Net terug van een 2 weekse trip naar het eiland MAN en daar de beruchte TT races te volgen; zeer extreem race werk; topsnelheden van van >315 km/u en gemiddelde snelheid van van > 215 km/u en dat alles op smalle wegen door dorpen, etc met vaak een matig wegdek met helaas diverse ernstige ongevallen . Een aanrader om dit een keer te volgen.
Voor de offroadrijder rijder is MAN ook een zeer aan te bevelen lokatie, omdat hier nog steeds veel mogelijkheden liggen; ik heb veel offroad rijders gesproken (zowel lokalen als bezoekers) en alleen maar mooie OTR verhalen gehoord. Helaas had ik mijn KTM 450 niet bij me, dus ik heb de diverse offroad tracks niet zelf kunnen testen. David Knight wonend op MAN traint hier volgens de bewoners zelf ook nog veel.
Dus een mooie combinatie van extreme races en een OTR vakantie.
Isle of MAN TT + enduro rijden
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
en nu is het af he joop met die mooie verhalen van je er zijn mensen die moeten werken hoor
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
Hoi Joop,
Ik had jou al verteld hoe fantastisch het daar op Man is als je een maal geweest ben is de verslaving compleet, ik ga in ieder geval zeker nog vaker maar eerst dit weekend weer naar Polen dit maal met een groep uit Varsseveld 4 dagen branden met Redski offroad en of je het geloofd of niet ik ga met een KTM ha ha wat kan een mens veranderen.
Groetjes Jalton
Ik had jou al verteld hoe fantastisch het daar op Man is als je een maal geweest ben is de verslaving compleet, ik ga in ieder geval zeker nog vaker maar eerst dit weekend weer naar Polen dit maal met een groep uit Varsseveld 4 dagen branden met Redski offroad en of je het geloofd of niet ik ga met een KTM ha ha wat kan een mens veranderen.
Groetjes Jalton