Hoi Biggers en buitenlui,
Na een slechte ervaring met mynetmoto ben ik op zoek naar een nieuwe banden leverancier ( via internet ).
Hebben jullie een goed adres voor asfalt en / of noppenbanden ?
LEO
Waar banden bestellen ( via internet )
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
Toevallig dat ik dat deze week heb uitgezocht. Binnenkort bestel ik hier
http://www.rodamoto.es/
Vanaf 6 stuks franco.
Vanaf 6 stuks franco.
-
- Contacteer:
Ha daar heb je hem ook weer!
Hoe is het er mee?
mijn route is een heel eind klaar, na Handel even een keer een datum prikken
Hoe is het er mee?

mijn route is een heel eind klaar, na Handel even een keer een datum prikken

gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
www.motorbandenmarkt.nl
www.lanstech.nl
www.novarota.nl
enz
(Kenda-tarief van Jamopa is trouwens erg hoog vind ik, daar koop je bijkant A-merk voor....)
www.lanstech.nl
www.novarota.nl
enz
(Kenda-tarief van Jamopa is trouwens erg hoog vind ik, daar koop je bijkant A-merk voor....)
Liever 1 dikke klap dan 4 pufjes
6. Verkoopt u banden voor motoren?carlo schreef:banden online be
Op dit moment verkopen wij geen motorbanden maar binnenkort zullen wij deze ook aanbieden bij ons. Uiteraard zullen de motorbanden tegen een scherpe prijs aangeboden worden.
Wat is dan (MOMENTEEL) het nut

Liever 1 dikke klap dan 4 pufjes
www.reifenversand.com voor ultra lage prijzen...

Vergeet dan niet ff die prijzen met www.reifenversand.com te vergelijken. Goedkoper dna daar ben ik ze nog nooit tegen gekomen.Bakkertjedeeg schreef:Toevallig dat ik dat deze week heb uitgezocht. Binnenkort bestel ik hier
Vanaf 6 stuks franco.

-
- Edwin
- Contacteer:
Reifenversand is idd goedkoop. Even getest met voor- achterband Michelin Anakee 2 voor € 151 en € 8 is samen kleine € 160 euro.
Mopedreifen rekent voor deze zelfde combo iets van € 2 euro meer. Ook € 8 euro voor verzenden voor de 2 banden.
Rodamoto kwam net onder de € 150 excl. verzenden uit. Verzendkosten kwam ik even niet uit.
MICHELIN ANAKEE 2 130/80-17 S Rear
MICHELIN ANAKEE 2 90/90-21 S Front
Al met al scheelt het allemaal niets met deze combo. Waarschijnlijk zullen andere criteria's de doorslag moeten geven bij wie je gaat bestellen. Ook andere combo's kunnen tot andere resultaten leiden. Verrassend was dat de achterband bij Rodamoto een stuk duurder was, maar de voorband weer een stuk goedkoper.
Edwin
Mopedreifen rekent voor deze zelfde combo iets van € 2 euro meer. Ook € 8 euro voor verzenden voor de 2 banden.
Rodamoto kwam net onder de € 150 excl. verzenden uit. Verzendkosten kwam ik even niet uit.
MICHELIN ANAKEE 2 130/80-17 S Rear
MICHELIN ANAKEE 2 90/90-21 S Front
Al met al scheelt het allemaal niets met deze combo. Waarschijnlijk zullen andere criteria's de doorslag moeten geven bij wie je gaat bestellen. Ook andere combo's kunnen tot andere resultaten leiden. Verrassend was dat de achterband bij Rodamoto een stuk duurder was, maar de voorband weer een stuk goedkoper.
Edwin
Assumption is the mother of all fuck ups
Pnue online (banden online) ga eens naar de site ,klik op motorbanden, dan off road of cross dan eventueel merk.En dan kijk je maar eens naar de prijzen....Heb daar al heel wat banden besteld,altijd thuis geleverd binnen de 5 dagen.
Als je goedkoper weet gelieve mij te mailen ,dank bij voorbaat
Als je goedkoper weet gelieve mij te mailen ,dank bij voorbaat