Het BIG cafe
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Heb jij weerEdwin schreef:Zomaar wat oude lijken! hahaha
http://dl.dropbox.com/u/39454776/File0987.MPG
Vandaag achterblokken vervangen die ik gescoord heb via marktplaats. Echter jammer dat één van de blokken in spiegelbeeld gemaakt is. Links de oude en juiste
Je link is dood trouwens, dus idd een oud lijk
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
- Edwin
- Contacteer:
Vond het ook vreemd, maar had gelukkig nog een zo goed als nieuwe liggen.
Nieuwe kans (stelt niets voor trouwens haha)
http://db.tt/kto9SaVk
Nieuwe kans (stelt niets voor trouwens haha)
http://db.tt/kto9SaVk
Assumption is the mother of all fuck ups
-
ook dood
bron
2 vrijgezelle dames uit Einthovuh met verstand van motoren zoeken 2 vrijgezelle mannelijke motorrijders
2 vrijgezelle dames uit Einthovuh met verstand van motoren zoeken 2 vrijgezelle mannelijke motorrijders
-
Leo, die foto's lijken niet op je, das misleiding..
- de antrapper
Stoere mannen, BMW.???
Ik snapum nie
Ik snapum nie
Big Bigger Tiger en weer Big
Kwis niet of ik mijn baard moest laten staan ja of te nee dus heb maar andere fotoos genomen voor de advertentiezappa.suzuki schreef:Leo, die foto's lijken niet op je, das misleiding..
@antrapper : das de reden dat je nog steeds hier rondhangt
- de antrapper
Ah
Big Bigger Tiger en weer Big
-
Mn Big heeft zn dag niet vandaag, blaast vanmorgen t gaasje aan t eind van zn Laser Pro duro race use only herrie pijp er uit en maakt nu nog meer herrie, doet t licht t niet meer vanavond [ daglicht wel, dim en groot licht niet maar groot sein licht wel] en toen ik thuis ff snel t zadel dr afhaalde en de zekeringen en de bedrading daar liep brak zo de kop van de aarde draad op de accu af
die maar ff provisorisch vast gezet..
Heb weer wat te doen, vorige week begon ie te stotteren, dat bleek losse stekker op de CDI te zijn, hij wil wat aandacht lijkt t wel..
die maar ff provisorisch vast gezet..
Heb weer wat te doen, vorige week begon ie te stotteren, dat bleek losse stekker op de CDI te zijn, hij wil wat aandacht lijkt t wel..
Wij wisten het al, en de beemerrijders stiekem ook wel denk ik.
http://www.nieuwsmotor.nl/motornieuws/1 ... minst.html
http://www.nieuwsmotor.nl/motornieuws/1 ... minst.html
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
Niks stiekem ! gewoon open en bloot aanpakken die bayernse prutsers !frankn schreef:Wij wisten het al, en de beemerrijders stiekem ook wel denk ik.
Ik heb als eerste die test ingevuld toen na 110.000km het drukknopje van mijn toeter afbrak.
ECHT BELACHELIJK !
Kan je ook wel verwachten als je hem zo lang ingedrukt houd.Leo schreef:[
Ik heb als eerste die test ingevuld toen na 110.000km het drukknopje van mijn toeter afbrak.
ECHT BELACHELIJK !
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
- Edwin
- Contacteer:
@Zappa,
Ik had toevallig precies hetzelfde met stads/dim/groot licht. Bekijk even het stekkerblokje wat op je H4 lamp zit, waarschijnlijk de zwart/witte draad die er naast ligt. (was het bij mij tenminste)
Grzz
Ik had toevallig precies hetzelfde met stads/dim/groot licht. Bekijk even het stekkerblokje wat op je H4 lamp zit, waarschijnlijk de zwart/witte draad die er naast ligt. (was het bij mij tenminste)
Grzz
-
Thanks! zal ik zeker naar kijken, net ff de massa draad vervangen voor een andere, dat was t meest dringend
- Edwin
- Contacteer:
@Frank,
Draadje eerst geprobeerd vast te solderen op dat stekkerblokje, en dat bleef zowaar 2 weken zitten. Hierna weer stadslicht en lag het draadje er weer naast te bungelen. Toen een dun stuk ijzerdraad in een U-bocht gebogen en dit vastgeduwd in het stekkerblok met daartussen de draad. Waardeloze oplossing, maar werkt tot nu toe prima
Draadje eerst geprobeerd vast te solderen op dat stekkerblokje, en dat bleef zowaar 2 weken zitten. Hierna weer stadslicht en lag het draadje er weer naast te bungelen. Toen een dun stuk ijzerdraad in een U-bocht gebogen en dit vastgeduwd in het stekkerblok met daartussen de draad. Waardeloze oplossing, maar werkt tot nu toe prima
-
In het stekker blok zitten losse stekkers met een opstaand lipje wat ze vast zet, die kan je met een dun ding indrukken zodat je hem er uit kan halen, draad op nieuwe bevestigen en er in drukken, klaar
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
Ik heb er ook niks mee van doen al ligt skaaik wel bè men um dun hoek.
Ik heb hem ook op het GSforum gepost zodat we nog een beetje kunnen glimlachen na het vernietigende rapport dat BMW niet de meest betrouwbare brommer is
Het zitje van mijn Yamaha komt daar vandaan
\
\