Enduro Gomzé Andoumont 10 september 2011

Moderators: ghulst, celsa, Djob

Plaats reactie
DoubelD
Berichten: 31
Lid geworden op: za jun 19, 2010 23:06
Locatie: Hoevenen

Hey,
Ingeschreven voor deze endurorit voor quads, buggy's(fantastich) en enduromoto's! 100km door bebost gebied met marchalls en afgepeild!
Technisch maar leuk, soms glad, door bossen die speciaal opengesteld werden voor deze rit met zelfs boswachters en marshall's op bepaalde punten die toezicht hielden!
Ontbijd met croissans en pains au chocolat, koffie en chocomelk en thee. Tussen stop in de voormiddag met drankje en op de middag uitgebreide bbq met 2 drankjes en dit alles voor 55 euro en 300 deelnemers, mijn tofste enduro ervaring tot hiertoe! Een aanrader!
grtz
Dries( volgend jaar zeker terug meedoen!)
zappa-tje
Berichten: 28
Lid geworden op: zo aug 21, 2011 21:23
Locatie: 't zoete waasland aan de NL grens

is dat dezelfde rit als Olne, die enkelen hier gereden hebben, of is dit een totaal ergens anders rit?
stefaan525
Berichten: 211
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 11:54
Locatie: opwijk droeshaat
Contacteer:

zappa-tje schreef:is dat dezelfde rit als Olne, die enkelen hier gereden hebben, of is dit een totaal ergens anders rit?
Dezelfde :wink:
DoubelD
Berichten: 31
Lid geworden op: za jun 19, 2010 23:06
Locatie: Hoevenen

idd dezelfde, foto's te bekomen e mail je adres naar dries.doubel@skynet.be
benedikte
Berichten: 15
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 21:39

@Dries....best wel leuke foto's

Op de middagstop heb ik samen met een quad-rijder zitten eten een man uit Erpe-mere(staat mee op een van de fotos)...ik zoek die persoon :?: ...moest er iemand weten wie dit is???
zijn vrouw rijd namelijk ook, hij had gevraagd om eens af te spreken om dan eens samen een ritje te doen ....maar ik ben toen naar jullie tafel toegekomen....met het resultaat dan we niet hebben afgesproken :(
Plaats reactie