Motorcrossen in Iran...

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Noppy

:toost:
BIG88

dat cross wel mag is op zich al een leuk gegeven,
maar waar ik vooral verbaasd over was..........hoe die motoren achter op de auto hangen.

edit : zag na wat gegoogel dit op motorforum

Afbeelding
schijnt in NL niet legaal te zijn

Artikel 5.18.2
1. Met een motorvoertuig mag niet meer dan één motorvoertuig worden gesleept.
2. Voertuigen voorzien van een drukluchtremsysteem mogen alleen met behulp van een sleepstang worden gesleept.
3. Het drukluchtremsysteem van het gesleepte voertuig dient te zijn aangesloten op het drukluchtremsysteem van het trekkende voertuig.
4. Een dolly en een zich daarop bevindend motorvoertuig worden als één motorvoertuig beschouwd. De dolly dient in dat geval te zijn voorzien van een reminrichting.
5. Met een motorvoertuig mag geen tweewielig motorvoertuig worden gesleept.
6. Met een tweewielig motorvoertuig, een gelede bus of een samenstel van voertuigen mag geen motorvoertuig of samenstel van voertuigen worden gesleept.

dan mag dit dus weer wel
Afbeelding Afbeelding
have BIG fun

D.F.M.T.
mech

Sta er meer van te kijken hoe ze rondrijdt!! Zeker als je hoort dat de eerste keer dat daar iets te doen is geweest 2009 was.
Ik denk dat de meeste hier nog flink eraan moeten hangen om bij te blijven.
Rolando
Contacteer:

€ 1900,= voor zo'n klein ding is nogal wat..
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
speedphreax

BIG88 schreef:dat cross wel mag is op zich al een leuk gegeven,
maar waar ik vooral verbaasd over was..........hoe die motoren achter op de auto hangen.

edit : zag na wat gegoogel dit op motorforum

Afbeelding
schijnt in NL niet legaal te zijn
Hou er ook rekening mee dat je bak absoluut niet gesmeerd wordt als je hem zo sleept. Hij wordt wel niet belast maar ik zou hem zeker niet 100km op de snelweg slepen op die manier. En je achterband slijt ook harder dan ie al doet.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
klaas tt350

Gewoon even ketting eraf halen en geen probleem meer, maar vindt het wel een ideale manier om je motor te vervoeren.
Waarom is dit illegaal in Nederland, kogeldruk wordt niet overschreden.Snap niks van dit land.

Edit: paar postings terug staat het antwoord, lezen is ook een vak.
gehad: Maico mc250, suzuki gsx400f, kawasaki zxr750, kawasaki z750, husqvarna te510, honda cr500, suzuki rm250, honda xr250r, yamaha tt350. allen met kenteken.

nu: yamaha yz400f en yamaha xt550 en montesa cota 310 ook allen met kenteken.
JoeBaR

volgens mij maakt het voor je bak niets uit , die draait normaal ook gewoon in een olie bad net als dat je hem op deze manier zou slepen , het is niet zo dat die pas smering krijgt als bijvoorbeeld de motor loopt.

maar ik zie er ook niks in , al is het inderdaad maar omdat je noppies slijten op asfalt .

er gaat niets boven een ruime crossbus waarin je je bovendien droog kunt omkleden.
4 strokes only !!
Plaats reactie