heeft hier iemand wel eens een extra accu gemonteerd op zn big?
ik zit er namelijk over te denken dat te doen om wat meer startvermogen te creëren......
extra accu
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
petrol addict
-
Ik weet het.. het is niet het antwoord maar hoezo dat dan? Met een verse accu toch geen problemen meerdere malen te starten? Verders dien je dan iets van een scheidings relais te want beide accu's laden zal je dynamo niet zo tof vinden.. Kwa plaatsing heb je een uitdaging.. best zwaar en niet heel klein.. Weet dat iemand hier op het forum bezig was met een ander type accu (verfrollers)?
ik zie er ook het nut niet van in, mijn SR41 heeft zelf geen klep lichter meer en eigenlijk nooit prolemen. goeie accu en choke in orde, niks aan het handje.................
futurist
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Je kan ook voor iets grotere accu met meer capaciteit kiezen.
Aantal fabrikanten hebben cijfer 14 in type aanduiding, maar leveren slechts 12Ah.....
Kijk eens uit naar 14Ah of zelfs 16Ah. Google YTX14BS / YTX16BS eens.
Greetz sander
Aantal fabrikanten hebben cijfer 14 in type aanduiding, maar leveren slechts 12Ah.....
Kijk eens uit naar 14Ah of zelfs 16Ah. Google YTX14BS / YTX16BS eens.
Greetz sander
Of monteer eens een lithium Super-B of een Ultrabatt:
Ultrabatt heeft na jaren lang ontwikkelen een ultra lichte en sterke race motor accu op de markt gezet: de Ultrabatt UB400LITE. In eerste instantie was de UB400LITE exclusief ontwikkeld voor gebruik in de GrandPrix wereld, maar is nu voor iedereen beschikbaar. De UB400LITE is qua kracht vergelijkbaar met een conventionele 14Ah 240CCA lood/zwavelzuur accu en met zijn gewicht van slechts 728 gram is hij circa 4kg lichter! Dat is meer dan 80% gewichtsbesparing! De UB400LITE heeft geavanceerde microchip technologie aan boord die voor performance, lange levensduur en extra veiligheid zorgt. Ultrabatt Ultralite Lithium accu’s zijn ontworpen met als doel om ’s werelds lichtste en sterkste accu’s te zijn.
Ultrabatt heeft na jaren lang ontwikkelen een ultra lichte en sterke race motor accu op de markt gezet: de Ultrabatt UB400LITE. In eerste instantie was de UB400LITE exclusief ontwikkeld voor gebruik in de GrandPrix wereld, maar is nu voor iedereen beschikbaar. De UB400LITE is qua kracht vergelijkbaar met een conventionele 14Ah 240CCA lood/zwavelzuur accu en met zijn gewicht van slechts 728 gram is hij circa 4kg lichter! Dat is meer dan 80% gewichtsbesparing! De UB400LITE heeft geavanceerde microchip technologie aan boord die voor performance, lange levensduur en extra veiligheid zorgt. Ultrabatt Ultralite Lithium accu’s zijn ontworpen met als doel om ’s werelds lichtste en sterkste accu’s te zijn.