Is al lang leeg gegooid... Maar leek wel redelijk op wat Leo er op heeft.zappa.suzuki schreef:Origineel staal met 2 gaten, K&N zwart plastic met 1 groot gat.. zou maar ff je vuilnisbak induiken
BIG project
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
Het Grote BIG Injectie topic
Hier een paar vergelijkende foto's van de originele luchtfilter van een SR43 en die van K&N (de lage filter met het rode filtermateriaal is de K&N)
(gejat van een Russische BIG site !)
(gejat van een Russische BIG site !)
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Nee, dan had ik toch original.
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
Het Grote BIG Injectie topic
-
- Berichten: 440
- Lid geworden op: wo mar 14, 2007 18:34
- Locatie: Uden
He Leo, heb ik nog liggen.
N' lampke voor u ACtion teller.
N' lampke voor u ACtion teller.
- Bijlagen
-
- DSC05947.JPG (131.58 KiB) 1839 keer bekeken
-
- DSC05946.JPG (140.02 KiB) 1839 keer bekeken
DR750 '89 DR800 '90 DR800 '92
-
- Berichten: 440
- Lid geworden op: wo mar 14, 2007 18:34
- Locatie: Uden
Update project Uje.
Vandaag stuur opgebouwd, voorspatbord gemonteerd en met de bedrading begonnen.
Ik ga ook de lite-boom maken. Scheelt toch een hoop draden en extra veiligheden.
En Cor, het project (achterbrug) lijkt langer, dat klopt, maar de wielbasis is exact aan die van een big.
Alleen de balhoofd hoek is 1a2 graden steiler zodat ie makkelijker de bocht in stuurt.
Dit komt omdat hij achter omhoog gebracht is.
Vandaag stuur opgebouwd, voorspatbord gemonteerd en met de bedrading begonnen.
Ik ga ook de lite-boom maken. Scheelt toch een hoop draden en extra veiligheden.
En Cor, het project (achterbrug) lijkt langer, dat klopt, maar de wielbasis is exact aan die van een big.
Alleen de balhoofd hoek is 1a2 graden steiler zodat ie makkelijker de bocht in stuurt.
Dit komt omdat hij achter omhoog gebracht is.
- Bijlagen
-
- DSC05949.JPG (146.35 KiB) 1837 keer bekeken
-
- DSC05948.JPG (149.86 KiB) 1837 keer bekeken
DR750 '89 DR800 '90 DR800 '92
Ziet er goed uit Iwan, maarre kom jij dan nog wel met je voetjes bij de grond?spgoesdakar schreef: Dit komt omdat hij achter omhoog gebracht is.
Of krijg je een Leo special zadel.
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
Hey Iwan, ziet er goed uit man. 1 a 2 graden balhoofdhoek kan best wel veel zijn, ben je niet bang dat ie dan op asfalt (waar die hopelijk niet veel gebruikt wordt) zeker op noppen snel "zwaaierig" wordt. ik heb al eens zelf ervaren bij een wegmotor op dezelde banden wat een halve graad deed en dat werd van een toch al goed sturende SV650 een supermotard SV650. als het 2 graden blijkt te zijn dan ben ik bang dat het samen met zijn gewicht, de langere vork (=doorduwen in bochten) misschien ook off road een motor wordt waar het stuur bij kort insteken wil "doorklinken" zoals wij dat zeggen. Als ik de kroonplaten zo zie dan is ook de naloop (is rechtuitstabiliteit) duidelijk minder is geworden.
Allemaal theoretisch natuurlijk, en zoals iemand hier onder al zijn berichten heeft staan;
"in theorie is theorie en praktijk gelijk maar in de praktijk nooit" oid
Het ziet er verder allemaal heel gelikt uit en je kan er nog alle kanten mee uit, zoals je nu de basis hebt kan je altijd die met die dikke pijpen waar ik de foto's van had geplaatst ook nog op bouwen. mooi motorcross achterframe met tupperware er op en naar italië om het Ek supermoto mee te doen.
succes met verder bouwen, volgens mij begint het nu steeds leuker te worden als het vorm krijgt zoals het in je bovenkamer wordt uitgebroed.
futurist
Allemaal theoretisch natuurlijk, en zoals iemand hier onder al zijn berichten heeft staan;
"in theorie is theorie en praktijk gelijk maar in de praktijk nooit" oid
Het ziet er verder allemaal heel gelikt uit en je kan er nog alle kanten mee uit, zoals je nu de basis hebt kan je altijd die met die dikke pijpen waar ik de foto's van had geplaatst ook nog op bouwen. mooi motorcross achterframe met tupperware er op en naar italië om het Ek supermoto mee te doen.
succes met verder bouwen, volgens mij begint het nu steeds leuker te worden als het vorm krijgt zoals het in je bovenkamer wordt uitgebroed.
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Lite boom is -denk ik- een minimaal uitgevoerde kabelboom. Een paar van die "vervelende" schakelaars in jiffy en koppeling kan je sowieso eruit slopen, maar verder? Vraag mij wel af wat ze dan weg gaan laten!biggie schreef:welke Russische site is dat ? altijd leuk om te kijken.
En wat is een "lite boom" ?
Ff klikken voor de Russische BIG site
Hier nog meer leesvoer
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Cor Эй, это не вам, что вы не понимаете русского языкаfuturist schreef:Hey, dit
Ff klikken voor de Russische BIG site
zou ik geen LEES VOER willen noemen
futurist
Try this
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
wel leuk zo, maar echt nederlands is het niet, weinig nieuws daar overigens
futurist
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
-
- Berichten: 440
- Lid geworden op: wo mar 14, 2007 18:34
- Locatie: Uden
Ik kan met een voet redelijk aan de grond.frankn schreef:Ziet er goed uit Iwan, maarre kom jij dan nog wel met je voetjes bij de grond?spgoesdakar schreef: Dit komt omdat hij achter omhoog gebracht is.
Of krijg je een Leo special zadel.
Ben t gewend want die ktm is ook niet de laagste.
DR750 '89 DR800 '90 DR800 '92
-
- Berichten: 440
- Lid geworden op: wo mar 14, 2007 18:34
- Locatie: Uden
Ben inderdaad ook benieuwd. in theorie zou het nog al wat uit moeten maken.futurist schreef:Hey Iwan, ziet er goed uit man. 1 a 2 graden balhoofdhoek kan best wel veel zijn, ben je niet bang dat ie dan op asfalt (waar die hopelijk niet veel gebruikt wordt) zeker op noppen snel "zwaaierig" wordt. ik heb al eens zelf ervaren bij een wegmotor op dezelde banden wat een halve graad deed en dat werd van een toch al goed sturende SV650 een supermotard SV650. als het 2 graden blijkt te zijn dan ben ik bang dat het samen met zijn gewicht, de langere vork (=doorduwen in bochten) misschien ook off road een motor wordt waar het stuur bij kort insteken wil "doorklinken" zoals wij dat zeggen. Als ik de kroonplaten zo zie dan is ook de naloop (is rechtuitstabiliteit) duidelijk minder is geworden.
Allemaal theoretisch natuurlijk, en zoals iemand hier onder al zijn berichten heeft staan;
"in theorie is theorie en praktijk gelijk maar in de praktijk nooit" oid
Het ziet er verder allemaal heel gelikt uit en je kan er nog alle kanten mee uit, zoals je nu de basis hebt kan je altijd die met die dikke pijpen waar ik de foto's van had geplaatst ook nog op bouwen. mooi motorcross achterframe met tupperware er op en naar italië om het Ek supermoto mee te doen.
succes met verder bouwen, volgens mij begint het nu steeds leuker te worden als het vorm krijgt zoals het in je bovenkamer wordt uitgebroed.
futurist
Mar uit eindelijk is ie toch bedoeld voor t zand. De uitlaat die er opkomt is een Laser produro van een DRz400.
DR750 '89 DR800 '90 DR800 '92
verkeerde foto? ik heb die witte middenbok van de week al langs zien komen................Leo schreef:Soms zit het mee en soms.....................Handel 2013 had ik al geschrapt dus relaxed een ander klusje klaren aan het project zoals de middenbok in de blanke lak zetten.
JT tandwiel, goeie kwaliteit en het tandwiel wat er af komt was ook al niet origineel dus je gaat geen geluidverschil horen...........
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Ik denk dat ik het JT tandwiel na plaatsing nog 1 keer zal horen en dat zal zijn bij het voorbij vliegen langs mijn helmfuturist schreef:JT tandwiel, goeie kwaliteit en het tandwiel wat er af komt was ook al niet origineel dus je gaat geen geluidverschil horen...........
futurist
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Goede foto maar verkeerd tandwiel
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Trouwens oude is niet heel slecht
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Ik wilde hem uit voorzorg vernieuwen en deze als reserve houden voor noodgevallen maar die gaat terug erop afwachtende de verdere afhandeling en dan is het doel voor dit weekend om de achterremleiding te plaatsen en te gaan kijken in Handel.zappa.suzuki schreef:Trouwens oude is niet heel slecht
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Uit voorzorg vernieuwen? leg eens uit?
Nieuwe ketting altijd samen met nieuwe tandwielen en bij een tuf die regelmatig zand ziet liefst 2 voortandwielen en die regelmatig proberen te wissel om de 1000km of zo..
dit is het tandwiel van Frans op de 2e dag van de Brabo 600 2012
Dat is pas versleten, die kon naar huis
Nieuwe ketting altijd samen met nieuwe tandwielen en bij een tuf die regelmatig zand ziet liefst 2 voortandwielen en die regelmatig proberen te wissel om de 1000km of zo..
dit is het tandwiel van Frans op de 2e dag van de Brabo 600 2012
Dat is pas versleten, die kon naar huis
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
goed gezien Zappa, JTF1448.15 had er op moeten staanzappa.suzuki schreef:Goede foto maar verkeerd tandwiel
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
zappa.suzuki schreef:Uit voorzorg vernieuwen? leg eens uit?
Nieuwe ketting altijd samen met nieuwe tandwielen en bij een tuf die regelmatig zand ziet liefst 2 voortandwielen en die regelmatig proberen te wissel om de 1000km of zo..
dit is het tandwiel van Frans op de 2e dag van de Brabo 600 2012
Dat is pas versleten, die kon naar huis
Alweer goed Zappa, heb een paar weken geleden toch nog met een motor grereden met zo'n tandwiel, gas geven met zijde handschoentje, niks voor off road iig
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
THX Cor.futurist schreef:goed gezien Zappa, JTF1448.15 had er op moeten staan
futurist
Kan ik bij de volgende aan de buitenkant van de verpakking al zien of het de goede of de foute is.
@Mr.Z. Ik doe normaal 2 voortandwielen per ketting vandaar de wissel maar als ik naar Frans kijk ben ik "iets" te vroeg met mijn wissels.