TT
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Ik ga morgen juist Assen uit met de big , op naar een bruiloft lekker met de big binnendoor naar Ootmarsum ,hotelletje geboekt en al
Jaaarenlang stond ik trouw op de camping ,zelfs de laatste 7 jaar terwijl ik die tijd ik 2 km van de baan woon
ging ik 3 dagen zuipen en zaterdag trouw om 0500 reveille en naar de baan.
Maar ik vind de TT niet spannend meer .
Als de British superbikes in september komen zit ik weer op het talud te schreeuwen met droge worst ,bier en kippevel.
Trouwens , jullie zijn van harte welkom om bij mij dan te bbqen ,bieren, slapen om de dag erna naar de baan te gaan .
Dat is meen ik 21 22 september.

Jaaarenlang stond ik trouw op de camping ,zelfs de laatste 7 jaar terwijl ik die tijd ik 2 km van de baan woon

Maar ik vind de TT niet spannend meer .
Als de British superbikes in september komen zit ik weer op het talud te schreeuwen met droge worst ,bier en kippevel.

Trouwens , jullie zijn van harte welkom om bij mij dan te bbqen ,bieren, slapen om de dag erna naar de baan te gaan .

Dat is meen ik 21 22 september.
Zandprutser 1e klas.
- de antrapper

vroegahh..
Laatste keer op de motor had ik tribune kaarten, over de 100 euries incl reserveren, daarvoor ga ik bijna een week naar de Vogezen

HansD
Big Bigger Tiger en weer Big 

De 50 cc meegemaakt live ! 
Ik zag Kevin met consorten , streuer en schnitzel eigenlijk voor het eerst .
Toen zaten we (ik met mijn pa en oom ) op de strubben voor een appel en een ei .
Oja en een koelbox vol met bier en andere meuk ,voor mij appelsap .

Ik zag Kevin met consorten , streuer en schnitzel eigenlijk voor het eerst .
Toen zaten we (ik met mijn pa en oom ) op de strubben voor een appel en een ei .
Oja en een koelbox vol met bier en andere meuk ,voor mij appelsap .
Zandprutser 1e klas.
- Edwin
- Contacteer:
Ik vergeet nooit meer de eerste keer dat ik op Assen was. De 50cc ging al allejezus hard, zo hard had ik helemaal niet verwacht, was een kippevel moment die nooit meer is overgegaan. Ik moet eerlijk toegeven dat ik verleden jaar al zei dat ik niet meer zou gaan, omdat er niet veel aan was. En toch maar weer gaan, vind de reis ernaar toe en terug misschien nog het leukst hahaha. Ik woon vlakbij de rijksweg, en als ik dan een jaar niet ging, dan had ik altijd mijn raam open en dan s'morgens vroeg hoorde ik het gejank van de motoren die allemaal op weg waren naar Assen. Dan kon ik nooit blijven liggen, dan ging ik eruit en reed naar een benzinepomp op de rijksweg om daar vervolgens onder het genot van een bakkie en peuk te genieten van al dat fraais wat voorbij kwam.
Assumption is the mother of all fuck ups
- de antrapper

met superbreitwant en 5 bak en elke 4 maanden een vastloper

En door de week crossen op het binnenterein met mijn Bultaco 250 cc
net zo'n varken als dit http://www.youtube.com/watch?v=jwun5DQdBgA
HansD
Big Bigger Tiger en weer Big 

Ik ben een paar jaar terug naar de Centennial tt gegaan om alle klasses en motoren ooit te bekijken.
En inderdaad die 50 cc mannen haalden een top van 150 - 170 km per uur !
Alle Helden waren toen aanwezig , van Wil Hartog tot Augostini
En !

Barry Sheene.
En inderdaad die 50 cc mannen haalden een top van 150 - 170 km per uur !
Alle Helden waren toen aanwezig , van Wil Hartog tot Augostini

En !

Barry Sheene.
Zandprutser 1e klas.
Geweldig die Bultaco, het is dat ik 105 kg weeg maar ik vind die oude kleine 2takters echt mooi.de antrapper schreef:1977 reed ik zondags rondjes over het hele circuit op mijn Kreidler RS,
met superbreitwant en 5 bak en elke 4 maanden een vastloper![]()
En door de week crossen op het binnenterein met mijn Bultaco 250 cc
net zo'n varken als dit http://www.youtube.com/watch?v=jwun5DQdBgA
HansD
Ik heb ooit op een italjet rondgecrosst in mijn basisschool tijd van een klasgenootje dat was een 50cctje volgens mij.
Zandprutser 1e klas.
Dat hebben we dan ff mooi geregeld !kantelaar schreef: Dat is meen ik 21 / 22 september
De asfaltbiggers zitten dat weekend bij jou aan de BBQ en de zandbiggers bij mij

Ik ben uit de tijd van Freddie Spencer.
Je weet wel, dat jonge gastje dat eerst de 250 rit reed, vervolgens een schone onderbroek aandeed en aansluitend de 500 rit reed en in beide wereldkampioen werd in ik meen 1985.
ik kreeg te laat te horen dat ik van Bridgestone 2 hoofdtribune kaarten kreeg, helaas moest ik werken dus heb er iemand anders blij mee gemaakt. kippevel, hoewel ik de laatste jaren niet meer ben geweest, vroegeh reed ik heel Europa af om Hans Spaan net geen wereldkampioen te zien worden.
tegenwoordig alleen nog het superbike
futurist
tegenwoordig alleen nog het superbike
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42