Even voorstellen

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
JAFMP

Hi ik gluur al een tijdje mee hier op het forum. Omdat ik nu de tijd heb vanwege een gruwelijke valpartij in Nieuwkuijk heb ik mezelf maar eens aangemeld. Ik ben Robbie en ben in het bezit van een Husaberg FE 450. Momenteel ben ik aan het herstellen van een gebroken borstbeen en andere verwondingen van de valpartij. Onderdelen voor de motor zijn alweer voorhanden duzzzzzzzzz............Zodra het kan ga ik weer gassen. Wel iets verstandiger dit keer.
Rolando
Contacteer:

Welkom bij de "club"!!
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
barry!
Contacteer:

Welkom! Je hebt nu alle tijd om NF door te spitten :).

Maar hoe de f*ck krijg je het voor elkaar je borstbene te breken?
Ik neem aan dat je gewoon een protector omhebt, dan moet het wel gruwlijk hard zijn gegaan!

Beterschap
verstand op nul en nadenken
gassen

Welkom, beterschap en succes met de motor. (Leuke binnenkomer ;) )
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
JAFMP

Ja, is denk ik (ik weet niets meer van de crash) wel gruwelijk hard gegaan. Fatbar ook verbogen en dat gebeurt niet zomaar. Ik heb waarschijnlijk door het schampen van een boom mijn eigen borstbeen en ribben gebroken. Dit ondanks de bodyprotector. Waar ik ook heeeeeellllll blij mee ben is mijn nekbrace. Zonder dat ding had ik het boom koppen niet overleefd. Nu mis ik slechts een stuk van mijn leven (3 uur ongeveer). En daar kan ik wel mee om gaan. Ik had ook een klaplong en ben in het ziekenhuis in schock geraakt. Een week met veel pijn in mijn kop en benen (die zijn zwart geweest en nu geel) maar nu weer aan het werk.
De brommert staat alweer in elkaar. Even geduld met het sleutelwerk van moeder natuur en dan maar weer eens riejen. Misschien maar niet meer alleen. :oops:
Plaats reactie