HONDA XL500 Papieren+kenteken+framenummer te koop
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 18
- Lid geworden op: do mar 15, 2012 18:10
- Locatie: Elshout
Ik heb hem gebruikt voor OTR's op mijn CRF, nooit problemen mee gehad.
HM CRF 450 2007
Dirk uit Elshout schreef:Ik heb hem gebruikt voor OTR's op mijn CRF, nooit problemen mee gehad.
mmmmm...toch mee oppassen,
nooit problemen mee gehad
tot je een ernstig ongeval hebt
Nooit problemen mee gehad? Lekker lomp!
Als je iemand overhoop rijdt kan je de rest van je leven zelf voor de kosten opdraven.
En als je dat niet kan dan kan het slachtoffer het dus zelf uitzoeken (financieel).
Niet te geloven hoe kortzichtig. Ik snap dit echt niet!
En dan vinden we het ook nog gek als off-road rijden af en toe negatief in de media komt en wordt omschreven als wildcrossen...
Als je iemand overhoop rijdt kan je de rest van je leven zelf voor de kosten opdraven.
En als je dat niet kan dan kan het slachtoffer het dus zelf uitzoeken (financieel).
Niet te geloven hoe kortzichtig. Ik snap dit echt niet!
En dan vinden we het ook nog gek als off-road rijden af en toe negatief in de media komt en wordt omschreven als wildcrossen...
altijd handig als je een XL 500s hebt waar geen kenteken meer op zit .
maar ik zou er niet zo gauw een motor van kompleet ander type en bouwjaar mee behangen.
waarschijnlijk nooit problemen mee gehad omdat er enkelt offroad ritjes mee werden gereden , mocht je op straat worden aangehouden en je treft een agent die zelf motor minded is , dan ziet die echt wel het verschil tussen een CRF van na 2002 en een XL500 die minimaal 20 jaar ouder is , en dan is de prent even dikker dan die van een niet werkende verlichting en een veelteveel DB pijp , te schuin gemonteerde kentekenplaat etc etc .
kans is groot dat de hele bende in beslag wordt genomen , want justitie en RDW zien het niet als kwajongens streek
waarschijnlijk bemoeit de belastingdienst zich er ook mee , je rijd immers op een belasting vrij kenteken maar in werkelijkheid op een kentekenloos voertuig die niet belastingvrij zou zijn vanwege zijn leeftijd , en waarop ook geen BPM is betaalt .
maarja ... dan moeten ze je wel eerst te pakken zien te krijgen
maar ik zou er niet zo gauw een motor van kompleet ander type en bouwjaar mee behangen.
waarschijnlijk nooit problemen mee gehad omdat er enkelt offroad ritjes mee werden gereden , mocht je op straat worden aangehouden en je treft een agent die zelf motor minded is , dan ziet die echt wel het verschil tussen een CRF van na 2002 en een XL500 die minimaal 20 jaar ouder is , en dan is de prent even dikker dan die van een niet werkende verlichting en een veelteveel DB pijp , te schuin gemonteerde kentekenplaat etc etc .
kans is groot dat de hele bende in beslag wordt genomen , want justitie en RDW zien het niet als kwajongens streek
waarschijnlijk bemoeit de belastingdienst zich er ook mee , je rijd immers op een belasting vrij kenteken maar in werkelijkheid op een kentekenloos voertuig die niet belastingvrij zou zijn vanwege zijn leeftijd , en waarop ook geen BPM is betaalt .
maarja ... dan moeten ze je wel eerst te pakken zien te krijgen
4 strokes only !!