in zeer goede staat
In technisch heel goede staat verkerende enduro met veel power.
Verschillende opties:
- hydraulische handbediende achterrem
- Rekluse koppeling (motor valt nooit uit bij een manoeuvre)
- handbeschermers
- radiatorbeschermers
- nieuwe kettingset & remblokken
...
3999€ !!!!
http://www.2dehands.be/motoren/motoren/ ... 94720.html
KTM exc300 2011 3999€!
Moderator: ghulst
Ik heb begrepen dat deze motor motorisch veel uren zonder revisie heeft gedraaid en dat de uiterlijke staat niet meer zo is als op de foto.
Dat zal de prijs verklaren, maar is dat niet "iets wat" misleidend?
Mijn excuus als ik er naast zit.
Dat zal de prijs verklaren, maar is dat niet "iets wat" misleidend?
Mijn excuus als ik er naast zit.
verstand op nul en nadenken
Dan klopt het cosmetische plaatje wel met de werkelijkheid .
Er is geen grotere dooddoener dan naar een motor afreizen en constateren dat hij er slechter aan toe is dan geadverteerd.
Kortom, actuele foto's plaatsen.
Maar ik geef toe, iedereen interpreteert het anders. Misschien een kleine frustratie wat me wel eens overkomen is
Er is geen grotere dooddoener dan naar een motor afreizen en constateren dat hij er slechter aan toe is dan geadverteerd.
Kortom, actuele foto's plaatsen.
Maar ik geef toe, iedereen interpreteert het anders. Misschien een kleine frustratie wat me wel eens overkomen is
verstand op nul en nadenken
barry: hoe kom je hierbij?
deze fotos zijn actueel, zijn speciaal gemaakt om hem tekoop te zetten, de motor is zoals hij op de fotos eruit ziet, er is enduro mee gereden, dus JA hij heeft gebruikssporen, er word ook nergens beweert dat hij pas uit de showroom komt .... en de motor heeft enkele maanden geleden een nieuwe piston gehad, en de eigenaar rijd 1x per maand .... dus verklaar je nader?
is altijd zeer stipt onderhouden geweest, dus technisch is hij 100 procent ....
de lage prijs is omdat hij dringend weg moet omdat hij een andere motor gekocht heeft, niet meer en niet minder als dat
deze fotos zijn actueel, zijn speciaal gemaakt om hem tekoop te zetten, de motor is zoals hij op de fotos eruit ziet, er is enduro mee gereden, dus JA hij heeft gebruikssporen, er word ook nergens beweert dat hij pas uit de showroom komt .... en de motor heeft enkele maanden geleden een nieuwe piston gehad, en de eigenaar rijd 1x per maand .... dus verklaar je nader?
is altijd zeer stipt onderhouden geweest, dus technisch is hij 100 procent ....
de lage prijs is omdat hij dringend weg moet omdat hij een andere motor gekocht heeft, niet meer en niet minder als dat
Hij werd vandaag verkocht...
Aan iemand die beseft dat een enduro altijd gebruikssporen heeft en WEL centjes heeft ipv een hoop
gelul over vriendinnen enz... om de prijs naar beneden te halen.
Dus Barry, niet erg hoor. Er zijn wel mee mensen die denken dat
ze voor de prijs van een occasie een nieuwe kunnen kopen...
Aan iemand die beseft dat een enduro altijd gebruikssporen heeft en WEL centjes heeft ipv een hoop
gelul over vriendinnen enz... om de prijs naar beneden te halen.
Dus Barry, niet erg hoor. Er zijn wel mee mensen die denken dat
ze voor de prijs van een occasie een nieuwe kunnen kopen...