supermoto km teller

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
pierre1984

Goedemiddag,

Ik zal me effe voorstellen mijn naam is pierre en ik rij een ktm 525 van 2004. ik had hem gekocht met enduro wielen en heb een set supermoto wielen gekocht. ook heb ik een dikke remklauw en een grote schijf gekocht. nu zit in de nieuwe klauw en schijf geen gat voor de km teller kabel en het magneetje. nu is mijn vraag kan ik gewoon op een willekeurige plaats een gat boren in de schijf of raakt deze dan uit balans. want de gaten die in de schijf zitten zijn te klein en zitten ook niet op de juiste hoogte. nu ga ik dan ook van een 19 inch wiel naar een 17 inch wiel. Nu moet ik het wiel opmeten en de nieuwe maat invoeren in de teller. maar ik weet niet hoe ik in het menu kom om dit te veranderen. ik heb op het stuur 3 knopjes zitten voor de tellen te bedienen mij is verteld dat je het hiermee kunt veranderen. maar weet niet hoe? het is de orginele ktm teller.
crazywheely

FF Google-en is toch nie zo moeilijk ? Heb je een originele schijf gekocht of een motorvreemd merk ?

http://slorider.com/ktm/manuals/tripmaster.pdf
Laatst gewijzigd door crazywheely op za dec 22, 2012 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
DIRT IS PLEASURE....on a 525.......
crazywheely

Ehhhm het voorwiel van een 525 is 21 inch...... Tenminste bij mij wel...... :?: :!:
DIRT IS PLEASURE....on a 525.......
Plaats reactie