DRBIGholland goes to the french alps 2013

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
eRDeeWee
Berichten: 228
Lid geworden op: ma jan 09, 2012 21:05
Locatie: Brasschaat

Een huisje lijkt mij ook schitterend!
Gebruikersavatar
frankn
Berichten: 1185
Lid geworden op: wo aug 08, 2007 13:12
Locatie: Gieterveen

dat lijkt frankn ook wel wat. :D

als we de heavy snurkers bij elkaar leggen. 8)
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
BIG88
Berichten: 1702
Lid geworden op: di okt 29, 2002 22:41
Locatie: Limboland

frankn schreef:dat lijkt frankn ook wel wat. :D

als we de heavy snurkers bij elkaar leggen. 8)
die stoppen we ondersteboven in geluiddichte slaapzakken, of we nemen whiskey mee en horen zowieso niks meer :twisted:
have BIG fun

D.F.M.T.
eRDeeWee
Berichten: 228
Lid geworden op: ma jan 09, 2012 21:05
Locatie: Brasschaat

Oei das wel een probleem... Van whisky ga ik nog harder snurken :O
Gebruikersavatar
frankn
Berichten: 1185
Lid geworden op: wo aug 08, 2007 13:12
Locatie: Gieterveen

:toost: :toost: :toost: :toost: :toost: :toost: :toost:
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
DR-Big
Berichten: 1145
Lid geworden op: za okt 26, 2002 19:21
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

futurist schreef:bij één van de linken aan het begin vaan het draadje zaten er ook rijders in een huisje? iemand bekend waar dat was?
futurist
PS gedeeld door 5 of 6 als die er in passen lijkt me dat ook wel wat en misschien niet eens veel duurder.
U vraagt, wij draaien. Die gasten zaten op een luxe camping: http://www.camping5vallees.com/ en daar zijn huisjes. Die zal je wel moeten reserveren, hoewel 1 juni geen populaire vakantiemaand is (ja, voor grijze dakkies, maar die zitten in een caravan of camper...)

Huisje (mobile home, 6-8 personen) kostte vorige jaar 700 euro voor een week. http://www.camping5vallees.com/en/price ... ethod.html. Laat het iets duurder zijn nu, ben je 100 euro de man kwijt. Ik tel nu 7 man die meegaan.
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

DR-Big schreef:Huisje (mobile home, 6-8 personen) kostte vorige jaar 700 euro voor een week. http://www.camping5vallees.com/en/price ... ethod.html. Laat het iets duurder zijn nu, ben je 100 euro de man kwijt. Ik tel nu 7 man die meegaan.
Er zal nog wat kosten bijkomen maar ik zeg "doen".

Alle anderen ook in voor een "mobile home" op de camping uit de link ?
spgoesdakar
Berichten: 440
Lid geworden op: wo mar 14, 2007 18:34
Locatie: Uden

Leo schreef:
DR-Big schreef:Huisje (mobile home, 6-8 personen) kostte vorige jaar 700 euro voor een week. http://www.camping5vallees.com/en/price ... ethod.html. Laat het iets duurder zijn nu, ben je 100 euro de man kwijt. Ik tel nu 7 man die meegaan.
Er zal nog wat kosten bijkomen maar ik zeg "doen".

Alle anderen ook in voor een "mobile home" op de camping uit de link ?
Ik ben voor.
DR750 '89 DR800 '90 DR800 '92
futurist
Berichten: 3404
Lid geworden op: do jan 03, 2008 00:34
Locatie: Essen Belgie

Twas mijn idee dus dat zou nou stom zijn om nee te zeggen
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

Hoi allen,

Het valt even stil hier en we snappen wel waarom want nu wordt het serieus en nu "ja" nu zeggen is lastig als het pas over 6 maanden speelt en je er wel aan vast zit.

Dus geef even je mening over de mobile home die we voorstellen van +- € 100 de man : ja / nee, ik wil liever ........ / nog even wachten met boeken en in de tussentijd zoeken naar iets goedkopers / ........noem maar op.

Futurist, je was me net voor met posten maar ik heb het toch nog even blanco gelaten achter je naam.


- Leo: (particulier) vrijstaand huisje wat niet op een camping staat heeft voorkeur vanwege herrie voor omwonende :drinking: maar mobile home is goed alternatief.
- Futurist:
- eRDeeWee:
- Frankn:
- Hans Big88:
- SPGoesDakar:
- Oene:
eRDeeWee
Berichten: 228
Lid geworden op: ma jan 09, 2012 21:05
Locatie: Brasschaat

- Leo: (particulier) vrijstaand huisje wat niet op een camping staat heeft voorkeur vanwege herrie voor omwonende :drinking: maar mobile home is goed alternatief.
- Futurist:
- eRDeeWee: Ik vind dat Leo het perfect verwoordt en ben het er helemaal mee eens
- Frankn:
- Hans Big88:
- SPGoesDakar:
- Oene:
BIG88
Berichten: 1702
Lid geworden op: di okt 29, 2002 22:41
Locatie: Limboland

mijn stilteoorzaak was meer wat omliggende vraagtekens (martijn en Onne)
de eerste loopt zich nog te bezinnen op zijn financiele status en de tweede op zijn fysiek..
ik persoonlijk ben met leo mee, als er een besluit genomen is moeten dan wel de mensen die nu boeken hun eigen risico dragen.
m.a.w. meteen aftikken, en niet het financiele risico bij de "organisator"van het onderdak leggen.
mensen die nog niet beslissen moeten dan maar de kans voor lief nemen dat ze in een tentje er naast moeten :lol:
have BIG fun

D.F.M.T.
DR-Big
Berichten: 1145
Lid geworden op: za okt 26, 2002 19:21
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

We hoeven nog geen haast te maken, ik denk dat je niet eens kan boeken voor 2013. Prijzen enzo staat ook nog niet op de site. Ik denk dat we in maart of april vroeg genoeg zijn. Die campings hebben het alleen maar druk in juli en augustus. De meeste zijn ook nog gewoon dicht als wij daar zijn. Daarbij is dit een wintercamping dus zijn ze 'druk' met wintergasten.

Ik ben zelf altijd een groot fan van kamperen, ja in een tentje dus, maar als we met zijn allen in een mobile home gaan zitten, ik doe wel mee (vraag me af wie er met zijn tweeën in dat twee persoonbed gaan liggen...)

Dus:
- Leo: (particulier) vrijstaand huisje wat niet op een camping staat heeft voorkeur vanwege herrie voor omwonende maar mobile home is goed alternatief.
- Futurist:
- eRDeeWee: Ik vind dat Leo het perfect verwoordt en ben het er helemaal mee eens
- Frankn:
- Hans Big88:
- SPGoesDakar:
- Oene: voorkeur voor een tenje, maar doet met de meerderheid mee.
Gebruikersavatar
frankn
Berichten: 1185
Lid geworden op: wo aug 08, 2007 13:12
Locatie: Gieterveen

[quote="
Dus:
- Leo: (particulier) vrijstaand huisje wat niet op een camping staat heeft voorkeur vanwege herrie voor omwonende maar mobile home is goed alternatief.
- Futurist:
- eRDeeWee: Ik vind dat Leo het perfect verwoordt en ben het er helemaal mee eens
- Frankn: Ik vind dat Leo het perfect verwoordt en ben het er helemaal mee eens ( dat ik dat nog mee mag maken :D )
- Hans Big88:
- SPGoesDakar:
- Oene: voorkeur voor een tenje, maar doet met de meerderheid mee.[/quote]
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
Zwaailicht
Berichten: 554
Lid geworden op: za jan 21, 2012 21:47
Locatie: Hoorn NH

Ben ik iemand vergeten?

Ja, MOI !!!!

OJ[/quote]

1 juni - 9 juni wordt het. Het is alleen de vraag of Hans Big88 kan, hij was/is de enige die bezwaar tegen die periode had.


Oene[/quote]

Ik ben de laatste tijd niet actief geweest, omdat ik veel in buitenland (Frankrijk) ben geweest. Maar ik wil wel nog graag mee. :lol:
Voor mij is de datum 1-6 tm 9-6 geen probleem. Voor Geoffrey weet ik het niet, wat hij gaat doen. Zal wel effe vragen.

Dus als ik weer op de lijst mag/kan, dan heel graag.
Greetz,
Hans

KTM 990 Adventure White 2013
KTM 530 EXC 2008
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

Leo schreef:- Oene : maakt niet uit
- Leo: voorkeur voor 1-9 juni / 25 mei tot 2 juni wordt knokken maar gevecht kan mogelijk gewonnen worden
( chef is 1 meter 60 maar neef van Badder Harig)
- Futurist
- eRDeeWee : maakt niet uit
- Frankn: maakt niet uit
- Hans de Antrapper: maakt niet uit
- Hans Big88
- SPGoesDakar
- Zwaailicht en vriend:
Je was niet vergeten Zwaailicht maar je reageerde langere tijd niet toen het ene na het andere besluit genomen werd..............

De stand to nu toe:
- week 1 van juni 2013
- in de buurt van Briancon
- 2 dagen heen / 2 allroadroutes / dag vrij / 2 allroadroutes / 2 dagen terug
- overnachten in / rond briancon in een huisje met zun allen maar het besluit welk huisje word pas in feb/mrt 2013 genomen en tot die tijd gaat dit topic lekker afzakken in de topiclijst :wink:
Zwaailicht
Berichten: 554
Lid geworden op: za jan 21, 2012 21:47
Locatie: Hoorn NH

Leo schreef:
Leo schreef:- Oene : maakt niet uit
- Leo: voorkeur voor 1-9 juni / 25 mei tot 2 juni wordt knokken maar gevecht kan mogelijk gewonnen worden
( chef is 1 meter 60 maar neef van Badder Harig)
- Futurist
- eRDeeWee : maakt niet uit
- Frankn: maakt niet uit
- Hans de Antrapper: maakt niet uit
- Hans Big88
- SPGoesDakar
- Zwaailicht en vriend:
Je was niet vergeten Zwaailicht maar je reageerde langere tijd niet toen het ene na het andere besluit genomen werd..............

De stand to nu toe:
- week 1 van juni 2013
- in de buurt van Briancon
- 2 dagen heen / 2 allroadroutes / dag vrij / 2 allroadroutes / 2 dagen terug
- overnachten in / rond briancon in een huisje met zun allen maar het besluit welk huisje word pas in feb/mrt 2013 genomen en tot die tijd gaat dit topic lekker afzakken in de topiclijst :wink:
Eens. Heb alles weer bijgelegen.
Datum voor mij akkoord en huisje ook prima. Ik heb nog steeds de bus en trailer voor 2 grote fietsen.
Laatst gewijzigd door Zwaailicht op zo dec 16, 2012 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Greetz,
Hans

KTM 990 Adventure White 2013
KTM 530 EXC 2008
DR-Big
Berichten: 1145
Lid geworden op: za okt 26, 2002 19:21
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

tot die tijd gaat dit topic lekker afzakken in de topiclijst
Nee hoor, want sticky :-)
Zwaailicht
Berichten: 554
Lid geworden op: za jan 21, 2012 21:47
Locatie: Hoorn NH

Voorkeur huisvesting :

Dus:
- Leo: (particulier) vrijstaand huisje wat niet op een camping staat heeft voorkeur vanwege herrie voor omwonende maar mobile home is goed alternatief.
- Futurist:
- eRDeeWee: Ik vind dat Leo het perfect verwoordt en ben het er helemaal mee eens
- Frankn: Ik vind dat Leo het perfect verwoordt en ben het er helemaal mee eens ( dat ik dat nog mee mag maken )
- Hans Big88:
- SPGoesDakar:
- Oene: voorkeur voor een tenje, maar doet met de meerderheid mee.
- Zwaailicht : pas me aan de meerderheid aan, voorkeur voor huisje
Greetz,
Hans

KTM 990 Adventure White 2013
KTM 530 EXC 2008
spgoesdakar
Berichten: 440
Lid geworden op: wo mar 14, 2007 18:34
Locatie: Uden

Voorkeur huisvesting :

Dus:
- Leo: (particulier) vrijstaand huisje wat niet op een camping staat heeft voorkeur vanwege herrie voor omwonende maar mobile home is goed alternatief.
- Futurist:
- eRDeeWee: Ik vind dat Leo het perfect verwoordt en ben het er helemaal mee eens
- Frankn: Ik vind dat Leo het perfect verwoordt en ben het er helemaal mee eens ( dat ik dat nog mee mag maken )
- Hans Big88:
- SPGoesDakar:Voorkeur huisje. Ga met de meerderheid mee.
- Oene: voorkeur voor een tenje, maar doet met de meerderheid mee.
- Zwaailicht : pas me aan de meerderheid aan, voorkeur voor huisje
DR750 '89 DR800 '90 DR800 '92
Gebruikersavatar
de antrapper
Berichten: 2199
Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
Locatie: Apeldoorn

8) Nog even een vervoers mogelijkheid, je kunt vanuit Den Bosch met de motornachttrein naar Alessandrië in Italië, net aan de
andere kant van de Alpen, vandaar uit is het nog geen 200 km naar Braincon.
Een retourtje kost ong 330 euro, want de motor gaat op sommige data gratis mee terug, op zich een net prijsje e
scheelt weer 4 dagen in de auto hangen, en een overnachting :mrgreen:
Gr HansD

http://www.treinreiswinkel.nl/autoslaap ... lessandria
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
DR-Big
Berichten: 1145
Lid geworden op: za okt 26, 2002 19:21
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

http://www.motormeuk.nl/bekijken/10149/ ... uropa.html Voorpret, zitten ook een aantal cols van ons bij.
Gebruikersavatar
de antrapper
Berichten: 2199
Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
Locatie: Apeldoorn

8) He mannen even wat anders, hoe zit het op die routes met de sneeuw de eerste week van juni?
Verschillende Franse coll's zijn dan vaak nog dicht lees ik :shock:

HansD
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
DR-Big
Berichten: 1145
Lid geworden op: za okt 26, 2002 19:21
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

In juni niet meer. Ik heb er twee jaar geleden gereden. De hoge passen worden eind mei berijdbaar gemaakt. De routes die wij zullen rijden zijn niet zo hoog. Alleen aan het eind van de Colle de Sommelier kan je misschien sneeuw tegenkomen. Maar dat is eigenlijk geen col, want bij de top kan je alleen maar terug en er niet overheen. In de tunnel van de Parpaillon (ik hoop dat hij open is) wil nog wel eens ijs liggen.
Gebruikersavatar
de antrapper
Berichten: 2199
Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
Locatie: Apeldoorn

8) Check
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
Plaats reactie