelte regelen we/ik wel een camping enzoThoran schreef:Voordat dit te groot wordt, ik weet nog niet zeker of ik er wel een "echte" meeting van wil maken. Hier blijven slapen is sowieso niet echt mogelijk (Studentenhuis), maar daar valt wel wat op te vinden, in de buurt zijn een aantal hotels en/of campings.
En ik ken niemand van jullie in het echt
Afgezien van de wheelie en backflips kan ik dat ook welLeo schreef:Keb vandaag vast even geoefend : https://www.youtube.com/watch?v=XEUMwxz ... e=youtu.be