vacances 2014 DRBIGholland : DHC6 avec Briancon et bière / r

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

dhc6 Junior schreef: Misschien wel leuk om wat foto's van de " achtertuin " van dhc6 te zien
:verliefd: :verliefd: :verliefd:
Meeeeeeeerrrr please
ans
Berichten: 170
Lid geworden op: wo jul 21, 2010 16:55
Locatie: Gieterveen

DHC6 Junior,
Pas op hoor je krijgt die gekken straks je tuin niet meer uit, zit je de rest van je leven daar met die malloten opgescheept :lol:
mvdeejay
Berichten: 33
Lid geworden op: do mar 21, 2013 13:10
Locatie: Amstelveen

Leo schreef:
mvdeejay schreef: En dan denken wij dat we stoer zijn in de Franse Alpen....
Wij hebben dat allemaal al gedaan toen we jouw leeftijd waren ................ ergens begin 1900
LOL!!

Heb de valbeugelmeneer benaderd Leo, nogmaals dank!!
joebar2dakar
Berichten: 234
Lid geworden op: za mar 02, 2013 09:45

Leo schreef:
dhc6 Junior schreef: Misschien wel leuk om wat foto's van de " achtertuin " van dhc6 te zien
:verliefd: :verliefd: :verliefd:
Meeeeeeeerrrr please
@ Leo: Gahde gij is de schuur in jonghe en zurgt is dah dieje BIG kloar is jonghe,
Wanneer kunnen we terecht dhc 6 Junior ??? Afbeelding
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
dhc6 Junior
Berichten: 21
Lid geworden op: di okt 15, 2013 22:50
Locatie: Almere

ans schreef:DHC6 Junior,
Pas op hoor je krijgt die gekken straks je tuin niet meer uit, zit je de rest van je leven daar met die malloten opgescheept
Hahaha maak je maar geen zorgen woon in nederland dus ik zit er niet mee. :toost:

En er komt meer moet effe alleen een websitje maken dus komt goed !
zappa.suzuki
Berichten: 8370
Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
Locatie: Bij Utreg

Ziet er mooi uit, wil ook mee!

iemand een plekkie op zn aanhanger of in zn bussie?
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Gebruikersavatar
frankn
Berichten: 1185
Lid geworden op: wo aug 08, 2007 13:12
Locatie: Gieterveen

zappa.suzuki schreef:Ziet er mooi uit, wil ook mee!

iemand een plekkie op zn aanhanger of in zn bussie?
Voor jou altijd. :D
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
zappa.suzuki
Berichten: 8370
Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
Locatie: Bij Utreg

:BIG:
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
dhc6
Berichten: 804
Lid geworden op: ma okt 01, 2012 08:24
Locatie: Lapland Frankrijk

Ook al was het erg koud afgelopen zondag toch (al tikkend) weer wat nieuwe stukken aan de al bekende routes kunnen plakken (wel op noppen voor de blubber). Onderweg (in La Prugne en Arfeuilles) is een koffie / eet stop mogelijk. Nu ben ik geen snelle rijder want ik wil ook wat zien en om me heen kijken. Ik kom op gemiddeld 30 km/u. Komt dit overeen met jullie? 2 uur rijden-koffie, 1.5 uur rijden - eten, 2 uur rijden - pauze, 1 uur rijden terug.

Plan op 200 km per dag, is dat acceptabel? Meer of minder? Maximaal komen we op 70 km van huis, en ik zet onze dubbele trailer (met gereedschap) op het verste punt indien we met pech te maken hebben.

Groet

R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
zappa.suzuki
Berichten: 8370
Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
Locatie: Bij Utreg

Mijn gemiddelde bewogen snelheid zit meestal op 55km/u gemiddeld maar voor de rest is je voorstel helemaal top :wink:

je bent erg goed bezig! thanks
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

dhc6 schreef: Ik kom op gemiddeld 30 km/u. Komt dit overeen met jullie?
Ik heb dat gemiddelde niet gehaald afgelopen Brianconrit :oops: Berg op gaat redelijk maar mijn bergafdalingen zijn stapvoets bij te houden.
Ben me aan het inwerken in het Quest gebeuren zodat jullie lekker door kunnen rijden en dan kom ik vanzelf wel een keer langs als jullie een peukenpauze doen.
dhc6
Berichten: 804
Lid geworden op: ma okt 01, 2012 08:24
Locatie: Lapland Frankrijk

Ik heb dat gemiddelde niet gehaald afgelopen Brianconrit :oops: Berg op gaat redelijk maar mijn bergafdalingen zijn stapvoets bij te houden.
Ben me aan het inwerken in het Quest gebeuren zodat jullie lekker door kunnen rijden en dan kom ik vanzelf wel een keer langs als jullie een peukenpauze doen.[/quote]

Nou Leo, ik denk dat het gemiddelde hier een ieder gaat passen. De bospaden zijn soms erg goed met wat gang te rijden maar lui met een zonnebril op moeten toch stoppen want het kan ineens stikdonker zijn. Anders sturen we de "snelle" jongens wel vooruit en doen het rustig an.

Een ieder een fijn weekend.

R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
dhc6
Berichten: 804
Lid geworden op: ma okt 01, 2012 08:24
Locatie: Lapland Frankrijk

Herr Hessler (+familie) komen misschien ook. Hebben we in ieder geval genoeg spares en meer dan genoeg kennis om al het gesloopte te repareren. Ik zorg voor 1 reserve blok voor wie het nodig mocht hebben.

Fijn weekend.

René
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
dhc6
Berichten: 804
Lid geworden op: ma okt 01, 2012 08:24
Locatie: Lapland Frankrijk

Hessler komt "misschien" en gaat voor alle duidelijkheid met zn familie op vakantie en NIET mee naar Briancon.

Groet

René

:toost:
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
dhc6
Berichten: 804
Lid geworden op: ma okt 01, 2012 08:24
Locatie: Lapland Frankrijk

Vandaag gesproken met de eigenaar van de "Roc", hij kan voor ons koken en/of een BBQ organiseren, maar wat is een goed/ jullie budget PP zonder bier/wijn? Natuurlijk kan dat ook bij mij maar na een dag van sturen is " verzorgd" worden ook wel lekker, niet dan? De "Roc" is op kruiwagen afstand (voor de deurzakkers).
Richting Clermond zijn vulkanen waar ook mooie routes te rijden zijn. Maar dan komen we wel op 350 km per dag.


Santé

R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
DR-Big
Berichten: 1145
Lid geworden op: za okt 26, 2002 19:21
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Rene, als we de vraag omdraaien, wat rekent monsieur Roc normaal? Ik heb in Frankrijk voor weinig geweldig gegeten en voor een godsvermogen slecht. De vorige keer was het een beetje on a budget (we hebben elke keer zelf gekookt) dus als ze voor een redelijk bedrag wat in elkaar kunnen zetten.


Oene
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

dhc6 schreef: " verzorgd" worden ook wel lekker,
Wij hadden de afgelopen keer de kookbeurten / afwasbeurten reeds verdeeld voor we vertrokken.Degenen die die dag moesten koken/afwassen waren de sjors en de overigen dekten de tafel / douchte en proefden vast aan het bier :drinking:
dhc6 schreef: Richting Clermond zijn vulkanen waar ook mooie routes te rijden zijn. Maar dan komen we wel op 350 km per dag.
Santé R
Ik heb geen idee wat de lengtes van de routes waren afgelopen keer.
DR-Big
Berichten: 1145
Lid geworden op: za okt 26, 2002 19:21
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

350 km is veel. Zeker als het ook nog all/off road is. Ik denk dat 350 km op asfalt door de bergen al veel is. Zeker met een grote groep.

De vorige keer hebben we nooit meer dan 200 km op een dag gereden en meestal zelfs minder.

OJ
dhc6
Berichten: 804
Lid geworden op: ma okt 01, 2012 08:24
Locatie: Lapland Frankrijk

Dan laten/houden we het op 200 km per dag, OK? 80 % zijn off road dus met mooi weer goed te doen, als het echter nat is: best een klus.

1 keer eten bij de "Roc" misschien?: denk tussen de 12 en 15 Euro de man. Kan dat ?? De rest doen we wel op het "honk".

De koffie pauzes en middag eten onderweg zijn ook normaal geprijsd,........is geregeld.

Drinken is apart maar dat regelen we ook zelf wel. (koenigs biere is lekker/goedkoop bij de Carrefour) en zal dat per pallet in huis halen.

Gr

R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
zappa.suzuki
Berichten: 8370
Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
Locatie: Bij Utreg

Jij bent echt heel goed bezig!! 8) 8)

1 a 2 x eten bij de Roc moet nog wel lukken denk ik zo :wink: bier ratsoen staat op e51 de man per dag hoop dat net lukt daar en Frankn mag geen Whiskey!

Ik ben een diesel, ff op warmen en maar door maar voor de meeste is 200km een leuke lange dobber, gaan we daarna nog wel een rondje :wink:
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

dhc6 schreef: (koenigs biere is lekker/goedkoop bij de Carrefour) en zal dat per pallet in huis halen.
De afdeling brabobus heeft zojuist inkopen gedaan om dat koe niks bier eens te testen en we komen er na dit weekend op terug


Afbeelding
Gebruikersavatar
frankn
Berichten: 1185
Lid geworden op: wo aug 08, 2007 13:12
Locatie: Gieterveen

zappa.suzuki schreef:Frankn mag geen Whiskey!
HEY! Wat is dat? :schieten:
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
joebar2dakar
Berichten: 234
Lid geworden op: za mar 02, 2013 09:45

Leo schreef: De afdeling brabobus heeft zojuist inkopen gedaan om dat koe niks bier eens te testen en we komen er na dit weekend op terug
Ik hoor net dat Leo alleen op de aanhanger kan achteraan de brabobus, tis lekker bier of niks hé
En zo op de foto te zien heeft ie de kookbeurt thuis vanavond :mrgreen:
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
dhc6
Berichten: 804
Lid geworden op: ma okt 01, 2012 08:24
Locatie: Lapland Frankrijk

Errug geintereseerd in je "biere test".

Met de "ROC" dealtje gesloten, heb vandaag zn (LIMBO) bus gerepareerd, we betalen max 15 Euro voor goed voer.

Denk dat iedereen erg goed bezig is, tot in de details ! !

R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
zappa.suzuki
Berichten: 8370
Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
Locatie: Bij Utreg

frankn schreef:
zappa.suzuki schreef:Frankn mag geen Whiskey!
HEY! Wat is dat? :schieten:

Duidelijke instructies gehad van Ans en ik wil niet met de billen bloot...................................
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Plaats reactie