Luchtfilterhuis afspuitkap van Twin Air voor de meeste KTM modellen van 2003 - 2007
Ideaal om je filterhuis grondig te reinigen zonder dat er water en vuil in je carburateur komt!
En door regelmatig schoon te maken voorkom je dat er zand naar binnen valt tijdens het wisselen van het filter.
10 euro
VERKOCHT | Twin Air box cover - afspuitkap KTM
Moderator: ghulst
Laatst gewijzigd door jwrtuning op vr sep 13, 2013 10:03, 2 keer totaal gewijzigd.
Current: HONDA CR500 AF 2009
Past: KTM 300 EXC 2011, KTM 300 EXC 2008, KTM 300 EXC 2006, KTM 250 EXC 2000, KTM 400 LC4 1997, KTM 450 SX 2003
HONDA CR500R ENDURO 1998, HONDA CR500R ENDURO 1996, HONDA CR250R ENDURO 1989 (2x)
HUSQVARNA WR400 1986, SUZUKI RM250 1988, YAMAHA YZ125 1988, KAWASAKI KX125 1985
SUZUKI RM125 1980
Past: KTM 300 EXC 2011, KTM 300 EXC 2008, KTM 300 EXC 2006, KTM 250 EXC 2000, KTM 400 LC4 1997, KTM 450 SX 2003
HONDA CR500R ENDURO 1998, HONDA CR500R ENDURO 1996, HONDA CR250R ENDURO 1989 (2x)
HUSQVARNA WR400 1986, SUZUKI RM250 1988, YAMAHA YZ125 1988, KAWASAKI KX125 1985
SUZUKI RM125 1980
Wat voor een naald heb je ? En welke sproeiers?
Ik heb misschien nog een NOZF naald voor je, die is zeker goed!
En volgens mij ook nog een N3CJ naald. Zelf nooit geprobeerd maar hoor daar ook positieve berichten over!
NOZF in combinatie met een 172 hoofdsproeier en 40 stationair. Daar rij ik nu zelf mee nu het langzaam kouder gaat worden.
In de zomermaanden kun je wel wat krapper rijden.. 170/38 of misschien wel 35
Ik heb misschien nog een NOZF naald voor je, die is zeker goed!
En volgens mij ook nog een N3CJ naald. Zelf nooit geprobeerd maar hoor daar ook positieve berichten over!
NOZF in combinatie met een 172 hoofdsproeier en 40 stationair. Daar rij ik nu zelf mee nu het langzaam kouder gaat worden.
In de zomermaanden kun je wel wat krapper rijden.. 170/38 of misschien wel 35
Current: HONDA CR500 AF 2009
Past: KTM 300 EXC 2011, KTM 300 EXC 2008, KTM 300 EXC 2006, KTM 250 EXC 2000, KTM 400 LC4 1997, KTM 450 SX 2003
HONDA CR500R ENDURO 1998, HONDA CR500R ENDURO 1996, HONDA CR250R ENDURO 1989 (2x)
HUSQVARNA WR400 1986, SUZUKI RM250 1988, YAMAHA YZ125 1988, KAWASAKI KX125 1985
SUZUKI RM125 1980
Past: KTM 300 EXC 2011, KTM 300 EXC 2008, KTM 300 EXC 2006, KTM 250 EXC 2000, KTM 400 LC4 1997, KTM 450 SX 2003
HONDA CR500R ENDURO 1998, HONDA CR500R ENDURO 1996, HONDA CR250R ENDURO 1989 (2x)
HUSQVARNA WR400 1986, SUZUKI RM250 1988, YAMAHA YZ125 1988, KAWASAKI KX125 1985
SUZUKI RM125 1980
Probeer de NOZF naald maar eens...
Maar niet in combinatie met 165/35, dat is echt veel te arm.
Ik zou minimaal 170/38 doen, maar als het kouder wordt mag die wel wat rijker.
Voor de precieze afstelling kun je ook even bellen met WPM MOTORS in Lochem.
Mark Wassink weet precies wat je nodig hebt.
Heb mijn motor eens door hem laten afstellen en herkende hem niet weer!
Maar niet in combinatie met 165/35, dat is echt veel te arm.
Ik zou minimaal 170/38 doen, maar als het kouder wordt mag die wel wat rijker.
Voor de precieze afstelling kun je ook even bellen met WPM MOTORS in Lochem.
Mark Wassink weet precies wat je nodig hebt.
Heb mijn motor eens door hem laten afstellen en herkende hem niet weer!
Current: HONDA CR500 AF 2009
Past: KTM 300 EXC 2011, KTM 300 EXC 2008, KTM 300 EXC 2006, KTM 250 EXC 2000, KTM 400 LC4 1997, KTM 450 SX 2003
HONDA CR500R ENDURO 1998, HONDA CR500R ENDURO 1996, HONDA CR250R ENDURO 1989 (2x)
HUSQVARNA WR400 1986, SUZUKI RM250 1988, YAMAHA YZ125 1988, KAWASAKI KX125 1985
SUZUKI RM125 1980
Past: KTM 300 EXC 2011, KTM 300 EXC 2008, KTM 300 EXC 2006, KTM 250 EXC 2000, KTM 400 LC4 1997, KTM 450 SX 2003
HONDA CR500R ENDURO 1998, HONDA CR500R ENDURO 1996, HONDA CR250R ENDURO 1989 (2x)
HUSQVARNA WR400 1986, SUZUKI RM250 1988, YAMAHA YZ125 1988, KAWASAKI KX125 1985
SUZUKI RM125 1980
Die JD kit heb ik ook gehad, had er per ongeluk zelfs 2 besteld en uiteindelijk heb ik beide setjes verkocht.
Lijkt mij toch dat je op die setting veel te arm rijd. De hoeveelheid brandstof is toch wel bepalend voor het smeren van je bigend. Zelf geef ik wel aardig gas met de 300 en de setting die ik nu heb geeft me meer vertrouwen. Zuinig rijden met een 2takt vind ik trouwens ook niet interessant.
Kan best zijn dat mijn onderbuikgevoel volkomen ongegrond is maar ik blijf toch bij de NOZF naald en de setting zoals hierboven genoemd.
Tja, proberen kan altijd maar zo'n naald kost eigenlijk niet meer dan een tientje dacht ik.. De meeste KTM dealers zullen die naald wel hebben.
Mocht het nou een probleem zijn voor jou om zo'n naald te bemachtigen, laat het dan maar even weten.
Sowieso heb je er ook andere sproeiers bij nodig.
Gr JW
Lijkt mij toch dat je op die setting veel te arm rijd. De hoeveelheid brandstof is toch wel bepalend voor het smeren van je bigend. Zelf geef ik wel aardig gas met de 300 en de setting die ik nu heb geeft me meer vertrouwen. Zuinig rijden met een 2takt vind ik trouwens ook niet interessant.
Kan best zijn dat mijn onderbuikgevoel volkomen ongegrond is maar ik blijf toch bij de NOZF naald en de setting zoals hierboven genoemd.
Tja, proberen kan altijd maar zo'n naald kost eigenlijk niet meer dan een tientje dacht ik.. De meeste KTM dealers zullen die naald wel hebben.
Mocht het nou een probleem zijn voor jou om zo'n naald te bemachtigen, laat het dan maar even weten.
Sowieso heb je er ook andere sproeiers bij nodig.
Gr JW
Current: HONDA CR500 AF 2009
Past: KTM 300 EXC 2011, KTM 300 EXC 2008, KTM 300 EXC 2006, KTM 250 EXC 2000, KTM 400 LC4 1997, KTM 450 SX 2003
HONDA CR500R ENDURO 1998, HONDA CR500R ENDURO 1996, HONDA CR250R ENDURO 1989 (2x)
HUSQVARNA WR400 1986, SUZUKI RM250 1988, YAMAHA YZ125 1988, KAWASAKI KX125 1985
SUZUKI RM125 1980
Past: KTM 300 EXC 2011, KTM 300 EXC 2008, KTM 300 EXC 2006, KTM 250 EXC 2000, KTM 400 LC4 1997, KTM 450 SX 2003
HONDA CR500R ENDURO 1998, HONDA CR500R ENDURO 1996, HONDA CR250R ENDURO 1989 (2x)
HUSQVARNA WR400 1986, SUZUKI RM250 1988, YAMAHA YZ125 1988, KAWASAKI KX125 1985
SUZUKI RM125 1980