Ik zoek binnenveren voor de Kayaba voorvork van mijn Honda CR250 ’94.
De huidige veren zijn veel te zwaar voor mij en zijn ook veel zwaarder dan de originele.
Ze hebben de volgende maten:
Lengte: 522 mm
Draaddikte: 4.8 mm
Buitendiameter: 38.65 mm
Aantal windingen: 32
Heb je ooit je voorvork een upgrade gegeven en heb je orginele veren over, laat ’t me weten.
Groeten,
Fr@venture (die dus ook heel graag op een CR rijdt)
Gezocht: Binnenveren voor Kayaba voorvork Honda CR250 '94
Moderator: ghulst
-
Er komt een tijd
dat iedereen op een Adventure rijdt
-
Ro,
Heb je al wat gevonden?
Ik ben nog steeds op zoek.
Laat a.u.b. even wat horen.
Groeten,
Fr@venture
Heb je al wat gevonden?
Ik ben nog steeds op zoek.
Laat a.u.b. even wat horen.
Groeten,
Fr@venture
Er komt een tijd
-
Mmmm ziet er niet slecht uit!
Wat is dat oranje ding eigenlijk op de achtergrond en die witte (rechts achter) hi, hi.
Een middenbok klinkt ook niet gek, maar alleen als je er orginele binnenveren bij hebt.
Groeten en succes met zoeken.
Fr@venture
Wat is dat oranje ding eigenlijk op de achtergrond en die witte (rechts achter) hi, hi.
Een middenbok klinkt ook niet gek, maar alleen als je er orginele binnenveren bij hebt.
Fr@venture
Er komt een tijd
Zaterdag ben ik in de opslag. Dat oranje ding op de achtergrond heb ik er 2 vanFr@venture schreef:Mmmm ziet er niet slecht uit!
Fr@venture
Die witte is te koop als ie klaar is
Net gekeken naar de veren die ik had liggen (4 setjes). 1 had de juiste lengte, maar een hele andere buiten diameter. ff het boekje bekijken dus.
Staat niets in het boekje. De veren die ik heb zijn 32mm buitendiameter. ik ben niet 100% zeker of ik de veren bij technoflex weer mee terug heb genomen, dus weet ik ook niet zeker of het ze zijn.
De standaard veer voor de '94er zou 0.40kg/mm moeten zijn trouwens.
luchtkamer 130mm standaard. Als er echter een totaal andere veer in zit kunnen de poten best vershimd zijn.
Staat niets in het boekje. De veren die ik heb zijn 32mm buitendiameter. ik ben niet 100% zeker of ik de veren bij technoflex weer mee terug heb genomen, dus weet ik ook niet zeker of het ze zijn.
De standaard veer voor de '94er zou 0.40kg/mm moeten zijn trouwens.
luchtkamer 130mm standaard. Als er echter een totaal andere veer in zit kunnen de poten best vershimd zijn.
-
Nou Ro, ik denk dat ik jou maar moet bedanken voor de moeite... ik heb alleen zo'n vermoeden dat het niks wordt zo. Morgen ga ik maar 's met WP of Technoflex bellen (ik zal Technoflex 's vragen waar ze die veren van jou gelaten hebben).
Bedankt voor de moeite en groeten,
Fr@venture
Bedankt voor de moeite en groeten,
Fr@venture
Er komt een tijd