handig, twee van die dixie's.
Ik zie al een toepassing op het eerste treffen...
Te koop kofferrek met koffers
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
zo valt je dikke kont idd wel minder op
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
- Edwin
- Contacteer:
Hm, toch niet jaloers hé mannen, op deze schitterende beautycase. Zo kan ik wel het gasstelletje meenemen om die heerlijke pannekoeken te bereiden in het veld...enne Frank...jij blijft uit de buurt oké , of je regelt voor de volgende keer zo'n inrijklem hahaha.
Maar de reden is eigenlijk dat de koffers af en toe heel erg van toepassing kunnen zijn. Zoals sommige weten, loop ik zo af en toe marathons. Dan is het erg makkelijk om met de motor er heen te rijden, en je spullen in de koffers te laten.
Laterrrrrr
Maar de reden is eigenlijk dat de koffers af en toe heel erg van toepassing kunnen zijn. Zoals sommige weten, loop ik zo af en toe marathons. Dan is het erg makkelijk om met de motor er heen te rijden, en je spullen in de koffers te laten.
Laterrrrrr
Assumption is the mother of all fuck ups
- de antrapper
Hebben ze eigenlijk stahoogte?
Big Bigger Tiger en weer Big
- Edwin
- Contacteer:
Stahoogte?
Ze zijn niet op de originele manier gemonteerd, maar vind het prima zo. Gisteren getest met flink wat wind, ook nog ff off road gegaan, en alles bleef op zijn plaats.
Ze zijn niet op de originele manier gemonteerd, maar vind het prima zo. Gisteren getest met flink wat wind, ook nog ff off road gegaan, en alles bleef op zijn plaats.
Assumption is the mother of all fuck ups
hey mannen, ik moet het forum ook nog kunnen openen als mijn vrouw of de kleinkinderen aan tafel zitten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
futurist
straks kan ik alleen nog 's nacht op het forum, en niet meer op het werk of thuis aan de eetkamer tafel
futurist
straks kan ik alleen nog 's nacht op het forum, en niet meer op het werk of thuis aan de eetkamer tafel
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04