Ik zoek een gebruikte GasGas EC300 zuiger met dubbele zuigerveer.
Heb hem enkel nodig om de kijken of deze in mijn TM Racing 300 past, deze zou idem moeten zijn volgens diverse bronnen maar andere ontkrachten dit weer.
Dus heeft u nog eentje liggen laat mij dan a.u.b. iets weten, is enkel voor beoordeling en niet voor gebruik uiteraard. Ik zou bijna een nieuwe bestellen maar als het niet goed zou zijn zit ik er mee opgescheept.
Gezocht gebruikte GasGas EC300 zuiger
Moderator: ghulst
Ben voorzien, nogmaals bedankt Ger.
Voor de geïnteresseerde.
Originele 2009 TM (Vertex), en originele 2008 GasGas (Vertex).
Er zit verschil in de rok van de zuiger en de zuigerveer pennetjes van de GasGas zitten op een ongunstige plek voor de TM cilinder (een kant van de zuigerveer word geleid door een spijl terwijl de andere kant zich in de spoelpoort bevind).
Zonder modificatie is het gebruik van de GasGas zuiger dan ook niet aan te raden.
Voor de geïnteresseerde.
Originele 2009 TM (Vertex), en originele 2008 GasGas (Vertex).
Er zit verschil in de rok van de zuiger en de zuigerveer pennetjes van de GasGas zitten op een ongunstige plek voor de TM cilinder (een kant van de zuigerveer word geleid door een spijl terwijl de andere kant zich in de spoelpoort bevind).
Zonder modificatie is het gebruik van de GasGas zuiger dan ook niet aan te raden.