BIG project
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
THX voor de foto`s jongens !!!!
Ik heb lang in de onderdelenbak gezocht maar ik vrees dat ik deze spullen per ongeluk niet meegeleverd heb gekregen door de verkoper bij de aankoop van mijn BIG in onderdelen......
Ik ga vanavond er nog een keer doorheen voor een 2e zekerheids zoekronde.
Ik heb lang in de onderdelenbak gezocht maar ik vrees dat ik deze spullen per ongeluk niet meegeleverd heb gekregen door de verkoper bij de aankoop van mijn BIG in onderdelen......
http://www.cmsnl.com/suzuki-dr800-1996- ... ml#results
nr 18, niet meer te koop, moet hier bij één van de slacht big's toch wel over zijn gebleven.
Futurist
nr 18, niet meer te koop, moet hier bij één van de slacht big's toch wel over zijn gebleven.
Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
NIet te vinden in de stapel.futurist schreef: nr 18, niet meer te koop, moet hier bij één van de slacht big's toch wel over zijn gebleven.
Futurist
Aanschaf foto`s bijgepakt en ingezoomd en.......... zat er nie op toen ik hem kocht
Dat wordt dus een sloopbig verzoeknummer.
en dan zal je net zien dat Zappa het heeft liggen en vandaag een pakketje naar mij op de post gedaan heeft.
Dus gaan we maar weer verder aan de voorkant.
Voorkant: vandaag een staalomvlochtte voorremslang besteld bij noudje op custom wensen.
Wordt druk wiekentje:
Zojuist de custum made voorremleiding opgehaald, bijrijdervoetsteunen met schetsplaten van ETI zijn onderweg via de post, hitteschildhouder is bijna onderweg , zijkappen in de blankelak zetten en monteren, achterremleiding monteren enz enz enz.........
Zojuist de custum made voorremleiding opgehaald, bijrijdervoetsteunen met schetsplaten van ETI zijn onderweg via de post, hitteschildhouder is bijna onderweg , zijkappen in de blankelak zetten en monteren, achterremleiding monteren enz enz enz.........
Zat te twijfelen of ik jouw draadje zuiver moest houden, maar gezien jouw onderschrift hoeft dat niet persé
Hier nog een tip om startmotor te schrappen voor een lager totaalgewicht en bovenal een veel hoger vermogen. Alleen klinkt niet zo zwaar als je gewend bent.
Veel sleutelplezier morgen
Hier nog een tip om startmotor te schrappen voor een lager totaalgewicht en bovenal een veel hoger vermogen. Alleen klinkt niet zo zwaar als je gewend bent.
Veel sleutelplezier morgen
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Niet twijfelen, lekker tiepen zolang het maar met motoren te maken heeftOuwe Reus schreef:Zat te twijfelen of ik jouw draadje zuiver moest houden, maar gezien jouw onderschrift hoeft dat niet persé
Zo start ik de stofzuiger thuis al.Ouwe Reus schreef: Hier nog een tip om startmotor te schrappen voor een lager totaalgewicht en bovenal een veel hoger vermogen. Alleen klinkt niet zo zwaar als je gewend bent.
Op dit moment is er maar 1 doel voor het project : ZSM RIJDEN ( tegen zo min mogelijk kosten ) want ik heb geen asfaltfiets meer.
Alle andere ideeen zijn tot nader order ( lees € ) uitgesteld.
Jammer dat je geen c€nte€n in de buidel hebt, anders had je die DR800 van Xiddy gekocht. Dan kan het heel S (van ZSM).Leo schreef: Op dit moment is er maar 1 doel voor het project : ZSM RIJDEN ( tegen zo min mogelijk kosten ) want ik heb geen asfaltfiets meer.
Alle andere ideeen zijn tot nader order ( lees € ) uitgesteld.
Lijkt huel veul op de mijne, alleen zo'n g**le vlakschuif ontbreekt er nog aan .
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Tomorrow is a mystery.
IK ben met het project al zover dat alle spullen er zijn. Moeten alleen nog gemonteerd worden en dan testrijden.Ouwe Reus schreef: Jammer dat je geen c€nte€n in de buidel hebt, anders had je die DR800 van Xiddy gekocht.
Xiddy`s fiets is meer voor iemand die nog niks heeft en meteen wil rijden.
Stapje voor stapje ..........vandaag blanke lak erop.
Tip van vlip :
- niet zomaar blanke lak van merk x op lak van merk Y of eerst een proefstukje doen ( waaruit bleek dat dat de lak opfrommelde )
- geen werkjas aandoen blij het lakken waarbij stofresten van je mouw op je lakwerk vallen die vervolgens in de blanke lak vast gaan zitten
Tip van vlip :
- niet zomaar blanke lak van merk x op lak van merk Y of eerst een proefstukje doen ( waaruit bleek dat dat de lak opfrommelde )
- geen werkjas aandoen blij het lakken waarbij stofresten van je mouw op je lakwerk vallen die vervolgens in de blanke lak vast gaan zitten
-
Staat netjes in de grondlak
DR BIG 1996 verkocht
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB
Ik ga zo even zoeken , die zou ik moeten hebben.Leo schreef:THX voor de foto`s jongens !!!!
gaat het alleen om die nr 18 of hoort er meer bij ?
Ow wacht , je hebt er al 1 gevonden.
Zandprutser 1e klas.
Vraagje:
Staant achter de SR43 kijkent naar de linker passagiers voetsteun zie ik aan de binnenkant van de steun een boutje zitten tussen de 2 grote moeren in waarmee de steun op het frame geschroefd wordt. Waar dient dat voor ?
Krijg het op de fiches niet gevonden.
Staant achter de SR43 kijkent naar de linker passagiers voetsteun zie ik aan de binnenkant van de steun een boutje zitten tussen de 2 grote moeren in waarmee de steun op het frame geschroefd wordt. Waar dient dat voor ?
Is dat niet gewoon de ophanging van de zijkappen?Leo schreef:Vraagje:
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
Wat voor bandjes heb jij eigenlijk op de 17" velgen liggen?
Ducati 748 & DR BIG
Die zit ongeveer op dezelfde hoogte maar dan aan de buitenkant.Thoran schreef: Is dat niet gewoon de ophanging van de zijkappen?
Achter nog de band die eropzat toen ik het project kocht maar voor ben ik al over op Heidenau K68 en die komt er achter ook nog op als de velg gepoedercoat is.Thoran schreef:Wat voor bandjes heb jij eigenlijk op de 17" velgen liggen?
feuteu na avondje knutselen:
-
je gaat het nog moeilijk krijgen met die bandjes in de blub......
DR BIG 1996 verkocht
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB
-
ook niet handig om spullen te monteren die nog in de grondverf staan
DR BIG 1996 verkocht
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB
@ErDeWeeLeo schreef:Ja, ik weet zelf ook niet waarom ik dat geel ineens zo aantrekkelijk vind.
Misschien dat het iets met de bikini van mijn nieuwe achterbuurvrouw te maken heeft
Ik vind dat geel eigenlijk ook niets... MAAR, als je niet meer weet wat er mee te doen mag je je project gerust in mijn garage komen zetten!! Ik vind hem er nu al "retekoel" uitzien!
Goe bezig!!!
Ja dat kan ik me indenken.................. denk jij maar aan je rug (en Janine)
Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Mijn nieuwe achterbuuf bedoel je. Ja ik ben er zelf ook heel blij mee na 20 jaar afzien op de vorigeeRDeeWee schreef:Ik vind hem er nu al "retekoel" uitzien!
Wat het BIG project betreft gaat de kers op de taart nog komen in de vorm van de DR650 tank die spgoesdakar aan het modificeren is tot een enduro stijl achtige tank ( bovenkant tank iets hoger dan voorkant zadel ) waar de gele tankzijkappen van een RMZ450 op komen.