Frans Verhoeven op SHERCO naar Dakar 2012

Moderators: henk-v, Jo VdB, Zot, Rudy, Mars

Plaats reactie
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

Frans Verhoeven op SHERCO naar Dakar 2012

Bericht door henk-v »

Afbeelding

Frans Verhoeven is gecontracteerd door het Franse rally raid team Croco Aventures voor een periode van 3 jaar, met als doel zo snel mogelijk op het hoogste niveau te presteren. Het aantrekken van Frans is tevens van groot belang voor de verdere ontwikkeling van de Sherco rally motor. Door de grote betrokkenheid bij de ontwikkeling van zijn eerdere machines, heeft Frans ruime ervaring en kennis van de rally sport op hoog niveau.

bron www.enduro.nl
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

Re: Frans Verhoeven op SHERCO naar Dakar 2012

Bericht door henk-v »

Nieuwe Dakar zonder oude webmaster.

zaterdag 29 december 2012 11:54
Binnenkort start de 2013 editie van "le Dakar" weer. Op 5 januari zitten we weer vast gekluisterd voor onze monitoren en TV schermen om de laatste nieuwtjes toch vooral in real-time te volgen.
Vanaf 2013 zal het het op de FV site helaas zonder mij zijn, mijn steeds drukkere werkzaamheden hebben me verplicht om de fakkel door te geven aan andere, meer professionele mensen. De druk om op de social media te springen werd iets te groot en vergt een speciale aanpak die ik niet machtig was.
Het is met pijn in het hart dat ik niet meer aan de zijkant kan staan om de laatste info te kunnen delen met de massa surfers die we de laatste jaren hebben mogen vermaken via de site van Frans. Toch zullen we weer met stress de verrichtingen volgen van Tricky en hopen op een fantastisch avontuur.

Afbeelding
Plaats reactie