enduro me een trapke

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
papyduro

een tijd terug (weeral een paar jaar geleden) halfweg een enduro rit ,kwamen we door een dorp en moesten daar een breede en lange stenen trap op met van die lastige te hoge treden blijkbaar ,want terwijl er onderaan de trap een hele bende stond te twijfelen om erop te rijden lagen er toch een stuk of drie te vallen en opstaan halfweg de trap . ik weet niet meer waar dit was of wanneer (kweet niveel he ) maar heb daarna ooit een filmpje tegengekomen van da beklimingske ,weet iemand nog waar da te vinden is ,of was je erbij . grts
speedphreax

Dat was Dour
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
papyduro

dat is inschrijven en vertrek aan die sporthal he , die hebben we ne keer of twee gereden ,maar slechts een keer langs die trappen .heb eens op you tube gezien (enduro dour) ,er staan wel enkele filmkes en fotos op .ik ben toen zelf maar rond gereden in plaats van erover, eene van ons groepke ging vlotjes naar boven , maar zijn velgskens zijn ondertussen toch al redelijk vierkant.
speedphreax

papyduro schreef:dat is inschrijven en vertrek aan die sporthal he
Dat heb je goed...

http://maps.google.com/maps?q=Dour,+Bel ... 9&t=h&z=16
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Bakkertjedeeg

speedphreax schreef:Dat was Dour
:^

Als je daar gaat staan twijfelen dan ga je het niet doen. Staan en met een drafje erop.
Plaats reactie