ritje Havelte
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 20
- Lid geworden op: do sep 15, 2011 11:39
Wat kunnen we verwachten in Havelte .........
-
- Berichten: 137
- Lid geworden op: do nov 20, 2008 17:04
- Locatie: drachten
Een natte baanBumper luc schreef:Wat kunnen we verwachten in Havelte .........
gehad: Maico mc250, suzuki gsx400f, kawasaki zxr750, kawasaki z750, husqvarna te510, honda cr500, suzuki rm250, honda xr250r, yamaha tt350. allen met kenteken.
nu: yamaha yz400f en yamaha xt550 en montesa cota 310 ook allen met kenteken.
nu: yamaha yz400f en yamaha xt550 en montesa cota 310 ook allen met kenteken.
- de crossgoeroe
- Berichten: 179
- Lid geworden op: wo okt 31, 2007 20:32
- Locatie: thuis
maakt mij niet uit,ik ga toch....
---------------YAMAHA WR 450F Special Edition ---------------------
-
- Berichten: 20
- Lid geworden op: do sep 15, 2011 11:39
Het zal er niet beter op worden na de enduro van zaterdag .
- de crossgoeroe
- Berichten: 179
- Lid geworden op: wo okt 31, 2007 20:32
- Locatie: thuis
je klinkt niet erg positief bumper luc
je hoeft in ieder geval geen vlakgeschoven baan te verwachten......
je hoeft in ieder geval geen vlakgeschoven baan te verwachten......
---------------YAMAHA WR 450F Special Edition ---------------------
-
- Berichten: 20
- Lid geworden op: do sep 15, 2011 11:39
Voor de meeste rijders is het een lood zwaar ritje , komen van uit heel Ned en rijden een rondje en zijn honderd euro ( over de hele dag ) lichter .
Waarom vind Havelte niet gewoon ergens tussen Mei en September plaats? Waarom moeten ze weer wachten totdat het met bakken uit de hemel komt en het prachtige terrein van Havelte een machine slijtageslag wordt.
En ja ik ken alle - het mais moet van het land - argumenten maar er is erg weinig mais op een tankbaan. Jammer dit......
En ja ik ken alle - het mais moet van het land - argumenten maar er is erg weinig mais op een tankbaan. Jammer dit......
-
- Berichten: 50
- Lid geworden op: ma dec 01, 2008 17:53
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Nou worden het wel hele sterke verhalenNoppy schreef:Havelte wordt een interessant soort cementzand bij regen. Vooral de lange tankbanen met 1 meter diepe geulen in de lengterichting staan me nog bij. Eindeloos...
-
- Berichten: 1680
- Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
- Locatie: N52 00.692 E5 34.350
Waarschijnlijk slappe botten op jouw leeftijdNoppy schreef:2 jaar geleden schouder gebroken na salto in zo'n geul. Precies met schouder op de rand van zo'n geul gevallen en dat gaf beslist niet mee.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Het schijnt een natte bende te zijn. Het verhaal gaat dat Hans Vogels zo boos was op de KNMV dat dit evenement doorging dat hij alle kabels uit de tijdwaarneming heeft getrokken!!!
Ik blijf lekker thuis morgen.
Ik blijf lekker thuis morgen.
-
- Berichten: 20
- Lid geworden op: do sep 15, 2011 11:39
Kunnen we beter allemaal doen .
Wat is vogels dan een jankert. Enduro is een sport waarbij het draait om jou vs de elementen, en of het nou modder, bomen, keien, heuvels of regen is, je moet het als obstakel zien te overwinnen. Natuurlijk is dat als hobby-otr rijder anders, want je wil jezelf en je machine (lees portomonnee) ook sparen voor de lange duur. Voor enduro rijders is het een part of the deal. Maar voor mij zijn dit de uitdagende ritten waarvoor ik deze sport kies, afzien is soms heerlijk
Hans Vogels had zeker gelijk want Enduro gaat om rijden en mag nooit een loterij worden. Dit was een loterij en had afgelast moeten worden!
Vogels een jankert noemen? nou ga je me toch te ver. Waarschijnlijk rij je zelf dan ook geen deuk in een pakje boter en Hans ken je zeker niet wat dat is verre van een jankert.. Afzien en je motor slopen is een behoorlijk verschil. 2 setjes remblokken per ronde heeft niks met enduro RIJDEN te maken maar met slopen.Boerr schreef:Wat is vogels dan een jankert. Enduro is een sport waarbij het draait om jou vs de elementen, en of het nou modder, bomen, keien, heuvels of regen is, je moet het als obstakel zien te overwinnen. Natuurlijk is dat als hobby-otr rijder anders, want je wil jezelf en je machine (lees portomonnee) ook sparen voor de lange duur. Voor enduro rijders is het een part of the deal. Maar voor mij zijn dit de uitdagende ritten waarvoor ik deze sport kies, afzien is soms heerlijk
Toet toet
@ Bart fmx - helemaal mee eens. Hans is een topgozer en als iemand in NL weet waar hij over praat dan is het Vogels wel!!!
Het kan nog 10 dagen regenen en Hans rijdt nog rondjes om je heen, dat betekend niet dat hij het eens is met hoe de sport zich in NL ontwikkeld.
De KNMV is en blijft zo flexibel als een bos tropisch hardhout.
Het kan nog 10 dagen regenen en Hans rijdt nog rondjes om je heen, dat betekend niet dat hij het eens is met hoe de sport zich in NL ontwikkeld.
De KNMV is en blijft zo flexibel als een bos tropisch hardhout.
Ondanks de wilde verhalen was het vandaag best aardig te doen , ik laat me niet uit over de proeven van gister want daar weet ik niks van maar vandaag heb ik genoten , 1 vaargeul waar ik met 230 kg in bleef hangen en af en toe een heel mul stuk met diepe sporen waar ik weinig mee kan maar over het algemeen vond ik het goed te doen
Zandprutser 1e klas.
- de crossgoeroe
- Berichten: 179
- Lid geworden op: wo okt 31, 2007 20:32
- Locatie: thuis
wel goed van de organisatie dat ze gisteren de baan nog even hebben gesproeid tegen het stof.......
---------------YAMAHA WR 450F Special Edition ---------------------
Met de KNMV kan ik het ook niet altijd eens zijn, dat voorop. En mijn reactie op vogels is meer een 'bij wijze van' en absoluut niet persoonlijk. Het zal ongetwijfeld een super vent zijn.
Maar als ik zie wat dezelfde mannen een paar weken terug op het isde voorgeschoteld kregen, dan kan ik me niet voorstellen dat dit erger is. Tuurlijk, het was nat, maar nadat de eerste proef eruit gehaald werd bleef er een rijdbaar stuk over, je hoefte je motor er echt niet op te verzuipen. Tenzij je er op enkele plekken persé vol door het midden moest gaan natuurlijk, en dat deed lang niet iedereen.
Remblokken geloof ik wel, onder het rijden hoorde je het spul schuren, het is net nat cement in Havelte.
Maar als ik zie wat dezelfde mannen een paar weken terug op het isde voorgeschoteld kregen, dan kan ik me niet voorstellen dat dit erger is. Tuurlijk, het was nat, maar nadat de eerste proef eruit gehaald werd bleef er een rijdbaar stuk over, je hoefte je motor er echt niet op te verzuipen. Tenzij je er op enkele plekken persé vol door het midden moest gaan natuurlijk, en dat deed lang niet iedereen.
Remblokken geloof ik wel, onder het rijden hoorde je het spul schuren, het is net nat cement in Havelte.