@ DR-Big
wat nou koud als je dat ding onder je voelt knorren, de stenen onder je achterwiel weg voelt schieten en de uitlaat weer lekker ploft krijg je het toch vanzelf warm
Kauwe klauwen dag
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Ja, dat vond ik eigenlijk ook, daarom helm op, handschoenen aan, motorfiets de tuin uit en ...... accu leeg. Die drie keer starten om te kijken of ie het deed had de accu al leeg getrokken. Staat nu op een echte lader te laden (had hem aan een druppellader), morgen nieuwe poging.
OJ
OJ
-
- Berichten: 14
- Lid geworden op: di jul 21, 2009 01:00
- Locatie: watou ; west-vlaanderen ; apenland
Hallo 800S , hoe verhelp je dat probleempje met uw tank die lekt aan de naad , dit probleem heb ik ook met de mijne ,800S schreef:kwam ff buurten en had het lumineuse idee om wat fotokes te schieten
achteraf had ik ook nog wel wat werk aan mijn big gehad, want merkte op terugreis dat mijn bodemonderzoekje van vandaag mijn tank weer eens lek had gemaakt. (op de naad)
heb ik mooi iets om naar uit te kijken na mijn vakantie......
greetz sander
grtz swa
ik gebruik een "tijdelijke" oplossing, want hij knapt/scheurt als er weer spanning op komt.
een 2 componenten metaalpasta; op plankje spuiten(dubbele spuit)> mengen > erop boetseren nadat naad schoongemaakt en ontvet is.
het mooiste/beste zou een seal van binnen zijn, èèn die vanuit binnen de naad vult. vast wel ergens te koop......
greetz sander
een 2 componenten metaalpasta; op plankje spuiten(dubbele spuit)> mengen > erop boetseren nadat naad schoongemaakt en ontvet is.
het mooiste/beste zou een seal van binnen zijn, èèn die vanuit binnen de naad vult. vast wel ergens te koop......
greetz sander
-
- Berichten: 14
- Lid geworden op: di jul 21, 2009 01:00
- Locatie: watou ; west-vlaanderen ; apenland
ok Sander , zal dat nog eens proberen , ik deed het met cilicone " kleeft en dicht " maar deze kunnen niet goed tegen benzine en komt na een tijdje terug los , meschien de kombinatie van de 2 proberen ,800S schreef:ik gebruik een "tijdelijke" oplossing, want hij knapt/scheurt als er weer spanning op komt.
een 2 componenten metaalpasta; op plankje spuiten(dubbele spuit)> mengen > erop boetseren nadat naad schoongemaakt en ontvet is.
het mooiste/beste zou een seal van binnen zijn, èèn die vanuit binnen de naad vult. vast wel ergens te koop......
greetz sander
grtz Francois
-
- Berichten: 3279
- Lid geworden op: di jun 24, 2008 23:36
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
is hardsolderen geen optie?
en anders lassen..?
wel zorgen dat alles er uit is, en dat de tank goed gelucht heeft.. of gevuld is met co2 of stikstof..
en anders lassen..?
wel zorgen dat alles er uit is, en dat de tank goed gelucht heeft.. of gevuld is met co2 of stikstof..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
- Edwin
- Berichten: 2051
- Lid geworden op: vr apr 18, 2008 22:48
- Locatie: Onder de rook van Rotterdam
- Contacteer:
bij die rode DR van mij zit ook een scheurtje in de lasnaad die net onder de voorkant van het zadel zit. Heb hem gewoon een flinke dot montagepaste gegeven en dat zit nu al weer zo'n 2 jaar...ik zeg tegen mijzelf, niets meer aan doen, en anders weer een nieuwe dot pasta erop.
Grzzz
Grzzz
Assumption is the mother of all fuck ups
-
- Berichten: 433
- Lid geworden op: di aug 18, 2009 16:49
- Locatie: Amsterdam
http://www.xtrack.nl/product/devcon-a-v ... -500-gram/
Staat letterlijk bestand tegen benzine... heb goede ervaring met Devcon
Staat letterlijk bestand tegen benzine... heb goede ervaring met Devcon
De eerste meters zijn weer gemaakt na zes jaar stilstand. Alles functioneert goed. Alleen een beetje in de buurt rondgereden. Carburateurs reageren goed, kan lekker doortrekken tot 6000 toeren zonder gestotter. Nog niet op de grote weg gereden, daar vond ik het te koud voor. Had alleen een dun jasje, gewone broek en schoenen aan en mijn stadshelm op. Maar goed, hij doet het weer!
Alleen die accu lijkt een beetje dood. Had hem een nacht aan de lader gehangen, maar hij kreeg het blok nauwelijks rond. Toen maar even op de autoaccu gestart. Eén rondje en hij liep. Draait ook mooi rustig stationair. Er moest wel een hoop vocht uit. Stond echt een paar minuten waterdamp uit de uitlaat te stomen, maar toen het eenmaal warm was, was dat weg.
Ik ben blij
OJ
Alleen die accu lijkt een beetje dood. Had hem een nacht aan de lader gehangen, maar hij kreeg het blok nauwelijks rond. Toen maar even op de autoaccu gestart. Eén rondje en hij liep. Draait ook mooi rustig stationair. Er moest wel een hoop vocht uit. Stond echt een paar minuten waterdamp uit de uitlaat te stomen, maar toen het eenmaal warm was, was dat weg.
Ik ben blij
OJ
mooi weer één rijdend erbij, keep up the good work
Futurist
Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06