Nooit gedragen, nog in verpakking (netje) , dus absoluut nieuw.
Staan overal aan minstens 80 Euro geprijsd.
Zeer goede kniebeschermers .
Kunnen per post opgestuurd worden.
Ik dacht aan 40 Euro
Jo VdB
nieuwe FOX PIVOT kniebeschermers TE LAAT : verkocht !!
Moderator: ghulst
Laatst gewijzigd door Jo VdB op do dec 04, 2003 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Hey Jo
ik ben wel geïnteresseerd...zijn ze splinternieuw? nog niet gedragen?
I ben ook van België dus i denk dat die verzendingsprijs best wel zal meevallen zeker? Met een postpakket of zo...?? laat me iets weten hoe i dit verder moet afhandelen....
ik ben wel geïnteresseerd...zijn ze splinternieuw? nog niet gedragen?
I ben ook van België dus i denk dat die verzendingsprijs best wel zal meevallen zeker? Met een postpakket of zo...?? laat me iets weten hoe i dit verder moet afhandelen....
Sorry, maar iedereen die nu deze advertentie leest is te laat !!!!
De Pivots hebben een nieuw baasje gevonden !!
Het baasje zal tevreden zijn
Jo VdB
Jo VdB
Mag ik je vragen waarom ze jou niet bevielen? Of waren ze gewoon 'over'?Jo VdB schreef:Sorry, maar iedereen die nu deze advertentie leest is te laat !!!!
Jo VdB
Ik ben nogal "vasthoudend" aan mijn oude spullen. Zo heb ik al. bv. sinds juli nieuwe Tech 8 - laarzen in mijn bezit, maar zijn die nog niet gedragen,ook al zijn intussen mijn oude Tech 8 toch wel volledig versleten...
Zo ook met de beschermers. Ik heb tot kort mijn oude FOX 'en gedragen, ook al was het beste er van af...
Intussen er van Alpinestars (de BIONIC) bijgekregen --> 2 nieuwe is wat van het goede te veel.
Aangezien de Alpinestars me beter aansluiten aan mijn scheenbeen (ik ben nl. niet van de dunsten....) heb ik de deze maar gehouden.
Maar de FOX PIVOT is wel degelijk materiaal, hoor.
Jo VdB
Zo ook met de beschermers. Ik heb tot kort mijn oude FOX 'en gedragen, ook al was het beste er van af...
Intussen er van Alpinestars (de BIONIC) bijgekregen --> 2 nieuwe is wat van het goede te veel.
Aangezien de Alpinestars me beter aansluiten aan mijn scheenbeen (ik ben nl. niet van de dunsten....) heb ik de deze maar gehouden.
Maar de FOX PIVOT is wel degelijk materiaal, hoor.
Jo VdB