VERGEVEN: voor de twijfelende / beginnende BIGzandhaas

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
Leo

Voor de beginnende / twijfelende BIGrijder die aan zand zit te denken heb ik tegen verzendkosten / afhaal in de aanbieding:

1 maal een gebruikte noppenband 90/90-21 met nog 8mm nop
1 maal een gebruikte noppenband 130/80-17 met nog 6mm nop

LEO
Laatst gewijzigd door Leo op vr apr 15, 2011 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Thoran

Aangezien ik een twijfelende/beginnende zandhapper ben zou ik niet weten, is 8 en 6 mm nop veel? weinig? medium?

Ik heb op zich wel interesse, ik ga er vanuit dat dat weer ietsjes makkelijker rijdt in het zand dan een stel conti trailattacks :P
mueslimonster

Leo schreef:Voor de beginnende / twijfelende BIGrijder die aan zand zit te denken heb ik tegen verzendkosten / afhaal in de aanbieding:

1 maal een gebruikte noppenband 90/90-21 met nog 8mm nop
1 maal een gebruikte noppenband 130/80-17 met nog 6mm nop

LEO
Noppenbanden? Heb ik al.. :-)
Dondor Big '93
Leo

Thoran schreef:Aangezien ik een twijfelende/beginnende zandhapper ben zou ik niet weten, is 8 en 6 mm nop veel? weinig? medium?
Ze zijn vooral gratis en vele malen lekkerder om mee te rijden in het zand dan met CTA`s.

Mijn insteek is dat mocht het zand toch niet je ding zijn zet je ze weer op het forum voor de volgende geinteresseerde en heeft het je pakweg €7,50 en wat zweet gekost.

LEO
Thoran

Leo schreef:
Thoran schreef:Aangezien ik een twijfelende/beginnende zandhapper ben zou ik niet weten, is 8 en 6 mm nop veel? weinig? medium?
Ze zijn vooral gratis en vele malen lekkerder om mee te rijden in het zand dan met CTA`s.

Mijn insteek is dat mocht het zand toch niet je ding zijn zet je ze weer op het forum voor de volgende geinteresseerde en heeft het je pakweg €7,50 en wat zweet gekost.

LEO
Stuur maar op :P

Dan zal ik binnenkort eens uitzoeken hoe het bandenwisselapparaat van de studentenmotorclub werkt :P
Leo

Thoran schreef: Stuur maar op :P
Je hebt een PB

LEO
Leo

De aspirantnoppen gaan richting Enschede ( In de hoop dat we Thoran met de bandjes over de zandstreep kunnen trekken :wink: )

LEO
Thoran

Hardstikke bedankt leo!

In het zand ben ik al een paar keer geweest, maar omdat ik juist racer gewend bent waarbij je eigenlijk geen enkel moment de grip kwijt wil zijn vind ik dat geglij in het zand met de BIG soms nog wel spannend... (daarnaast moet ik nog heeeel veel aan mijn techniek doen, maar dat is weer een ander verhaal :p)
Leo

Thoran schreef: Dan zal ik binnenkort eens uitzoeken hoe het bandenwisselapparaat van de studentenmotorclub werkt
Zo`n banden van de velgafdrukapparaat moet ik ook nog eens aan zien te komen want die ik er nu voor gebruik is met zijn 250+ KG wel errug heftig om te tillen.
:(

Maarrr ik heb weer gewonnen van de stonemaster en hij is eraf. Nu het gevecht om de nieuwe erop te krijgen.

Kzag trouwens dat mijn achterschijf ver beneden de voorgeschreven minimale limiet was...........en de voorschijf was dat ook al.........
Wordt een duur weekje :?

LEO
Plaats reactie