zeg even waar en wanneer je begint

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Doe mij ook zo'n XC70 Bomenbeul.loek de kort schreef:Nuttig dagje vandaag.
Rode Big nieuwe balhoofdlagers en frisse voor en achter crossband, laat maar komen die regen en plassen.
Ook nog ff naar de haven geweest, bootje van mijn zoontje lag bijna onder water![]()
Op de terugweg de Cross country maar eens gebruikt waar die voor gemaakt is, moest wel even een forse omgewaaide berkenboom opzij trekken.
Vanavond de blauwe BIG voorzien van handvatverwarming.
Ik zou beginnen met de cursus papier lijmen en daarna misschien draadjes solderen... Als je daarna al je vingers en je ogen nog hebt, kan je eens nadenken over een cursus lassen. Ga anders eerst eens bij een lasser kijkenLeo schreef:Nu ik mijn diploma slijpschijver binnen heb ben ik van plan het lassen op te pakken.
Deze meneer bood aan om mij het lasser vak te leren.
Wat denken jullie ?
Ik heb de verkeerde planning gemaakt door vandaag uit te kiezen om mijn oude dakleer naar de stort te brengen en op de terugweg winterbanden voor het koekblik te scoren en daarna boodschappen te gaan doen................Ouwe Reus schreef: Tis nu heerlijk weer om het biggetje weer uit te laten, dus jongens (en Ans), laat de boel de boel, en ga op deze mooie herfstochtend lekker een stukkie "knallen".
Gelijk had je. Nu hoef je niet meer te gaan, wat een t@kkeweer!Leo schreef:
Had het za. programma wat ingekort en heb idd nog een mooi ( laatste ? ) rondje gemaakt met de grote brommer
Wen je aan. Op een gegeven moment "slide"loek de kort schreef:Erg wennen die cross banden op de natte weg, heb het idee dat ie alle kanten op gaat.
Gewicht is weinig aan te doen of je moet radicaal gaan a la spgoesdakar.loek de kort schreef: Big blijft toch te lomp om te crossen
Leo schreef:Vanmiddag besteld.futurist schreef:@Leo, heb je al winterbanden, ik heb nog het één en ander in de aanbieding.
futurist
Please don`t tell me you had a discount price on 175/70-R13 wintertyres
Geen ervaring met die banden maar zet mn noppenbanden bij lange stukken snelweg op 2 bar en bij t spelen op 1.3 a 1.5.loek de kort schreef:Banden:
Mitas cross, voor 2 bar achter 2,5. Merk wel dat de noppen voor erg beweeglijk zijn. Eerst met 1,5 bar gereden maar dat was nog slechter.
Veren zijn voor door mij zelf aangepast, achter standaard in zwaarste stand, revetten bij voetsteunen al.
Stuur weet ik niet wat is er verkeerd aan standaard?
Heb vrijdag en zaterdag niet gereden maar gevaren in biesbos met stalen kajuitlacht.
Zondag stat de hele dag in t teken van de Big op t zand.
AUfuturist schreef: setje van staan op velgen voor Corsa B en C
2 heel goeie en 2 voor nog maar één winter € 125,=
futurist
loek de kort schreef:
Big blijft toch te lomp om te crossen.....