silbertanne schreef:Hoi Frank,
Ik was laat dit keer; pas rond 12.30 uur daar. Ik moest eerst uitrusten van drie nachten vodka in Moskou...
Voor bewerking heb ik al van alles geprobeerd maar tegenwoordig gebruik ik Adobe Premiere Elements 8. Ik geloof dat versie 9 inmiddels uit.
Met dat programma kan ik goed uit de voeten en is niet zo ingewikkeld als de Pro-versie uit de Premiere-serie.
Maar filmen vanaf de laars heeft ook wel wat..
Sterker nog adobe premiere elements 10 is al uit en is best een fijn programma, maar niet echt belachelijk anders als 8. Als je alles bij wil houden dan kost je dat handen vol geld of goede illegale skills.
Ik heb adobe premiere pro cs4 ook geprobeerd en die is extreem veel professioneler alleen heb je er verder weinig aan en het zit nog steeds vol met bugs, je bent alleen iets langer bezig om ongeveer hetzelfde resultaat neer te zetten als met elements.
Ik was nogal een groot fan van magix X3 maar op de een of andere manier heeft die de neiging om langere filmpjes het beeld en geluid niet meer synchroon te laten lopen dus ik heb de overstap gemaakt naar adobe, nog niet helemaal 100% tevreden, maar dat komt denk ik wel na wat aanpassingen.