Als ik het filmke zie op B2B, ben ik weeral iets minder triest dat ik niet meekon .... azo waterbakken weer zeg ...
grtz
PS : mooi verslagje trouwens Sjikken
TRANSARDENNAISE 2011 Juni 18 en 19 DE GROTE VRAAG !!!!!!!!
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
Waterbakken Welgeteld 2 defige dit jaar,de rest waren plaskes .wheeling_jo schreef:Als ik het filmke zie op B2B, ben ik weeral iets minder triest dat ik niet meekon .... azo waterbakken weer zeg ...
grtz
- sjikkentip
'K heb ook nie meer waterbakken gezien wel waren er enkele afdalingskes voor 'Downhill Jo' voorzien, ik begrijp nie waarom hij er niet was...stefaan525 schreef:Waterbakken Welgeteld 2 defige dit jaar,de rest waren plaskes .wheeling_jo schreef:Als ik het filmke zie op B2B, ben ik weeral iets minder triest dat ik niet meekon .... azo waterbakken weer zeg ...
grtz
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
-
Jaja plaskes ... ik ben zondag ook gaan rijden : vertrokken met goed weer en 80 km verder moeten stoppen door de gietende regen !!!
Afdalingen, rap rijden, klimmen, waterbakken ... dingen die ik allemaal niet kan maar ik rij zo graag hé ...
Tot één dees voor een ritje hé ...
Afdalingen, rap rijden, klimmen, waterbakken ... dingen die ik allemaal niet kan maar ik rij zo graag hé ...
-
- Contacteer:
Stoppen voor de gietende regen Ge zijt toch gene pussy driverwheeling_jo schreef:Jaja plaskes ... ik ben zondag ook gaan rijden : vertrokken met goed weer en 80 km verder moeten stoppen door de gietende regen !!!