GasGas Vork en Vering

voor alle (rij) technische vragen en antwoorden

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Boener

Hallo,

Ik heb een Gasgas ec300 van 2010, en de veering vooraan lekte een beetje (volgens de manual is dat een SACHS vork). Ik heb de vorkbenen er uit gehaald en dan de olie afgelaten. Bleek nu dat de olie van 1 van de 2 helemaal grijs zag en dat die geen demping meer gaf. Er staat ook speling op, waarschijnlijk versleten geleiders. Weet iemand een winkel die goed is in het herstellen van vering voor crossers/enduro vorken?
Ik heb ondertussen al wel een website gevonden die spare parts levert voor Sachs http://www.greenlandmx.com/

Alvast bedankt
I just love the smell of 2_stroke
schildertje
Contacteer:

Hoi, rijdt zelf al jaren gasgas en heb mijn vering in onderhoud bij Rinie van Laar.
http://www.vanlaarsuspension.nl/ Ben er zeer tevreden over. Weet niet waar je woont, maar wellicht zit er bij jou ook iemand in de buurt.
Ik rijd persoonlijk ff om naar Eerbeek :D
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
barry!
Contacteer:

Ik kan veel informatie vinden zoals exploded views en service manuals voor GASGAS 300 EC vanaf 2003.
Echter heb ik een 2001 model. Heeft iemand daarvoor interessante links?
Ik wil graag weten of ik orgineel spul heb op de brommert en/of wat ik moet bestellen.
verstand op nul en nadenken
barry!
Contacteer:

Met name de vering ben ik naar opzoek.
verstand op nul en nadenken
Boener

@ Schildertje,

Bedankt voor de reactie, maar is misschien wat ver voor me. Ik was op zoek naar een winkel in de buurt van Antwerpen of net over de grens in Nederland.
De Husqvarna winkel waar ik vroeger men spullen ging halen wil het ook wel doen voor mij.
Moest ik niemand vinden zal ik ze zeker wel eens contacteren.

Greetz
I just love the smell of 2_stroke
Plaats reactie