welke motor voor offroad en op de weg.
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: vr okt 28, 2011 20:09
hallo ben al een langere tijd op zoek naar een goede enduro voor op de weg en voor zo nu en dan een ofroad rit .maar weet in principe niet welke types echt goed zijn voor ook op de weg.in ieder geval wil ik een 400 450 cc yamaha of ktm bouwjaar 2000 tot 2005 ,.wat zouden jullie mij adviseren.
- de crossgoeroe
- Berichten: 179
- Lid geworden op: wo okt 31, 2007 20:32
- Locatie: thuis
Tja, een Yamaha wr450f natuurlijk
---------------YAMAHA WR 450F Special Edition ---------------------
-
- Berichten: 153
- Lid geworden op: do okt 09, 2008 22:15
Agree. Ik zou inderdaad voor een dikkere gaan dan 400 of 450 ivm straatgebruik.mech schreef:KTM 525 pakken, bouwjaar 2003 t/m 2007 vanaf 2005 hebben die een nieuwer frame en plastic. Die blokken zijn ongeveer onverwoestbaar en er zijn veel onderdelen voor te krijgen.
of een WR400F natuurlijkde crossgoeroe schreef:Tja, een Yamaha wr450f natuurlijk
Sniper
Proud owner of a Yamaha WR400F (1999), Lada Niva (1991), Toyota Prius (2010), Triumph Spitfire (1978), Opel Astra (2008), Hyundai H200 (2001)
and now building a Custom Chopper
http://www.Niva4x4.nl
http://www.Spitje.info
http://www.SniperCustomChoppers.eu
Proud owner of a Yamaha WR400F (1999), Lada Niva (1991), Toyota Prius (2010), Triumph Spitfire (1978), Opel Astra (2008), Hyundai H200 (2001)
and now building a Custom Chopper
http://www.Niva4x4.nl
http://www.Spitje.info
http://www.SniperCustomChoppers.eu
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: vr okt 28, 2011 20:09
oke zat namelijk aan een wr 450 f te denken maar kunnen die blokken het wat aan wat betreft op asfalt rijden .
- de antrapper
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
- Locatie: Apeldoorn
De 100000 eurovraag is altijd weer, veel op de weg? of veel in het zand?, en dan nog wat voor zand?(allroad/offroad)reinder1983 schreef: voor op de weg en voor zo nu en dan een ofroad rit . .
Als je asfaltritten van 300 km op een dag wilt maken, en af en toe een beetje het zand in wil,
moet je denk ik toch een ander soort motor zoeken, maar als je stevig offroad wilt doen
en zelden op de snelweg komt , zijn de machines hierboven super.
Denk ik
Hans
Big Bigger Tiger en weer Big
Neem in ieder geval iets met een 6-bak zou ik zeggen.
En als je veel op de weg zit een extra setje SM-velgen met een kleiner tandwiel achter. Kleinere reserveketting voor de snelle wissels en je kunt de hooligan uithangen!
Veel plezier met je keuze!
En als je veel op de weg zit een extra setje SM-velgen met een kleiner tandwiel achter. Kleinere reserveketting voor de snelle wissels en je kunt de hooligan uithangen!
Veel plezier met je keuze!
-
- Berichten: 1680
- Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
- Locatie: N52 00.692 E5 34.350
Heeft geen zin.. dan heb je twee compromissen want elke motor is een weer compromis op zichzelfgabe schreef:2 kopen. Compromie motoren doen het eigenlijk nergens goed.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Heb zelf een KTM Adventure 640 met een 18 liter tank en crosskoplamp, dat maakt hem 140kg, doet het prima op de weg maar ook offroad.
Goede vering en remmen en weinig onderhoud maken hem voor mij de ideale allroad
Goede vering en remmen en weinig onderhoud maken hem voor mij de ideale allroad
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997