dr op mp !!

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
biggie

http://www.marktplaats.nl/a/motoren/ond ... ousPage=lr

zonder kenteken, leuk als je even het geld hebt liggen en de ruimte hebt.
In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk, in de praktijk echter wel.
Ouwe Reus

Er staat dat dat ding NIEUW is.
Komt van een school ?! Ziet er iig heeeeeel goed uit. Koopje voor een nieuwe blok + tupperware :toost:.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
futurist

ik heb wat contact gehad met de verkoper en zojuist het geld over gemaakt. voor zulke buitenkansjes moet je een paar euri op de plank hebben liggen, rente brengt het toch nergens op, de motor heeft 26 km !!!!! en is alleen gebruikt, jaren lang, om les te geven over motor electriciteit. ik heb een paar hele hoge resolutie foto's van de verkoper gekregen waar je echt kan zien dat de motor nog "nieuw" is. wel heeft hij wat littekens opgelopen omdat er ooit iets tegen aan gevallen is en er ontbreken een paar onderdeeltjes. Ik ga dat eens op mijn gemak bekijken of ik die delen nieuw ga bestellen zodat ik een echt nieuwe Big erbij heb. de pukkeltjes zitten nog op de originele Dunlop Trailmax banden!!!!! Natuurlijk zullen er dingen aan gedaan moeten worden omdat die motor natuurlijk nogal eens wat stationair heeft staan draaien voor meten aan het laad circuit en dergelijke. Adviezen zijn altijd welkom, en ja dan kom ik ook natuurlijk bij dat k*t veertje van de naks. Ik wil deze jongen natuurlijk als nieuw houden en er zo weinig mogelijk aan sleutelen. je kan op alle bouten zien dat er nog nooit een sleutel aan geweest is.
de motor staat in Groningen dus ik moet nog een manier verzinnen de motor tegen de laagst mogelijke kosten naar Essen te krijgen. effen met de bus op en neer gaat al gauw een € 100 kosten.
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Ouwe Reus

Zo'n ontzettend gaaf exemplaar vind je nooit meer!!
Zou er wel ff voor heen en weer rijden :woow:

Ge-wel-dig goede aankoop Cor, gefeliciteerd!
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
frankn

futurist schreef: de motor staat in Groningen dus ik moet nog een manier verzinnen de motor tegen de laagst mogelijke kosten naar Essen te krijgen.
futurist
Dat wordt dan duwen! :lol:

Maar ff serieus, gefeliciteerd Cor. Denk dat je hier een uniek exemplaar te pakken hebt.
Je zal alleen zoals je al zei wel wat gekke dingen tegen komen. Suc6.
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
futurist

Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
eRDeeWee

Ik had het eerste bericht niet gezien... anders hadden we tegen elkaar moeten opbieden denk ik :D
Proficiat en VEEL plezier met je aankoop! EN... nu is dat project van een BIG in originele staat ook ineens opgelost!
Laat maar weten als ik je met iets kan helpen voor het transport.
futurist

TANX ben er ook erg mee in mijn noppies........
ik had de link niet zelf maar van biggie
direct contact met de verkoper gehad. op mp werd er niet op geboden maar naar bleek hielp pingelen niet want joppen motoren en motorsloop Boonstra wilden de motor ook zo gelijk hebben. de verkoper was toen nog wel zo sportief mij de motor te laten kopen omdat ik het eerste had gereageert, gelukkig was op bieden niet nodig maar af pingelen ging dus bijna mis, direct geld over gemaakt want pas geleden ging het al een keer mis toen ik een gebruikt balanceer apparaat wou kopen. dus als jullie een banden balanceer apparaat weten te staan voor weinig..........ik houd me aanbevolen
futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
loek de kort

Gefeliciteerd, mooie kleur ook. had ook even staan twijfelen maar heb al zo'n grote verzameling....en wil er nog een "smalle" bij hebben.
Als je hem toch nieuw wilt houden heb je ook geen last van t naks veertje :D
Een imitatieveertje gaat ten koste van de originaliteit :( of ben ik nu te puristisch?
DR BIG 1996 verkocht
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB
biggie

en bedankt voor de tip ?
toch maar te danken aan de 'prutser' , de fles cognac zie ik graag tegemoet, haha
Als je over arnhem rijd van/naar grunning kun je hem afgeven hoor :D

ho herstel, ik zie dat je mij netjes vermeld. dankje , toch is die fles welkom
In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk, in de praktijk echter wel.
Plaats reactie