ik heb al een tijdje een ktm 380 en ben er zo tervrede mee dat hij nu voorzien is van een kenteken.
ik vraag me af wat het verschil is tussen een 380 sx en een 380 gs?
krijg ook verhalen te horen dat een 2 tact zo kapot is op de weg..!
hoe kun je het beste bv 5 km aan een stuk rechtuit rijden? want te lage toeren gaat hij weer heel hard roken en verzuipt hij een beetje en bij hoge toeren ben ik weer bang op een vast loper of zo. wat is nu beter:D
mij lijkt die lage toeren ook niet echt best voor de motor. maar kan er helemaal naast zitten natuurlijk!
alvast bedankt. mark
ktm 380
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 153
- Lid geworden op: do okt 09, 2008 22:15
Ik zou voor een tandje groter qua tandwiel nemen. Daar wordt hij een stukje rustiger van. Ik zie het probleem voor het straatrijden eigenlijk niet zo, tenzij je volle gas die 5km gaat rijden. Gewoon rijden...Marktm schreef:ik heb al een tijdje een ktm 380 en ben er zo tervrede mee dat hij nu voorzien is van een kenteken.
ik vraag me af wat het verschil is tussen een 380 sx en een 380 gs?
krijg ook verhalen te horen dat een 2 tact zo kapot is op de weg..!
hoe kun je het beste bv 5 km aan een stuk rechtuit rijden? want te lage toeren gaat hij weer heel hard roken en verzuipt hij een beetje en bij hoge toeren ben ik weer bang op een vast loper of zo. wat is nu beter:D
mij lijkt die lage toeren ook niet echt best voor de motor. maar kan er helemaal naast zitten natuurlijk!
alvast bedankt. mark
ja vertanding wou ik ook gaan aanpassen ja. zit ook te kijken naar een setje sm velgen. maar kom er weinig wijs uit haha. geen idee wat voor velgen ik nodig heb.
het lijkt mij dat de motor tog veel minder belast word op de weg en dus minder te lijden heeft?
het lijkt mij dat de motor tog veel minder belast word op de weg en dus minder te lijden heeft?
Waar een wil is is een weg.waar een weg is is een wheelie. Waar een wheelie is is marktm
het lijkt mij dat de motor tog veel minder belast word op de weg en dus minder te lijden heeft?[/quote]
daar ligt denk ik het probleem een beetje.
ik heb zelf altijd het gevoel dat zo'n hoogvermogende 2takt juist belasting nodig heeft zodat er ook genoeg mengsel (dus koeling en smering) binnenkomt. of je moet m als een natte krant rijden, maar daar frist een 2takt ook niet van op.
continu in het middengebied met weinig gas is niet zo best denk ik.
maarja, een ritje van 5km op een 380 duurt ook maar 2 minuten
daar ligt denk ik het probleem een beetje.
ik heb zelf altijd het gevoel dat zo'n hoogvermogende 2takt juist belasting nodig heeft zodat er ook genoeg mengsel (dus koeling en smering) binnenkomt. of je moet m als een natte krant rijden, maar daar frist een 2takt ook niet van op.
continu in het middengebied met weinig gas is niet zo best denk ik.
maarja, een ritje van 5km op een 380 duurt ook maar 2 minuten
haha ja dat is zo ja:P maar lijkt me eens leuk om een klein rondje te rijden in de dorpen hier in de buurt? ik ga het gewoon proberen
ik weet alleen niet hoe ik het moet gaan aanpakken met mijn tandwielen. ik rijdt namelijk ook elk weekend op de baan!
ik weet alleen niet hoe ik het moet gaan aanpakken met mijn tandwielen. ik rijdt namelijk ook elk weekend op de baan!
Waar een wil is is een weg.waar een weg is is een wheelie. Waar een wheelie is is marktm