Gemeenteoverleg & openbaarheid?

Moderators: johanv, komkommer, Ad Ketelaars

Plaats reactie
Boerr
Berichten: 199
Lid geworden op: do feb 04, 2010 22:17
Locatie: Drenthe

Gemeenteoverleg & openbaarheid?

Bericht door Boerr »

De lokale gemeentes bij mijn woonplaats, Westerveld & De Wolden, hebben een nieuwe bijeenkomst, zoals waarschijnlijk zovele.
Per toeval heb ik het programma ingezien, waarbij mij 1 onderwerp van overleg opviel:

"Crossen in de natuur"

Nu is om te starten de benaming al krom, maargoed..

De aanwezige partijen bestaan uit: Gemeente DeWolden, Gemeente Westerveld, Staatsbosbeheer, Natuurmonumenten, Drentse Landschap.

Waarom is er geen enkele inspraak van een partij die 'onze' doelgroep kan verdedigen? Voor zover ik weet is het geheel besloten. Je kunt natuurlijk nagaan dat dit een 100% instemming wordt.
De reputatie van offroad rijders is hier door allerlei ongegronde redenen de grond in gedouwt (denk aan het dassenburgt verhaal) en ik vind eigenlijk dat zoiets aangekaart moet worden tijdens een dergelijk overleg. Maarja, kleine kans dat een van de deputeerden zich 's weekends op een offroad motor bevindt....

Hoe zit dit??? Als dit overal zo gaat, dan zou het heel wat ellende gescheelt hebben als er een partij aan de andere kant van de linie stond of niet??
Noppy
Berichten: 2915
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 23:49
Locatie: Midden-Nederland
Contacteer:

Re: Gemeenteoverleg & openbaarheid?

Bericht door Noppy »

Je zou iemand van Codegroen kunnen uitnodigen om in te spreken?
Ride on the sharp edge of life - www.knobbyKnife.nl
Raoul
Berichten: 21
Lid geworden op: vr okt 16, 2009 15:25
Locatie: Diever

Re: Gemeenteoverleg & openbaarheid?

Bericht door Raoul »

Hee Boer! waar en wanneer is dit dan? Misschien idee om er langs te gaan, we kunnen eventueel aanhoren wat er besproken gaat worden?
Plaats reactie