Onderzoek Saas : Software as a Service

oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderators: henk-v, Jo VdB, Zot, Rudy

Plaats reactie
Zwaailicht
Berichten: 554
Lid geworden op: za jan 21, 2012 21:47
Locatie: Hoorn NH

Onderzoek Saas : Software as a Service

Bericht door Zwaailicht »

Beste mensen,

Via deze weg wil ik jullie aandacht vragen voor een collega van de Hema, Guido van der Vliet, die naar zwaar buffelen bezig is met het afronden van zijn scriptie.
Guido studeert, naast zijn baan bij de Hema, bedrijfswetenschappen aan de Vrije Universiteit van Amsterdam.
In de afstudeerfase doet hij onderzoek naar adoptiefactoren binnen "Software as a Service" bij consumenten.
Een vragenlijst is onderdeel van zijn onderzoek en daarom wil ik jullie allen vragen de vragenlijst in te vullen.
De vragenlijst kan via deze link worden gestart:
https://vueconomics.qualtrics.com/SE/?S ... 6yCmF8xogd
(Indien link niet direct werkt dan even kopiëren naar de adres balk van uw webbrowser)

Onder de deelnemers worden twee HEMA cadeaubonnen verloot.

De vragenlijst zal starten met een korte uitleg over het concept "Software as a Service". Vul de vragenlijst compleet in. Het duurt minder dan 5 minuten. Alleen voor een eventueel noodzakelijk contact in verband met de verloting van de twee HEMA cadeaubonnen vraag ik een e-mail adres. Alleen deelnemers die uiterlijk 31-1-2014 de vragenlijst compleet hebben ingevuld komen in aanmerking voor de verloting.
Greetz,
Hans

KTM 990 Adventure White 2013
KTM 530 EXC 2008
Zwaailicht
Berichten: 554
Lid geworden op: za jan 21, 2012 21:47
Locatie: Hoorn NH

Re: Onderzoek Saas : Software as a Service

Bericht door Zwaailicht »

Mensen

Namens Guido bedankt voor het invullen van de vragenlijst.
Hij is ruim over het minimum aantal heen!

Top!
Greetz,
Hans

KTM 990 Adventure White 2013
KTM 530 EXC 2008
Plaats reactie